Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
stefaneke schreef:
Pommer schreef:
Children of Men, nog zo'n film waar ik eigenlijk nooit van gehoord wat, maar achteraf fucking bruut blijkt te zijn. Vooral het regiewerk/camerawerk geeft je het gevoel alsof je in een First Person Shooter zit o.i.d.

Echt een dikke aanrader!

Die scene in die auto en op het eind die shot van dat gebouw. Dat is gewoon allemaal in één shot gefilmd :worship: .

Ja echt heel vet gedaan allemaal, ook dat die camera als het ware achter hem aan rent op het einde met die chaos. Voelde net een game haha.

Die scene in de auto is echt te ziek voor woorden. Na het allereerste shot van de film was ik al verkocht trouwens, wat een camerawerk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 19:19 

Bierkoning

Gelijk maar even tussen m'n favorieten op Imdb gezet hehe :P Mocht iemand geïnteresseerd zijn en evt bij het zien van de lijst nog een aanrader hebben voor me, brand dan maar los: http://www.imdb.com/list/ls009239111/

Als ik wat meer tijd heb ga ik eens een shitload aan films (lees: klassiekers) downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 19:53 

Hardtraxx Veteran

Zo jij hebt een goede smaak haha. Veel mindfuck-films, nice. Eerste die in me opkwam bij het zien van jouw lijstje is 12 monkeys, maar die heb je dan vast ook al eens gezien. :P

Heb vanmiddag non-stop gekeken met Liam Neeson. Vrij cliché maar vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 14:16 

Hardtraxx Veteran

Enemy kan ik aanraden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 20:39 

Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Heb vanmiddag non-stop gekeken met Liam Neeson. Vrij cliché maar vermakelijk.

Ik heb hem zojuist gekeken. Wel vermakelijk, maar dat einde is wel heel erg cliché inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 22:49 

Hardtraxx Veteran

Gisteren The Lone Survivor gekeken. Bizar mooie film, erg gaaf gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:26 

Kraak... Piep...

Alien 3 gezien gister. Niet zo goed als het 1e door slecht acteerwerk imo. De special effects leken op die van 1 wat in zekere zin goed was maar deze film is 14 jaar later gemaakt, daar moeten ze toch verbetering kunnen maken.
Ook iets te veel plotholes door het einde.

Dus nu Alien, Aliens en Alien 3 gezien. Volgende word Alien 4 (Alleen schijnt die al bout te zijn) en de Alien vs Predators.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:21 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Enemy kan ik aanraden :thumbup:

Symbolisme daarin is best wel sick. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 14:02 

Hardtraxx Veteran

Klopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:26 

Hardtraxx Veteran

Gister Non-Stop gekeken

was wel een vermakelijke film :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 07:17 

Hardtraxxer

Gister Time Traveller's Wife gezien, vond het echt een goede film! Wel veel romantische onzin, dus kijken met je vriendin is aangeraden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 09:30 

wel leip dat ze in de Lego movie zeggen(en dan ook een paar keer nog): "Your name is Wyldstyle, like are you a DJ?" :P

die film is echt ziek gemaakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 09:44 

Kraak... Piep...

Gister The Great White Hype gezien. Samuel L Jackson doet het leuk maar daar is het ook wel mee gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 10:55 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
wel leip dat ze in de Lego movie zeggen(en dan ook een paar keer nog): "Your name is Wyldstyle, like are you a DJ?" :P

die film is echt ziek gemaakt :worship:

haha ja vond ik ook wel opvallend. the Lego movie is echt een toffe film
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 11:36 

Hardtraxx Veteran

Gisteren 22 Jump Street gezien, geniale film :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 00:57 

Hardtraxx Veteran

The Grand Budapest Hotel gekeken. Erg mooie film vooral. Ouderwets / klassiek (welke term je prefereert) opgezet, qua cinematografische effecten had hij haast uit de jaren 50 kunnen komen, maar dan met hedendaagse techniek. Verhaal zelf sluit hier wel op aan, beetje dunnetjes met eigen humor. Hoog tempo ook. Maar was leuk :) meer een kunstvorm dan een film misschien wel

Niet voor iedereen geschikt, maar de fijnproever van de term 'meer dan een film' gaat genieten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 13:18 

Hardtraxx Veteran

gister 300: Rise of an Empire gekeken

wat een kutfilm is dat zeg xd blij dat ik die toen niet in de bios heb gekeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:19 

Steffnov schreef:
The Grand Budapest Hotel gekeken. Erg mooie film vooral. Ouderwets / klassiek (welke term je prefereert) opgezet, qua cinematografische effecten had hij haast uit de jaren 50 kunnen komen, maar dan met hedendaagse techniek. Verhaal zelf sluit hier wel op aan, beetje dunnetjes met eigen humor. Hoog tempo ook. Maar was leuk :) meer een kunstvorm dan een film misschien wel

Niet voor iedereen geschikt, maar de fijnproever van de term 'meer dan een film' gaat genieten :P

Ik vond dit dus echt een zwaar briljante film, waarbij alles echt zwaar doordacht is. Briljante cast, briljant gefilmd en die humor was echt steengoed. Deze ga ik absoluut vaker kijken en dat heb ik niet snel bij een film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:03 

Hardtraxx Veteran

lego movie is aardig geniaal :D

had de lego movie game al gespeeld dus het verhaal wist k al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 18:05 

Hardtraxx Veteran

Lego Movie is cool. 300 Rise of an Empire is ook vermakelijk, je weet wat je kunt verwachten. Moeilijk benieuwd naar The Grand Budapest Hotel, die wordt binnenkort even gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 18:48 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Lego Movie is cool. 300 Rise of an Empire is ook vermakelijk, je weet wat je kunt verwachten. Moeilijk benieuwd naar The Grand Budapest Hotel, die wordt binnenkort even gekeken.

wat ik verwachte bij 300 rise of an empire was gewoon 1 grote epic veldslag....zoals laatste scene in eerste 300.....dat je al die spartanen ziet staan met one eye dude voorop..dat was wat ik hoopte in deeltje 2

niet een film met af en toe een btje actie en voor de rest alleen gelul :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 23:16 

Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Gisteren 22 Jump Street gezien, geniale film :D

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 10:24 

Hardtraxx Veteran

in t vliegtuig heen en weer op vakantie diverse films gekeken

robocop allejezus wat een kutfilm

need for speed tegen de verwachting in toch wel erg vermakelijk

cloudy with a chance of meatballs 2 was ook wel weer vet :D