Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 13:57 

Hardtraxx Veteran

Ik neem eerder aan een horrorfilm naar de gedichtenbundel van de naamdragende, gezien het Broken Balance is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 15:07 

Kraak... Piep...

Nouja het zal wel Horror/Avontuur worden.

Ik denk dat het horror aspect gewoon de verbeelding van de Hel is. Zoals de Demonen die elke ring van de Hel vertegenwoordigen o.i.d.

http://www.imdb.com/title/tt2759566/?ref_=fn_al_tt_6

Dit is het project, het is nog in development.
Ik zag het namenlijk staan op de site Upcoming Horror Movies, vandaar dat het tussen de horror staat.
Op IMDB staat namenlijk Action/Adventure/Fantasy
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 15:21 

Hardtraxx Veteran

Beetje zoals het spel? Dan kan het wel interessant worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 15:25 

Hardtraxx Veteran

Dante's Inferno is onderdeel van een boek/gedichtenbundel heren, De Goddelijke Komedie

Ondanks dat de hel een groot deel beslaat is dat lang niet alles, er zijn namelijk 3 hoofdstukken, De Hel - De Louteringsberg (volgens mij) en Het Paradijs. Inferno is dus hoofdstuk 1

De Director is Simone Orlandini, die heeft op dit moment pas 1 film op zijn naam staan dus verwacht er niet te veel van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 15:37 

Kraak... Piep...

Ik weet wat Dante's Inferno is, vind het een interessant verhaal, alleen heb ik het origineel nooit gelezen alleen de globale samenvatting. De game gaat inderdaad alleen over Inferno. En als je het hebt uitgespeeld zie je Dante voor de Louteringsberg staan.

Ik weet qua verhaal niet precies wat er allemaal gebeurt vanaf de Louteringsberg en Het Paradijs.

Maar we zullen het zien, er zit wel veel potentie in. Maar goed misschien dat het trouwens een onbekende regisseur is want om er nou weer zo'n standaard hollywood productie van te maken...

Daarnaast zegt een Regisseur ook niet alles he? Cast en Schrijvers hebben ook een groot aandeel.
Kijk maar naar James Wan in z'n schrijversdagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 16:37 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Also, The Conjuring 2 en Insidious III in 2015 :yay:

Oeh. :loving: Dat zijn mijn favoriete horror films.

Rest zal ik waarschijnlijk ook wel kijken als het mij iets lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 16:38 

Donateur

AniThing schreef:
Steffnov schreef:
AniThing schreef:
2015 wordt een leuk film jaar :D

Daar gaat deze Star Wars echter niet aan bijdragen xd

met leuk bedoel ik ook niet perse dat het goede films moeten zijn :D

Wat post jij een hoop onzin af en toe zeg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 16:58 

Hardtraxx Veteran

waarom is dat nou weer onzin xd

bv. die transformer films kijk je niet omdat het een goed verhaal heeft xd maar gewoon omdat het een leuke film is vol actie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:27 

Hardtraxx Veteran

"Goed" is een algemene term, een afweging van allerlei verschillende facetten zoals het verhaal, personages, muziek, actiegehalte, cinematografie enz. Wanneer jij de Transformers film leuk vind wegens o.a. het hoge actiegehalte, dan is de film in jouw beleving goed.

Bovenstaande post van je is dus ook niet kloppend, aangezien een film zonder goed verhaal idd ook nog goed kan zijn doordat de andere facetten dermate beter scoren dat het de negatieve ervaring van het slechte verhaal versluierd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 11:17 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Nazale schreef:
Gelukkig heb ik een paar dagen later Predestination gekeken. Waarbij ik op het begin dacht dat die ook voorspelbaar zou worden, was dit toch wel een stukkie bijzonderder in elkaar gezet. Leuke film met een paar wtf momentjes.

Idd wat een vage shit in die film allemaal.

Thanks voor de tip, met huisgenoten hadden we gisteren behoefte aan een mindfuck film, nou dat is deze aardig gelukt!
Toevallig hier gelezen over deze film, kom ik in de kamer om te zeggen dat we deze film gaan kijken, zegt een huisgenoot: m'n broer stuurt net dat predestination een aanrader is. Na het zien van de film is dit toch wel ff een toevallig WTF momentje waar je over na gaat denken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 12:13 

Donateur

AniThing schreef:

2010 was een goed hardstyle jaar.
2014 was ook een goed hardstyle jaar, er kwamen echter alleen maar slechte platen uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 13:54 

TiMOTHYb schreef:
AniThing schreef:

2010 was een goed hardstyle jaar.
2014 was ook een goed hardstyle jaar, er kwamen echter alleen maar slechte platen uit.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 01:45 

Kraak... Piep...

Net de Hobbit 3 gezien.

Een waardig afsluiter, episch van begin tot eind. Het einde is super gedaan. Heb nu echt zin om gelijk LoTR er achteraan te kijken.

Een aardig minpunt, en ik denk ook het enige.
SPOILER
Raar dat ze de draak zo snel dood hebben. 1 & 2 bouwen hier practisch grotendeels naartoe om hem in 3 binnen 15 dood te hebben, beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 12:09 

THArdstyler schreef:
stefaneke schreef:
Nazale schreef:
Gelukkig heb ik een paar dagen later Predestination gekeken. Waarbij ik op het begin dacht dat die ook voorspelbaar zou worden, was dit toch wel een stukkie bijzonderder in elkaar gezet. Leuke film met een paar wtf momentjes.

Idd wat een vage shit in die film allemaal.

Thanks voor de tip, met huisgenoten hadden we gisteren behoefte aan een mindfuck film, nou dat is deze aardig gelukt!
Toevallig hier gelezen over deze film, kom ik in de kamer om te zeggen dat we deze film gaan kijken, zegt een huisgenoot: m'n broer stuurt net dat predestination een aanrader is. Na het zien van de film is dit toch wel ff een toevallig WTF momentje waar je over na gaat denken :P

Hahaha dat is wel mooi :p

Ik heb gister Interstellar gekeken. Holy fucking shit wat een uberdikke film is dat. Je moet wel van wat diepte houden en geduldig zijn, maar ikzelf walg van clichés en voorspelbaarheid - deze film heeft dat niet. Epische sfeer/muziek, verhaal waar je u tegen zegt en daarnaast ook echt een bult spanning. Magisch (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 15:52 

Hardtraxx Veteran

Boyhood dan ook zelf gezien. Erg fijne film om te kijken, zeker samen met Perks of Being a Wallflower de beste grow-up film die ik gezien heb denk ik. Grootste positieve punt is natuurlijk het uitgangspunt van de film om gedurende de tijdspanne van 12 jaar steeds dezelfde jongen als acteur te gebruiken, klein minpuntje is wel dat de film voornamelijk voortkabbelt en geen echte climax kent. 8,4/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:26 

Hardtraxx Crew

Gister naar The Hobbit geweest. In tegenstelling tot de eerste 2 delen gelukkig weer het oude Lord Of The Rings niveau. Erg gave film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 19:39 

Hardtraxx Elite

Gone Girl :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:04 

Hardtraxx Veteran

12 Angry Men ook eindelijk gezien vandaag, beetje gedateerd natuurlijk maar wel een keigoed verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 21:37 

Hardtraxxer

Vanavond om 22:15 komt Prometheus op tv, vind dat wel een aanrader. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 00:21 

Paultheone schreef:
12 Angry Men ook eindelijk gezien vandaag, beetje gedateerd natuurlijk maar wel een keigoed verhaal.

Ik heb die ook gezien een tijd geleden. Té gedateerd voor mij, met een verhaal wat zo voorspelbaar is als de gemiddelde Marvel-film. Maar voor die tijd natuurlijk goed bedacht. Toch raad ik m niemand aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 01:30 

Kundo gekeken gisteren, altijd bijzonder vermakelijk buitenlandse (niet hollywood) films.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 04:56 

Kraak... Piep...

Net Into The Storm gekeken.

Ondanks dat ik alles met Tornado's enorm interessant, vet en mooi om te zien vind. Was dit echt een mindere.
Ja ok de actie met de Tornado's was leuk en zag er voor een groot deel goed uit.

Maar de Tornado's waren soms zo nep als in wat ze doen en hun gedrag. 2 slurven uit een cel op 100 meter van elkaar is al een fenomeen dus 6 naast elkaar is gewoon onmogelijk. Net als hoe ze bewogen. Ze zijn niet zo behendig als een topsporter dat ze om de 3 meter een radicale bocht maken e.d. En zo waren er nog wel meer momenten (3 tornado's tegelijk die stil staan, een tornado die binnen 2 sec naar beneden komt)
Klopt meteorologisch gezien allemaal niet.

Ook het acteren van het gros was enorm slecht. Alleen de vader en die vrouw waren degelijk. Verhaal was slecht, karakter opbouw ook.

En sorry, maar als een film als Twister uit 1996(!) een film van 18 jaar later overtreft qua acteren en zelfs in grote zinnen realisme. dan heb je flink geflopt. Want ik vond eerlijk gezegd de tornado's in twister er in grote lijnen realistischer uitzien en ook realistischer gedragen.

Puur en alleen gekeken omdat in tornado's interessant vind. De film had veel hoger gescoord als ze de verhaallijn alleen op de stormjagers hadden gefocust. Maar verder 5/10, de gemiddelde mens die tornado's niet heel interesseren zou hem makkelijk een 2-4 geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 11:51 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Paultheone schreef:

Ik heb die ook gezien een tijd geleden. Té gedateerd voor mij, met een verhaal wat zo voorspelbaar is als de gemiddelde Marvel-film. Maar voor die tijd natuurlijk goed bedacht. Toch raad ik m niemand aan :P

Precies dat :P

Ook The Hobbit gezien. Zeker de beste van de drie, paar heule vette momenten en de algehele battle zag er nice uit ( maar kan bij lange na niet tippen aan de schaal van de 3e LOTR film ). Vond het einde van de veldslag ook wel erg abrupt opeens, kon beter afgerond worden naar mijn mening. Verder nog leuke humor zo hier en daar en het zag er grafisch weer top uit. 8,2/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 01:22 

Kraak... Piep...

Net The Babadook gekeken. Een hele rare horror film, veel wtf momenten en ook vrij creepy.

Wel een originele film. Hele rare manier van filmen, en montage. Veel old school horror elementen. Je moet ook vrij goed opletten wil je het volgen.
Paar minpuntjes vind ik toch wel de acteurs. Maarja het is ook een beetje een b film. Zo'n gevoel krijg je wel. Ik vond bijvoorbeeld de moeder niet altijd even sterk overkomen en het kind vrijwel de hele film vervelend, maar dit hoort zo geloof ik in t begin dus dat is ze gelukt.

Voor mensen die van originaliteit houden een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 11:55 

Hardtraxxer

Vorige week Fury gezien erug mooie film. Zeker een aanrader!
Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic