Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 11:20 

Hardtraxx Veteran

Naar Intersteller geweest. Kan dit nu een stuk beter plaatsen: http://9gag.com/gag/aPyomYn?ref=fbp

Wel een bizar sterke film. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 20:13 

Hardtraxx Elite

Ziet er vet uit, interesse zeker gewekt! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:47 

Hardtraxx Veteran

Ziet er leuk uit maar gaat niet in de buurt van de originele films komen qua kwaliteit. En uh, vriendelijke raptors??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 17:50 

Hardtraxx Veteran

De CGI ziet er vreselijk uit, haalt alle charme van de oude films weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 17:34 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 17:37 

Hardtraxx Veteran

2015 wordt een leuk film jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 17:42 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Daar gaat deze Star Wars echter niet aan bijdragen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 17:45 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
AniThing schreef:

Daar gaat deze Star Wars echter niet aan bijdragen xd

met leuk bedoel ik ook niet perse dat het goede films moeten zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 20:31 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

:worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 18:11 

Hardtraxx Veteran

Spirited Away gezien. Erg sterke Japanse animatiefilm die helaas toch net wat te kinderachtig is om op deze leeftijd nog te kijken. Goede muziek ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 19:03 

Firetrap schreef:
Spirited Away gezien. Erg sterke Japanse animatiefilm die helaas toch net wat te kinderachtig is om op deze leeftijd nog te kijken. Goede muziek ook!

Ik vind dit echt een geniale film, werd er helemaal kinderlijk gelukkig van toen ik hem zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 01:15 

Hardtraxx Veteran

Guardians of the Galaxy. Mixed feelings. De CGI is om je vingers bij af te likken, nog niet eerder van zo'n hoog nvieau gezien. Verder zit er hier en daar leuke humor in en zijn de bad-guys gruwelijk nice vormgegeven. Absoluut het jammere is dan weer dat de film zo toegankelijk en cheesy wordt gemaakt, waardoor het in principe duistere gehalte van die bad-guys wordt weggevaagd. Maak eens een film met een universum zoals dit gemixed met het duistere aspect van bijv. LOTR. Dan heb je mijn insziens goud in handen. Maar nee, het geld wordt gekozen en dus worden alle pijlen op toegankelijkheid gericht. Zonde, maar logisch. Toch een 7.5/10 door de genoemde pluspunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

gister Hercules gekeken.....was wel aardig...sommige stukjes leuke humor....maar voor de rest niet echt een bijzondere film
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:15 

Hardtraxx Veteran

Ok... bedankt.... voor je review.....

Maar ff serieus, waarom gebruik je die puntjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:17 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ok... bedankt.... voor je review.....

Maar ff serieus, waarom gebruik je die puntjes?

vind...ik....leuk.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 21:40 

Hardtraxx Veteran

doe..........maar........niet........leest........niet.........zo.............fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 23:06 

Man man man ik heb Guardians of the Galaxy ook gekeken. Had een keer op IMDB gezien dat ie een hoog punt kreeg dus vooruit, ik gaf t een kans.

Wat heb ik daar een spijt van zeg. Tuurlijk, het ziet er allemaal spectaculair uit en er wordt een hoop gevochten.. Maar allejezus wat is het slecht zeg. Triest gewoon. Die humor die gemaakt is voor 8-jarigen, de voorspelbaarheid en het kaasgehalte is zo gigantisch groot. Wat een ongelofelijk kutfilm.

Gelukkig heb ik een paar dagen later Predestination gekeken. Waarbij ik op het begin dacht dat die ook voorspelbaar zou worden, was dit toch wel een stukkie bijzonderder in elkaar gezet. Leuke film met een paar wtf momentjes.

Vandaag ook nog The Machinist gekeken. Oef, wat een vervelend sfeertje, ik vind het idee opzich wel goed, maar het is allemaal net niet spannend genoeg gebracht. Ook is het niet altijd fijn om naar te kijken omdat er wel een paar rare shots in zitten.

Hm. Nog aanraders die vrij nieuw zijn en wel wat inhoud hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 23:48 

Hardtraxx Veteran

Boyhood, Her, Dallas Buyers Club

Eerstgenoemde begin ik overigens zometeen aan, kijk hem echter door de lengte van de duur wel in etappes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 00:08 

Alle drie al gezien :). Overigens vond ik alleen Her niet zo. Werd mij toch te eentonig hoewel t natuurlijk een apart verhaal is. Thanks anyway though!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 02:41 

Kraak... Piep...

Deze week een horror marathon.

Zondag Jessabelle
Maandag Babadook,
Dinsdag V/H/S 1 & 2
Woensdag Annabelle

Also, The Conjuring 2, Demonic en Insidious III in 2015 :yay:
En verder nog, Amityville: The Awakening, Djinn, Dante's Inferno en Backmask die eraan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 12:10 

Hardtraxx Veteran

Dante's Inferno ja? Interessant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 04:18 

Nazale schreef:
Gelukkig heb ik een paar dagen later Predestination gekeken. Waarbij ik op het begin dacht dat die ook voorspelbaar zou worden, was dit toch wel een stukkie bijzonderder in elkaar gezet. Leuke film met een paar wtf momentjes.

Idd wat een vage shit in die film allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 01:28 

Hardtraxx Veteran

Ook The Machinist gezien. Lekker sfeertje, heel naargeestig maar het doet zijn werk wel. Geweldige rol van Bale, zeker ook gezien zijn fysieke toestand die hij als het ware aan moest nemen. Climax was het niet heel krachtig maar wel gewoon goed. 8/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 11:40 

Hardtraxx Veteran

Zondag Dallas Buyers Club gekeken, viel me eigenlijk wat tegen. Had er veel meer van verwacht. Verhaal vond ik niet zo bijzonder, de manier waarop het ingericht is vond ik dan wel weer tof. Had verwacht dat de film een 9 a 9,5 zou zijn maar ik geef 'm nu een 7,5 a 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 13:46 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Dante's Inferno ja? Interessant :D

Naar het gelijknamige boek van Dan Brown? Lijkt me enorm episch ^^
Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic