Marc ga je schamen man!! Dat is Vision!!

Of ben je helemaal niet bekend met het Ultron verhaal?
Marc ga je schamen man!! Dat is Vision!!

Pff wat een heerlijke filmDJ_Tim wrote:Vanavond Inglorious Bastards op Veronica, nog niet gezien en niks te doen vanavond dus ga maar eens kijken
vandaag ook gezien, onwijs gave filmbloemkool wrote:Net naar American Sniper geweest, aanrader
Hij viel me hier en daar best wel tegen. Op het gebied van CGI is de film niet altijd netjes.AniThing wrote:hobbit deeltje 3 afgekeken en was wel weer vermakelijk
JeftaElachouri wrote:Hij viel me hier en daar best wel tegen. Op het gebied van CGI is de film niet altijd netjes.AniThing wrote:hobbit deeltje 3 afgekeken en was wel weer vermakelijk
Erg flauwe comedy die nergens leuk wordt en alleen maar mensen belachelijk maakt.AniThing wrote:gister ook The Interview gezien....toch wel aardig om gelachen![]()
Vermakelijk ja maar niet de beste, want dat is deel 2 met kop en schouders. Al met al een waardige trilogyAniThing wrote:hobbit deeltje 3 afgekeken en was wel weer vermakelijk
Nagelaten vertellingen heeft volgens mij nog een paar mooie verhalen (ondanks dat ik het niet gelezen heb).dave wrote:Vermakelijk ja maar niet de beste, want dat is deel 2 met kop en schouders. Al met al een waardige trilogyAniThing wrote:hobbit deeltje 3 afgekeken en was wel weer vermakelijk![]()
Hopelijk is Peter Jackson nog niet klaar met dit soort films
Klopt! Omdat het op een waargebeurd verhaal gebasseerd is.Civitas wrote:vandaag ook gezien, onwijs gave filmbloemkool wrote:Net naar American Sniper geweest, aanradermet toch wel triest einde
Ja vond je vet? Kon er niet doorheen komen, kon de cinematografie natuurlijk wel waarderen ,maar voor de rest kon het me allemaal weinig interesserenPommer wrote:Gister naar Birdman geweest. Vond hem erg nice, hele vette regie ook. En Edward Northon
Ik had precies het zelfde. Dit staat je aan of niet.Rickzel wrote:Ja vond je vet? Kon er niet doorheen komen, kon de cinematografie natuurlijk wel waarderen ,maar voor de rest kon het me allemaal weinig interesserenPommer wrote:Gister naar Birdman geweest. Vond hem erg nice, hele vette regie ook. En Edward Northon