Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:42 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Gister Boyhood gekeken. Compleet bewierookt in de pers en ook een once in a lifetime film. Was een lange zit (2 uur en 40 minuten) maar het was het wel waard. Het is niet eens echt een film te noemen, meer een soort ode aan het opgroeien, en het ouderschap. Maar de manier waarop het allemaal gebracht wordt is zo mooi :loving: je ziet de personages ook voor je ogen opgroeien, op een natuurlijke wijze. Lijkt me al een grote favoriet voor de oscar voor beste screenplay iig :P

Oeh goed dat je die noemt, stond al een tijd op het lijstje om te kijken maar was het een beetje vergeten haha. Snel checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:40 

Hardtraxx Addict

Ik heb gister De Verbouwing gekeken. Kan me niet herinneren zo'n goeie Nederlandse film gezien te hebben, erg spannend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 15:34 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Gister Boyhood gekeken. Compleet bewierookt in de pers en ook een once in a lifetime film. Was een lange zit (2 uur en 40 minuten) maar het was het wel waard. Het is niet eens echt een film te noemen, meer een soort ode aan het opgroeien, en het ouderschap. Maar de manier waarop het allemaal gebracht wordt is zo mooi :loving: je ziet de personages ook voor je ogen opgroeien, op een natuurlijke wijze. Lijkt me al een grote favoriet voor de oscar voor beste screenplay iig :P

Moet heel wat gebeuren wil die niet winnen idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 15:45 

Hardtraxx Veteran

gister into the storm gekeken....is wel geinig.
alleen blijft twister de enige echte tornado film :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 17:12 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
gister into the storm gekeken....is wel geinig.
alleen blijft twister de enige echte tornado film :D

Die film heb ik na 10/15 minuten afgezet. Acteerwerk is niet om aan te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:49 

Hardtraxx Veteran

Bovendien bezit Sharknado natuurlijk de troon, voor eeuwig en altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 01:32 

Hardtraxx Veteran

Net Law Abiding Citizen gekeken, wat een steengoede film :worship: Snap al die slechte recensies over het plot op Moviemeter ook totaal niet, niet iets zeer verrassends of zo maar toch gewoon een zeer prima einde.

Gisteren overigens maar eens 300 opgezet ondanks dat die films over Spartanen en Romeinen en weet ik veel wat allemaal mij niet zo liggen normaal, maar na 10 minuten uitgezet want die film lijkt wel 80% animatie en 20% 'echt' ? Dacht eerst dat het aan m'n ogen lag maar is echt niet om aan te zien zo, dus daarna maar Behind Enemy Lines opgezet en die was dan wel weer prima, selecteer voor lichtelijke spoilers > vond het alleen niet zo geloofwaardig dat ze hem in zo'n groot gebied echt telkens precies op de hielen zitten, vooral dat stukje waar hij zijn geweer herlaad en afscheid neemt van die jongen met die staart om de zwarte doos met foto's te halen is nogal ongeloofwaardig. Zo'n ontiegelijk groot stuk open land en heeeel toevallig loopt zijn achtervolger precies tegen zijn lege magazijn aan? xd Maar goed, buiten dat een zeer vermakelijke film die alleen een beetje meer actie had mogen bevatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 10:35 

Hardtraxx Elite

Het visuele is wat 300 juist bekend gemaakt heeft. En niet in negatieve zin. Zelf vind ik het visuele aspect juist heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:44 

:worship: Edge of Tomorrow :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 17:07 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Gisteren overigens maar eens 300 opgezet ondanks dat die films over Spartanen en Romeinen en weet ik veel wat allemaal mij niet zo liggen normaal, maar na 10 minuten uitgezet want die film lijkt wel 80% animatie en 20% 'echt' ?

dudeeee dat is de hele bedoeling van de film om het er zo uit te laten zien......die film is echt grandioos awesome dus beter kijk je m gewoon af :P

en btw.....80% van de films tegenwoordig bestaat uit animatie xd (dramafilms e.d. daarbuiten gelaten) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 22:49 

Hardtraxxer

Gister naar Interstellar geweest. Wat een mindblowing film :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 23:53 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Fuzzylogic schreef:

Gisteren overigens maar eens 300 opgezet ondanks dat die films over Spartanen en Romeinen en weet ik veel wat allemaal mij niet zo liggen normaal, maar na 10 minuten uitgezet want die film lijkt wel 80% animatie en 20% 'echt' ?

dudeeee dat is de hele bedoeling van de film om het er zo uit te laten zien......die film is echt grandioos awesome dus beter kijk je m gewoon af :P

en btw.....80% van de films tegenwoordig bestaat uit animatie xd (dramafilms e.d. daarbuiten gelaten) :P

Het moet voor mij of gewoon 'echt' zijn, of geanimeerd, niet een beetje van dit een beetje van dat :P Kan die film niet normaal kijken dus echt niks voor mij.
Dat meer films animatie zijn is toch compleet irrelevant? xd Omdat 80% van de hardstyle anno nu ook een anticlimax met hardcore kick en screech is wil toch ook niet zeggen dat ik dat dan maar moet luisteren en waarderen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 00:23 

Hardtraxx Veteran

Gisteren naar Fury geweest. Vette film en leuk verhaal. Die lichteffecten van de kogels waren soms wel slecht zeg. Groene en rode stralen, het leek wel Star Wars
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 01:34 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:

Ook drama films en series :P

http://vimeo.com/35769675
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 01:48 

Hardtraxx Veteran

Net naar Intersteller geweest. Verhaal vond ik de eerste 2 uur wat traag en had niet echt het gevoel dat het ergens heen ging

Toen kwam het laatste uur :worship: Wat een focking geniale film wordt het dan :worship: Enorme aanrader voor mensen die graag films à la inception etc. kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 04:02 

Kraak... Piep...

Vannacht As Above So Below gekeken.

In het geheel een best vette film tot de laatste 10 min.
Het begin is goed opgebouwd en wordt door teasing en een imo leuk onderwerp imteressant gemaakt. Een beetje Davinci code begin lijkt het. Dan gaan ze dus in de tunnels en daar is het ook vet. Creepy en claustrofobies is het zeker. Het is vet wat er daartussen ook gebeurt.

Maar dan...

*****SPOILERS******

In het begin zijn er al twee aspecten die ik opzich wel goed vind voor de nieuwschierigheid en het wtf gehalte.
Maar over het geheel zijn ze enorm raar. In het begin als die meid uit de catacombes gaat terwijl het gebombardeerd wordt zie je dus haar dode vader zweven. Waarom... Waarok herkent ze hem ten eerste niet en waarom schijnt ze het na de tijd te hebben vergeten. En waarom zweeft hij daar uberhaupt.
Daarnaast als ze in parijs de club in gaan zie je een rare meid de club uitlopen, de cameraman filmt haar dan door een raam en zodra een licht over haar heengaat zie je een schim/geest achter haar. En bij het volgende raam is ze weg. Opnieuw... Waarom? En wie? En wat gebeurde er met die agent voor ze de tunnels ingingen en wat hielp die dynamiet dan?
Verder zaten er vrij veel plotholes in, wat gebeurde er in turkije tussen die meid en die vent waardoor ze opeens verliefd zijn aan het einde.. Wat gebeurt er met de random schimmen die ze zien voor ze in de hel zijn.
Dat laat het vrij open. Maar het ergste by far is het einde.

Er was echt een vette opbouw nadat ze de hel in gingen, het werd steeds meer een echte hel en die stukken waren dan ook enorm vet en creepy met wat enorme jumpscares.
Maar dan in de laatste 10 minuten vanaf dat ze terugrent om de stone terug te zetten gaat alles in sneltreinvaart en compleet random. Opeens duikt die vader op die ze 3 sec knuffelt en weer gillend verder rent, hoezo is die vent opeens levend terwijl die steen niet werkt in de hel, hoezo rent ze zo even langs al die beesten en demonen met moeite in het begin en op de terug weg gaat ze met gemak er langs. Heel jammer en het komt over als afraffeleb

En dan het echte eind waar ze allemaal dood lijken te gaan maar vervolgens staan ze binnen 5 min weer op de straat in parijs. Weer enorm snel en vaag. Het zag er wel vet uit hoe ze naar buiten kwamen, maar toch, come on. Binnen 5 min een happy end. En dan boem weg, terwijl ze nog 2 cameras hebben, dus ze hebben blijkbaar alles vastgelegd, dat moet toch werelds zijn. Enorm nieuws.
Het was beter als ze allemaal dood waren en nog dieper in de hel kwamen, dat zou de film voor mij enorm vet maken.

*****SPOILERS*****

Dus met al een vette film, maar het einde verpest het. Maar alsnog een aanrader doordat het een interessant verhaal is dat klopt met de geschiedenis, de tunnels enorm claustrofobisch en creepy zijn en het steeds erger wordt na mate ze dieper gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 13:56 

Hardtraxx Veteran

guardians of the galaxy.....geniaal :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 01:42 

Hardtraxxer

Net de nieuwe Hunger Games gezien, viel vies tegen. :(
Film was een grote inleiding voor de grote climax (part2). Gebeurde vrij weinig en bracht niks speciaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 11:20 

Hardtraxx Elite

Stefann4 schreef:
Film was een grote inleiding voor de grote climax (part2). Gebeurde vrij weinig en bracht niks speciaals

Dat is meestal zo bij 2 afsluitende delen. Was bijvoorbeeld ook al zo Deathly Hallows. Je moet in principe niet te veel actie verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 12:43 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Stefann4 schreef:

Dat is meestal zo bij 2 afsluitende delen. Was bijvoorbeeld ook al zo Deathly Hallows. Je moet in principe niet te veel actie verwachten.

Laatste 2 harry potters waren goed :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 12:55 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Stefann4 schreef:

Klopt ook wel, is achteraf ook logisch. Maar had er toch meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 13:58 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
JeftaElachouri schreef:
Stefann4 schreef:

Laatste 2 harry potters waren goed :list:

Ik zeg ook niet dat ze niet goed waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 00:41 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
:worship: Edge of Tomorrow :worship:

Toffe film idd! Ik ben echt fan van dit soort SFI films.
Van de week ook Inception en Timeless gezien, ook SFI films.
Bij Inception moet je je kop er echt bij houden want je krijgt zoveel informatie binnen en het verhaal gaat zo snel. Dit geld ook voor Timeless alleen het verschil is dat verhaal hier een stuk duidelijker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 08:31 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Interstellar gezien. Mijn hemel zeg, wat een beleving. Muziek, beelden, de toffe astrofysica ... ja dit was echt een schot in de roos. Op de helft van de film zeker een half uur met een glimlach op mijn gelaat gekeken en het laatste half uur lekker gevochten tegen de manly tears.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 12:59 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Het gegeven dat die film ook daadwerkelijk dertien jaar gefilmd is met dezelfde acteur is al het zien van de film waard.
Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic