Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:09 

Hardtraxxer

Iemand die Zero Dark Thirty heeft gezien? Gaat over de actie tegen Osama Bin Laden. Aanrader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:43 

Hardtraxx Elite

Brmn schreef:
Iemand die Zero Dark Thirty heeft gezien? Gaat over de actie tegen Osama Bin Laden. Aanrader?

Ik vind van wel! Niet je standaard actiefilm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Als je echt nog iets ergers zoekt of in dezelfde trend zou ik SALO OR THE 120 DAYS OF SODOM, Irréversible, Eraserhead, Audition of August Post Mortem kijken. Die zijn nog wel een stap erger.

Haha bedankt, maar een dergelijke film hoef ik niet meer te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:57 

Hardtraxx Veteran

Irreversible is wel heel erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 16:08 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Brmn schreef:

Dan zet ik em vanavond is aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 17:41 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
nielstil schreef:
en ook Shia LeBeouf beter dan ik gewoon ben.

Autocorrectie? xd

Nee, ik verwacht gewoon altijd het ergste en dat viel nu nog mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 17:48 

Hardtraxx Veteran

zal wel weer een belgen uitspraak zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 18:30 

Hardtraxx Veteran

Iemand trouwens rec 4 al gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:20 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
zal wel weer een belgen uitspraak zijn

Hij doet het stereotype iig wel eer aan nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:31 

Bierkoning

JeftaElachouri schreef:
Brmn schreef:

Vond hem ook vet ja, beetje psychologische shit ook als ik het me goed herinner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 03:31 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
JeftaElachouri schreef:
nielstil schreef:
en ook Shia LeBeouf beter dan ik gewoon ben.

Autocorrectie? xd

Nee, ik verwacht gewoon altijd het ergste en dat viel nu nog mee :P

Oh paar woorden vergeten zie ik nu pas xd

Firetrap schreef:

Komt dan zelf uit een land waar niemand engels of frans deftig kan uitspreken... gaat ie klagen over taal
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:39 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Komt dan zelf uit een land waar niemand engels of frans deftig kan uitspreken... gaat ie klagen over taal

Beter dan geen Nederlands xd persoonlijk vind ik Frans echt een irrelevante (tenzij je zelf Frans bent) kuttaal. Daarnaast is Nederland júist 1 van de landen waar ter wereld men het best presteert op het gebied van de Engelse taal als 2e taal, waar we al jaren de top 3 bezetten tussen de Scandinavische landen (in 2011 nog op de 1e plek, in 2012 3e na Zweden en Denemarken).

Volgens het Eurobarometer report van 2012 over Europeanen en hun talen spreekt 90% van de Nederlandse bevolking een vorm van Engels, tegenover 59% van de Belgen, dat daarmee zelfs achter de fucking Duitsers (64%) staat xd dus bitch please...

OT: gister Foxcatcher zien. Het is ietwat wrang dat sommige keuzes nogal onlogisch lijken, hoewel het te verklaren is aan de hand van de mentaliteit van de personages, maar wanneer je dan erover nadenkt dat dit zowaar een zeer accurate biopic is...damn. De acteerprestaties van Steve Carrell en zelfs Channing Tatum (who would've thought) zijn van een zeer hoog niveau en de manier waarop alles gebracht wordt is best indrukwekkend te noemen. Zeker in het eerste deel van de film gebeurt er vrij weinig, maar toch bleef ik wel geboeid kijken. Goede film :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:24 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Firetrap schreef:

Komt dan zelf uit een land waar niemand engels deftig kan uitspreken

Know your facts, of hang je deze uitspraak alleen op aan de talenknobbel van Van Gaal? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:29 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
A Serbian Film ook gekeken omdat ik er zo veel over las dat het zo ongelooflijk vies is. Klopt op zich wel xd

Ook gezien, een van de weinige "over the top" films waarbij ik cringede.
Had dat bijvoorbeeld niet by Martyrs en Cannibal Holocaust of Antichrist, hoewel ze wel fucked up waren.

Als je echt nog iets ergers zoekt of in dezelfde trend zou ik SALO OR THE 120 DAYS OF SODOM, Irréversible, Eraserhead, Audition of August Post Mortem kijken. Die zijn nog wel een stap erger.

Heb deze zelf, op eraserhead na, niet gezien maar een maat van me heeft ze gezien en zegt dat dit de ergste zijn.

Ik zie jou vaak horror films noemen in dit topic. Ik heb er zelf al aardig wat gezien, maar misschien dat jij nog een aantal tips hebt. Welke moet ik zeker nog een keer zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:09 

Hardtraxx Veteran

@steffnov: Ik zeg toch uitspraak? Er is namelijk geen enkele Nederlander die ik ken die zonder een accent Engels kan spreken, ik zeg toch niet dat ze het niet begrijpen?

Firetrap schreef:
nielstil schreef:

Firetrap schreef:

Komt dan zelf uit een land waar niemand engels deftig kan uitspreken

Know your facts, of hang je deze uitspraak alleen op aan de talenknobbel van Van Gaal? :lol:

Ja joh :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:14 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
@steffnov: Ik zeg toch uitspraak? Er is namelijk geen enkele Nederlander die ik ken die zonder een accent Engels kan spreken, ik zeg toch niet dat ze het niet begrijpen?

Dan vrees ik dat je óf er niet veel kent, óf de verkeerde kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:34 

Hardtraxxer

Taken3 gezien. Verhaal was echt mehh en actie was net voldoende. In ieder geval niet ervoor naar de bios gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:10 

Hardtraxx Veteran

Fury net gekeken, vermakelijk! 7.5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:43 

Zojuist The Purge gekeken op aanraden van een collega.

Had zo veel meer ingezeten zeg... Wat een slap einde, had veel meer actie verwacht.
Sla Purge 2 sowieso over >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:27 

Hardtraxx Veteran

Lost in Translation gezien. Heerlijk dromerig, rustgevend filmpje. Mooie beelden van Tokyo en de cultuurschok fraai geïllustreerd ( al dan niet ietwat aangedikt ). Muziek was ook fijn. 8/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:42 

Hardtraxx Elite

Gister Fury ook nog gekeken. Erg goede film! Niet bepaald een vrolijke film. Sommige scenes zijn zeer sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:18 

Hardtraxx Veteran

zag gister een stukje bij The Tonight Show en zag er wel interessant uit!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:50 

Kraak... Piep...

Basshunterzz schreef:
Ik zie jou vaak horror films noemen in dit topic. Ik heb er zelf al aardig wat gezien, maar misschien dat jij nog een aantal tips hebt. Welke moet ik zeker nog een keer zien?

Dat ligt er aan wat je wil.

Goor/Shocker : Eraserhead, A Clockwork Orange, Hostel 1, Martyrs, Antichrist en Cannibal Holocaust.
Of als je extreem wil doen Irréversible, Salò o le 120 giornate di Sodoma of Audition (De goede echte over de top films die niet simpelweg over de top dingen doen) Je moet echter wel een sterke maag en een sterk hart hebben wil je Salò zien, heb de hele film de neiging gehad hem af te zetten.

Killer/Slasher : The Purge : Anarchy, Carrie, Taking Lives, The Cabin in the Woods, Resident Evil, The Strangers, The Last House On The Left, You're Next, I Spit On Your Grave en Sleepy Hollow.

Paranormal/Hauntings : (Buiten de bekenden om) Deliver Us From Evil, Housebound, The Babadook, A Haunting In Conneticut, Cybernatural, It Follows, 1408, Silent Hill, Jacobs Ladder, Canal, The Possession of Michael King, The Taking (Of Deborah Logan) en Grave Encounters

Supernatural/Monsters : Warm Bodies, What We Do In The Shadows, Horns, Dark Skies, Let Me In, A Girl Walks Home Alone At Night, Pandorum, [Rec] series, Afflicted, The Pyramid en Devil.

En een leuke van alles wat zijn de V/H/S/ series.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:26 

Hardtraxx Veteran

Mensen die Donnie Darko al gezien hebben? Niet het genre dat me gelijk aanspreekt maar trailer ziet er sterk uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:47 

nielstil schreef:
Mensen die Donnie Darko al gezien hebben? Niet het genre dat me gelijk aanspreekt maar trailer ziet er sterk uit

Vooral kijken!
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic