Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 00:29 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
-RiiANNE schreef:
Net Barely Legal gekeken
Ik weet niet wat ik hier over moet zeggen..

bij die titel denk ik echt aan een 18+ film :x xd :lol:

Ik denk dan aan net 18.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 05:55 

Kraak... Piep...

Gisteren Silent Hill Revelations 3D gekeken, en dan ook in 3D.

Het is zeker niet beter dan Silent Hill 1, dat wist ik echter van tevoren al dus ben met weinig verwachting gaan kijken.

De effecten waren zeker vet en sluiten zo aan op de rest de Silent Hill series, 3D was in dat aspect ook goed en voegde veel toe. Als je wat Silent Hill games hebt gespeeld zitten er een ton aan referenties in, ook naar Silent Hill de film trouwens (bijvoorbeeld, de film eindigt en je ziet een gevangenisbus met gevangenen richting Silent Hill rijden, dit is een directe referentie aan het begin van Silent Hill : Downpour, waar deze film dus eindigt gaat die game door). Het basis verhaal om Silent Hill was nog gewoon intact en is ook vet.

Maar dan het nadeel. Het is, ten eerste, totaal niet eng. Niet creepy of wat dan ook, hooguit wat goor en sinister als je daar niet tegen kan. Waar de 1e Silent Hill toch behoorlijk creepy was en wat enge stukjes had. Er zat meer actie in.
Daarnaast het halve twilight achtige verhaal er omheen van de hoofdpersoon en haar tegenspeler. Zij wil haar vader redden, hij wil mee, hij blijkt achteraf niet wat hij lijkt, maar toch wil ze later met hem mee weer, roman bla bla. Daar draaide het halve verhaal om, dat zij haar vader wou redden en dat hij meeging. Er werd gewoon te veel van het goede verhaal van Silent Hill op de achtergrond geplaatst en werd in zn compleetheid verkracht door Hollywood clichés.

De film was vermakelijk op zichzelf, zag er goed uit, genoeg actie en de achterliggende verhalen en referenties naar andere Silent Hills waren leuk. Maar als vervolg en toevoeging aan de Silent Hill reeks wel echt het minste van de hele serie. Slecht verhaal en was helemaal niet eng. Acteren is ook vrij meh.

Dus als je hem wilt zien, speel eerst wat Silent Hill en kijk de 1e film anders wordt hij 10x minder voor je.
6je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 13:13 

Hardtraxx Veteran

gister act of valor gekeken...echt een interessante film als je weet dat het echte navy seals zijn die de hoofdrollen spelen en sommige scenes op ware gebeurtenissen gebaseerd zijn en dat ze grotendeels van de scenes met live ammo geschoten hebben om het realistischer over te laten komen....dat is ze zekers gelukt!

daarna ook nog the hungover games gekeken....jezus wat slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 14:07 

Hardtraxxer

Onlangs Gone Girl (2014) gezien. Wat een film. Kan 'm iedereen aanraden. 2,5u genoten.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:46 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat is Before I Go To Sleep een kut film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 23:26 

Kraak... Piep...

Gister Deliver Us From Evil gezien.
Ondanks de trailer toch positief verrast. Dacht dat het een saaie cliche film zou worden. Maar het verhaal is verfrissend voor deze tijd en aardig origineel. Jumpscares zijn onverwacht en hard, effecten zien er vet uit en het acteerwerk is goed. Als ik een nadeel zou moeten noemen is dat hij nooit echt eng is, wel spannend, maar niet eng. 7

En net Annabelle deels gezien, en ja, deze film is echt een tegenvaller. Matig acteerwerk, saai verhaal en het is alleen eng omdat de enge muziek en het geluid rond de scares 10x zo hard staat als de rest van de film, je schrikt van het geluid, niet het beeld. Geest ziet er niet eng uit, pop is wel creepy, verhaal is simpel en eentonig. En daardoor na 3 kwartier uitgezet. 4

Ten slotte nog A Haunting In Conneticut 2 : Ghosts Of Georgia gezien.
Boutfilm en denigrerend naar de eerste, wat een solide film was. De scares beginnen vrijwel direct, de intro van het verhaal duurt welgeteld 3 minuten, en het blijven cliché jumpscares achter elkaar. Karakterontwikkeling is er niet en het acteerwerk er naast ook slecht, verhaal ontwikkeling is zo cliché als wat. Geesten zagen er als zwevende plaatjes uit. Een voordeel was dat het creepy gevoel er soms wel in zat, maar ook deze film na een uur afgezet. Puur omdat ie eentonig, saai en grotendeels niet eng was. 3

Nog Jessabelle, Housebound, Horns. Dracula Untold. V/H/S/ 3 en The Purge : Anarchy zien, dan hebben we alle "box office" horrors ook weer gehad van dit jaar. Tenzij iemand nog meer weet. Films als Paranormal Activity: The Marked Ones, Devils Due, The Quiet Ones en 7500 sla ik over, sinds deze over het geheel echt bagger reviews krijgen.

De regel van horror is namenlijk de rating + 1 doen, dan heb je ongeveer de echte waarde van de rating als je afgaat op de hedendaagse horror standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 12:46 

Hardtraxx Veteran

the purge anarchy valt nou niet echt onder horror volgens mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:17 

Kraak... Piep...

AniThing schreef:
the purge anarchy valt nou niet echt onder horror volgens mij :D

Volgens imdb wel, dus ik ga m wel kijken denk ik :P Maar dat zal wel met vrienden wezen want over het algemeen vind ik zulk soort horror films (killers/slashers) geen fuck aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 23:47 

Hardtraxx Veteran

The Imitation Game gezien. Wat een waanzinnig goeie film. Benedict Cumberbatch was al een favoriet van me maar dit was echt bizar. Boeide van begin tot eind me een ijzersterk verhaal. Ik kende het verhaal eerlijk gezegd nog niet, dus ik wist ook niet hoe het af zou lopen. Op het einde was het daarom nog wel even slikken. Een echte aanrader dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:53 

Hardtraxx Veteran

the equalizer gekeken gister....vind het niet echt een bijzondere film....komt meer in de buurt van saai dan boeiend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 04:43 

Kraak... Piep...

Fury in de bios gezien.

Vette film. Had liever iets meer actie gezien, maar de gehele film is heel vet. 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:17 

Kraak... Piep...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 23:17 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 00:01 

Hardtraxx Veteran

Fan-made poster ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 00:47 

Kraak... Piep...

Firetrap schreef:
Fan-made poster ofzo?

Nope, echte werk.

http://www.imdb.com/title/tt2094766/?ref_=nv_sr_1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:54 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat die film werd gemaakt wist ik, maar no way dat die poster officieel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:39 

Hardtraxx Veteran

duurt nog fokking lang xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 14:49 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Gisteren Predistination gezien. Hier, paradox in je gezicht.

ze hadden die film beter Looper kunnen noemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 15:03 

Hardtraxxer

Gister american sniper gezien. In maart in nederland in de bioscoop maar nu is er al een goedw dvd screener te downloaden. Goede film met goede actie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 18:15 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
Cruelty schreef:
Gisteren Predistination gezien. Hier, paradox in je gezicht.

ze hadden die film beter Looper kunnen noemen :D

Inderdaad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 01:54 

Hardtraxx Veteran

Fury gezien, top acteerwerk van Brad Pitt en ook Shia LeBeouf beter dan ik gewoon ben. Goede film en een keer wat anders dan de standaard oorlogsfilm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:32 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
en ook Shia LeBeouf beter dan ik gewoon ben.

Autocorrectie? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 14:16 

Hardtraxx Veteran

Mensen die nog een sicke film willen zien, A Serbian Film, holy fuck :oh:
Past in het straatje The 120 Days of Sodom, The Human Centipede 1&2

Vraag me niet waarom ik hem heb gekeken, dit is alleen voor zieke geesten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 14:19 

Hardtraxx Veteran

A Serbian Film ook gekeken omdat ik er zo veel over las dat het zo ongelooflijk vies is. Klopt op zich wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 14:40 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
A Serbian Film ook gekeken omdat ik er zo veel over las dat het zo ongelooflijk vies is. Klopt op zich wel xd

Ook gezien, een van de weinige "over the top" films waarbij ik cringede.
Had dat bijvoorbeeld niet by Martyrs en Cannibal Holocaust of Antichrist, hoewel ze wel fucked up waren.

Als je echt nog iets ergers zoekt of in dezelfde trend zou ik SALO OR THE 120 DAYS OF SODOM, Irréversible, Eraserhead, Audition of August Post Mortem kijken. Die zijn nog wel een stap erger.

Heb deze zelf, op eraserhead na, niet gezien maar een maat van me heeft ze gezien en zegt dat dit de ergste zijn.
Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic