Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:26 

Bierkoning

nielstil schreef:
Mensen die Donnie Darko al gezien hebben? Niet het genre dat me gelijk aanspreekt maar trailer ziet er sterk uit

Je ziet de trailer nu voor het eerst? Oke random :P

Anyway, zeker de moeite waard, vond het een goeie film (maar zou niet in m'n top 30/40 ofzo komen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 22:06 

Zojuist Guardians of the Galaxy gekeken.
Wat een briljante film! :worship: Alles zat er in, kijk zeker uit naar het volgende deel :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 22:54 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
nielstil schreef:
Mensen die Donnie Darko al gezien hebben? Niet het genre dat me gelijk aanspreekt maar trailer ziet er sterk uit

Anyway, zeker de moeite waard, vond het een goeie film (maar zou niet in m'n top 30/40 ofzo komen).

Ik heb hem ook pas een paar maanden geleden gekeken :P ben het wel met je oordeel eens trouwens, zeker de moeite waard, maar geen 9+
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 06:53 

Kraak... Piep...

nielstil schreef:

Goede film, sterke combinatie van Mystery, Drama en een klein beetje Thriller/Horror als in creepy.

Wel een film waar je echt moet opletten, had sommige stukjes niet helemaal meegekregen en heb dat achteraf op moeten zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:50 

Hardtraxx Veteran

Absoluut een aanrader, doch niet één die ik vaker op zal zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 12:19 

Hardtraxx Veteran

gister unthinkable gekeken

begon veelbelovend waar wat een anti-climax :x >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 12:26 

Bierkoning

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
nielstil schreef:

Ik heb hem ook pas een paar maanden geleden gekeken :P ben het wel met je oordeel eens trouwens, zeker de moeite waard, maar geen 9+

Ja ik ook hoor haha, maar doelde meer op dat ie die trailer nu opeens zag, dat is meestal met wat nieuwere films :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 15:18 

Hardtraxx Veteran

Donnie Darko is briljant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:36 

Hardtraxx Veteran

Momenteel op m'n To Watch list:
- Coherence
- Triangle
- Primer
- The Signal
- Sourcecode

Hoop eerdaags toch eens er wat van te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:44 

Hardtraxx Elite

Gister Fracture (2007) zitten kijken met Anthony Hopkins & Ryan Gosling . Ijzersterke thriller waar je op het puntje van je stoel zit. wel gedaan, niet gedaan..

Vanavond ff 'American Heist' kijken met Hayden Christensen en Adrien Brody. Ben Benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 17:40 

Kraak... Piep...

Net Room 1408 gekeken (2e x)
Blijft toch een ijzersterke horror, waar de rating op IMDB totaal niet verdiend is.
Deze film draait niet om scares (hoewel er wel een paar jumpscares inzitten) maar om de atmosfeer van Room 1408 en wat deze doet met de hoofdpersoon.

Goed creepy, onverwacht en boven alles origineel. De geesten o.i.d. zijn niet zo eng omdat ze niet bewerkt zijn (waardoor de film zijn lage rating krijgt), toch krijg je een gevoel van ongemakkelijkheid door de hele film.

Kwam er nu ook pas achter dat er twee eindes zijn (een goede en een slechte)
Nooit gedacht dat ik het goede einde beter zou vinden in een horror.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 00:31 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ja ik ook hoor haha, maar doelde meer op dat ie die trailer nu opeens zag, dat is meestal met wat nieuwere films :P

Bij 90% van de films die ik kijk heb ik vooraf ook nooit een trailer gezien... Gewoon omdat die tegenwoordig bomvol spoilers zitten. Deze was gewoon twijfelgevalletje vanwege het genre dus daarom toch even opgezet. Nu aan de film zelf beginnen dan maar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 00:36 

Hardtraxx Veteran

Net Coherence gekeken. Nog nooit zo'n mindfuckende film gezien. Deze gaat me echt nog een tijdje bezig houden want ik wil weten wat er nou echt gebeurd is. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 17:00 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Net Coherence gekeken. Nog nooit zo'n mindfuckende film gezien. Deze gaat me echt nog een tijdje bezig houden want ik wil weten wat er nou echt gebeurd is. :')

Bedankt voor de tip, hou van zulke films. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 23:38 

Hardtraxx Elite

Taken 3 gezien en viel me iets tegen. Rommelig camera werk werkte ook niet echt mee.
Het niveau van Taken 1 haalt het nooit. Leuk dat Dougray Scott weer eens mee deed. Speelt altijd de slechterik met verve :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:27 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
J oey schreef:

Bedankt voor de tip, hou van zulke films. :)

Dan kan ik je Triangle ook aanraden. Heb ik zojuist gekeken en op een gegeven moment snap je er helemaal niks meer van. Ook zo eentje die blijft hangen in je gedachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:45 

Hardtraxx Veteran

The Deer Hunter gezien. Eerste uur was bijzonder kut, irritant en dus flink op de tanden bijten. De rest van de film was dan wel weer best goed. Effectief de nasporen van het soldaatwezen in beeld gebracht, goede heftige scenes. 7/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 19:30 

Hardtraxx Veteran

The Drop. Over het algemeen te gewoontjes. Er wordt geprobeerd om de film speciaal te maken door een twist, maar die is niet overtuigend genoeg waardoor het op mij uiteindelijk heel vreemd over kwam. 6/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 02:46 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik zie jou vaak horror films noemen in dit topic. Ik heb er zelf al aardig wat gezien, maar misschien dat jij nog een aantal tips hebt. Welke moet ik zeker nog een keer zien?

Salò o le 120 giornate di Sodoma of Audition (De goede echte over de top films die niet simpelweg over de top dingen doen) Je moet echter wel een sterke maag en een sterk hart hebben wil je Salò zien, heb de hele film de neiging gehad hem af te zetten.

Heb vanavond deze gekeken.. holy fuck zeg...
Aparte film met een aantal scenes waar k toch wel ff flink misselijk van werd.

Het acteer werk liet nogal te wensen over maar de achterliggende gedachte is toch wel erg sterk en op een harde en concronterende manier in beeld gebracht.

Er schijnt nog een Japanse versie te zijn die echt nog ranziger en harder is. Iemand enig idee of dat klopt en hoe die heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Waar gaat die film over dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 14:55 

Hardtraxx Veteran

Gister Nightcrawler gekeken. Jake Gylenhaal in een rol die hem het best past (emotieloze streber met psycho trekjes), maar een hele vette film :) Verhaal is echt heel sterk uitgewerkt en perfect geregisseerd. Aanrader :) 8.5je denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 15:00 

Hardtraxx Veteran

sin city: a dame to kill for

leuke film...niveau van deel 1 word jammer genoeg nooit gehaald, maar daar had ik ook niet op gerekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 15:02 

Hardtraxx Elite

brianfct65 schreef:
Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik zie jou vaak horror films noemen in dit topic. Ik heb er zelf al aardig wat gezien, maar misschien dat jij nog een aantal tips hebt. Welke moet ik zeker nog een keer zien?

Salò o le 120 giornate di Sodoma of Audition (De goede echte over de top films die niet simpelweg over de top dingen doen) Je moet echter wel een sterke maag en een sterk hart hebben wil je Salò zien, heb de hele film de neiging gehad hem af te zetten.

Heb vanavond deze gekeken.. holy fuck zeg...
Aparte film met een aantal scenes waar k toch wel ff flink misselijk van werd.

Het acteer werk liet nogal te wensen over maar de achterliggende gedachte is toch wel erg sterk en op een harde en concronterende manier in beeld gebracht.

Vond 'Akmareul boatda' (I Saw The Devil) ook redelijk hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:38 

Hardtraxx Veteran

Fury was idd een sterke film. Lekker simpel maar wel doeltreffend, prima karakters en goede afwisseling actie/drama. 7,8/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:47 

Bierkoning

Net The Machinist gekeken. Best vet, lekker fucked up personage waar ik altijd wel van hou.
Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic