Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 22:07 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Wel met engelse? :P

Jup, los erbij gedownload.

Bad Neighbours gezien, best wel leuk. Heel erg flauw, dat wel.
Bij de trailers viel mij "A Million Ways to Die in the West" op, met Seth McFarlane. Lijkt mij een toffe film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 13:46 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
JeftaElachouri schreef:
Bart0ving schreef:
Heb ik ook last van... heb laatst Gravity gezien ondanks het afraden van een kameraad toch op de recensies afgegaan. Jezus wat een kaas zeg die film. Zo ongelofelijk standaard...

Zo'n film moet je niet kijken om het verhaal. De nadruk ligt in die film duidelijk op de VFX en de ervaring op groot (IMAX) scherm. Ik kwam nogal duizelig de zaal uitlopen haha. Alleen het einde is dan inderdaad wel cliché.

Dan had John Carter ook wel zo'n hoge recensie moeten hebben maar die film had ook alleen goeie VFX, de rest was zo immens slecht :lol:

Godver wat was dat zonde geld zeg :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 21:19 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Godzilla was godverdomme enorm vet zeg. Zitten toch een aantal verassingen in welke de trailer niet doet vermoeden.

Zeg dat, ondanks dat het verhaal verder aardig Hollywood cliché is, zeker wel een aantal momenten met kippenvel in de stoel gezeten als die zo begint te krijsen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 22:23 

Hardtraxxer

Net terug van Godzilla, wauw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 23:13 

Bierkoning

The Boonstock Saints gezien gister, wat vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 23:36 

Hardtraxx Addict

Wat een helden film(s) is dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 07:34 

Hardtraxxer

Kent iemand hier toevallig de film Warrior (2011) ?? Liefde voor die film :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 09:00 

Hardtraxx Addict

Schiet me kapot als ik lieg, maar komt er in 2015 een nieuwe Stephans King IT? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 10:49 

Hardtraxx Addict

Jos_92 schreef:
Kent iemand hier toevallig de film Warrior (2011) ?? Liefde voor die film :thumbup:

Die staat erg hoog bij m'n favorieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 17:57 

Hardtraxx Veteran

Jos_92 schreef:

Schande als iemand hem niet zou kennen :P

Vanavond naar Godzilla ^^

Edit: vette film, maar ben niet zo enthousiast zoals de meeste hier. Als ik hem even vergelijk met pacific rim wat monsters en effecten betreft dan vond ik Godzilla niet zo indrukwekkend. Al bij al wel leuk om gezien te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 09:21 

Kraak... Piep...

Je kunt ook bijna altijd verwachten dat een remake slechter is dan het origineel. Zeker als het uit Hollywood komt en helemaal zeker als het om horrors gaat.

De enige twee remakes die nog decent waren waren de Evil Dead remake en The Thing remake. Maar daarbij waren de originelen ook beter.

Films als Quarantine en The Ring en The Grudge zijn allemaal wel eng maar dat is vooral om die in your face jumpscares die je altijd verwacht. De Originele versies daar van ([Rec], Ringu, Ju-On) zijn dat een stuk minder en die zijn veel creepier.

Probeer maar eens een film als Shutter. Daar is geen remake van gemaakt, is thais, en een geniale film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 14:52 

Kraak... Piep...

Net Alien 1 gekeken.
Vette film met goeie FX, zeker voor die tijd (1979)
Op de grote explosie na dan.

Bouwt goed spanning op, is verder qua science fiction goed. Horror liet hij me soms wel schrikken maar echt eng vond ik het nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 16:11 

Hardtraxx Veteran

Godzilla was niet zo best hoor, verhaal was niet al te best. Special effects waren wel heel erg gaaf gedaan. Grootste minpunt was wel de kleine rol van Bryan Cranston die zelfs dat kleine rolletje nog bizar goed deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 17:21 

Hardtraxx Veteran

laatst oblivion gezien, stond al lang op het lijstje, is wel een mooie film verhaal gaat.

Had het heel anders verwacht, ook al wist ik niet echt waar het over zou gaan van te voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 21:43 

Bierkoning

Children of Men, nog zo'n film waar ik eigenlijk nooit van gehoord wat, maar achteraf fucking bruut blijkt te zijn. Vooral het regiewerk/camerawerk geeft je het gevoel alsof je in een First Person Shooter zit o.i.d.

Echt een dikke aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 22:26 

Pommer schreef:
Children of Men, nog zo'n film waar ik eigenlijk nooit van gehoord wat, maar achteraf fucking bruut blijkt te zijn. Vooral het regiewerk/camerawerk geeft je het gevoel alsof je in een First Person Shooter zit o.i.d.

Echt een dikke aanrader!

Die scene in die auto en op het eind die shot van dat gebouw. Dat is gewoon allemaal in één shot gefilmd :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 23:09 

Bierkoning

stefaneke schreef:
Pommer schreef:

Echt een dikke aanrader!

Die scene in die auto en op het eind die shot van dat gebouw. Dat is gewoon allemaal in één shot gefilmd :worship: .

Ja echt heel vet gedaan allemaal, ook dat die camera als het ware achter hem aan rent op het einde met die chaos. Voelde net een game haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 23:26 

Hardtraxx Elite

Aankomend weekend in ieder geval naar X-Men: Days of Future Past. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 23:27 

Hardtraxx Veteran

The lego movie :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 09:29 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:

Is die nou werkelijk zo goed en grappig? Lijkt me namelijk een erg saaie film haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 17:40 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
nielstil schreef:

Is die nou werkelijk zo goed en grappig? Lijkt me namelijk een erg saaie film haha.

Goed mwa :P Gewoon zo verschrikkelijk nostalgisch en je blijft verbazen dat werkelijk alles met lego is… Ontploffingen in legoblokjes, kopje met 2 blauwe dingetjes zodat het water lijkt,.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 00:34 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Ook net gekeken, zwaar baas :lol: aanrader het aangeschoten te doen, maar hij is echt gewoon geniaal gemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 22:39 

Hardtraxx Veteran

Pompeii gezien, viel me eigenlijk niet eens zo tegen. FX waren heel mooi en er zat voldoende variatie in de film. Ik had verwacht dat 3/4 van de film over vluchten voor het natuurgevaar zou gaan maar dat was niet zo. Er zitten helaas, maar niet geheel onverwacht, wel een hoop irritante hollywoodclichés in. Zou hem een 7.3 scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 23:36 

Hardtraxx Veteran

Net Escape Plan gezien, leuke film. Leuk om te zien hoe ze alles plannen om te kunnen ontsnappen. Ook wat humor in, dus zeker geslaagde film! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 18:18 

Hardtraxx Veteran

gister the wolf of wallstreet gekeken

begin en het midden zijn goed te doen
alleen dat einde was weer een btje te saai en te serieus
Vorige  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic