Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 12:39 

Hardtraxx Veteran

Eergisteren Das Experiment gekeken. Supertoffe film tot het laatste kwartier of zo, dat laatste kwartier was echt vreselijk beroerd. Heeft voor mij de hele film verneukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 18:22 

Bierkoning

Paar films gekeken de afgelopen tijd:

No Country For Old Men: Meer van verwacht. Viel zelfs in slaap halverwege en dat heb ik echt nooit (was wel fucking moe maar dan nog). Einde moet volgens mij diepzinnige shit zijn ofzo, maar dat drong ook niet echt tot me door.

Predestination: Vage shit, maar op zich wel vet. Irriteerde me alleen wel een beetje aan die chick toen ze haar verhaal vertelde.

Lord of the Rings trilogie: Hou niet zo van fantasy en heb de eerste ooit na een uur uitgezet, maar vond het toch wel tijd worden om het nog eens een kans te geven. Uiteindelijk geen spijt van, vooral deel 3 is toch wel erg vet. Die hele sfeer die wordt gecreëerd gedurende de hele reeks is zo mooi (ook met die spin bijvoorbeeld), en dan van die gigantische veldslagen, erg nice.

The Hobbit 1: Saai en kinderachtig.
The Hobbit 2: Stuk leuker al en gelukkig niet meer zo kinderlijk als deel 1. Die draak was ook vet (ook al kan ie praten...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 18:26 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
The Hobbit 2: Stuk leuker al en gelukkig niet meer zo kinderlijk als deel 1. Die draak was ook vet (ook al kan ie praten...)

Ja ik dacht ook echt wat moet ik hier van vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 05:58 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Eergisteren Das Experiment gekeken. Supertoffe film tot het laatste kwartier of zo, dat laatste kwartier was echt vreselijk beroerd. Heeft voor mij de hele film verneukt.

Ik vond die film net erg vet, ook als je weet dat het een waargebeurd verhaal is doet me toch op de één of ander manier raar voelen. Dat laatste kwartier laat net zien hoe ver een mens psychisch kan gaan op vlak van machtsmisbruik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:02 

Hardtraxx Veteran

Was veel te overdreven op t einde en ging veel te snel op het einde vond ik. Was ook wel onzin dat er niet ingegrepen werd toen die kerel met bril op bed lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:03 

Hardtraxx Elite

Annabelle. Wat een tegenvaller. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:57 

Hardtraxx Veteran

Gister laatste deel van The Hobbit gezien. Heerlijke film om naar te kijken, ik zat er voor me gevoel een uurtje maar het waren er toch bijna 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

gister de kracht gevonden om The Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken.

viel opzich wel mee....alleen wat crap geacteerd zeg door plastic popje megan :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:19 

Kraak... Piep...

Solis schreef:

Wat was er minder aan dan? Want ik wou hem nog wel gaan kijken. In de trailer merk ik alleen dat het er wat overdreven nep uit ziet (die geest dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 18:13 

Bierkoning

Gone Girl gezien, vond hem wel goed maar ik had er toch iets meer van verwacht, misschien nog een dikke twist op het einde ofzo (omdat het van dezelfde makers als Fight Club is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:13 

Kraak... Piep...

De derde.
Deze is niet gemaakt/geregisseert door James Wan en dat kun je helaas zien ook.
Dat hele old school stijltje is er af.
Zo te zien wordt dit echt zo'n jumpscare feest en weinig diepgang.
Net als de opvolger van The Woman In Black, dat ziet er ook al uit als een goede eerste film uitmelken met cliche jumpscares.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 00:58 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

De derde.
Deze is niet gemaakt/geregisseert door James Wan en dat kun je helaas zien ook.
Dat hele old school stijltje is er af.
Zo te zien wordt dit echt zo'n jumpscare feest en weinig diepgang.
Net als de opvolger van The Woman In Black, dat ziet er ook al uit als een goede eerste film uitmelken met cliche jumpscares.

Dit is ook niet echt een vervolg op de andere twee heb ik het idee als ik de trailer zie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 01:22 

Kraak... Piep...

Het is een vervolg, nummer 3 eindigt waar die oudere vrouw een kind in een rolstoel helpt. En daar bouwt deze op verder. Hoe weet ik alleen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 12:35 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Gone Girl gezien, vond hem wel goed maar ik had er toch iets meer van verwacht, misschien nog een dikke twist op het einde ofzo (omdat het van dezelfde makers als Fight Club is).

Ik vind het een origineel einde. Een keer geen twist en geen oldschool happy ending. Het einde geeft mij nog al een beklemmend gevoel (postief bedoeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 01:55 

Hardtraxx Veteran

Ja, Predestination was gaaf! Prima wendingen, toffe sfeer, ietwat te minimalistisch misschien. 8,2/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 15:20 

Hardtraxx Veteran

Gister laatste van The Hobbit gezien. Duidelijk de beste, supertoffe film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 16:07 

Hardtraxx Veteran

Net Divergent gekeken, wat een matige film zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 16:11 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Solis schreef:

Wat was er minder aan dan? Want ik wou hem nog wel gaan kijken. In de trailer merk ik alleen dat het er wat overdreven nep uit ziet (die geest dan)

Vond het behoorlijk saai. Geen schrikmomenten.. Nee, de Conjuring vond ik veel beter! (al was dat gemaakt door een andere regisseur)

Gisteren overigens Die Welle gezien. Absoluut geen verwachtingen van, bleek een verdomdes goede film te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 19:44 

Hardtraxx Addict

Net The Interview gezien, meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:01 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Net The Interview gezien, meh

ben m nu aan t kijken... niet veel aan tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:53 

Hardtraxx Veteran

The Maze Runner gekeken......prima film op wat simpele dingetjes na :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 14:10 

Hardtraxx Veteran

Unforgiven. Totaal niet mijn film. Traag, dialogen vond ik niks, western-clichés, gewoon nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 15:54 

Hardtraxx Veteran

Gone Girl gezien gisteren, erg genoten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 15:54 

Hardtraxx Veteran

Gone Girl gezien gisteren, erg genoten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:33 

Hardtraxx Veteran

Zo hard genoten dat je het 2x moest zeggen!!
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic