Naar Intersteller geweest. Kan dit nu een stuk beter plaatsen: http://9gag.com/gag/aPyomYn?ref=fbp
Wel een bizar sterke film.
Wel een bizar sterke film.
Daar gaat deze Star Wars echter niet aan bijdragenAniThing wrote:2015 wordt een leuk film jaar
met leuk bedoel ik ook niet perse dat het goede films moeten zijnSteffnov wrote:Daar gaat deze Star Wars echter niet aan bijdragenAniThing wrote:2015 wordt een leuk film jaar
Ik vind dit echt een geniale film, werd er helemaal kinderlijk gelukkig van toen ik hem zag.Firetrap wrote:Spirited Away gezien. Erg sterke Japanse animatiefilm die helaas toch net wat te kinderachtig is om op deze leeftijd nog te kijken. Goede muziek ook!
Daveytl wrote:Ok... bedankt.... voor je review.....
Maar ff serieus, waarom gebruik je die puntjes?
Idd wat een vage shit in die film allemaal.Nazale wrote: Gelukkig heb ik een paar dagen later Predestination gekeken. Waarbij ik op het begin dacht dat die ook voorspelbaar zou worden, was dit toch wel een stukkie bijzonderder in elkaar gezet. Leuke film met een paar wtf momentjes.
Naar het gelijknamige boek van Dan Brown? Lijkt me enorm epischFiretrap wrote:Dante's Inferno ja? Interessant