Eergisteren Das Experiment gekeken. Supertoffe film tot het laatste kwartier of zo, dat laatste kwartier was echt vreselijk beroerd. Heeft voor mij de hele film verneukt.
Paar films gekeken de afgelopen tijd:
No Country For Old Men: Meer van verwacht. Viel zelfs in slaap halverwege en dat heb ik echt nooit (was wel fucking moe maar dan nog). Einde moet volgens mij diepzinnige shit zijn ofzo, maar dat drong ook niet echt tot me door.
Predestination: Vage shit, maar op zich wel vet. Irriteerde me alleen wel een beetje aan die chick toen ze haar verhaal vertelde.
Lord of the Rings trilogie: Hou niet zo van fantasy en heb de eerste ooit na een uur uitgezet, maar vond het toch wel tijd worden om het nog eens een kans te geven. Uiteindelijk geen spijt van, vooral deel 3 is toch wel erg vet. Die hele sfeer die wordt gecreëerd gedurende de hele reeks is zo mooi (ook met die spin bijvoorbeeld), en dan van die gigantische veldslagen, erg nice.
The Hobbit 1: Saai en kinderachtig.
The Hobbit 2: Stuk leuker al en gelukkig niet meer zo kinderlijk als deel 1. Die draak was ook vet (ook al kan ie praten...)