Jup, los erbij gedownload.Ramirez wrote:Wel met engelse?
Bad Neighbours gezien, best wel leuk. Heel erg flauw, dat wel.
Bij de trailers viel mij "A Million Ways to Die in the West" op, met Seth McFarlane. Lijkt mij een toffe film.
Jup, los erbij gedownload.Ramirez wrote:Wel met engelse?
Godver wat was dat zonde geld zegBroken Balance wrote:Dan had John Carter ook wel zo'n hoge recensie moeten hebben maar die film had ook alleen goeie VFX, de rest was zo immens slechtJeftaElachouri wrote:Zo'n film moet je niet kijken om het verhaal. De nadruk ligt in die film duidelijk op de VFX en de ervaring op groot (IMAX) scherm. Ik kwam nogal duizelig de zaal uitlopen haha. Alleen het einde is dan inderdaad wel cliché.Bart0ving wrote:Heb ik ook last van... heb laatst Gravity gezien ondanks het afraden van een kameraad toch op de recensies afgegaan. Jezus wat een kaas zeg die film. Zo ongelofelijk standaard...
Zeg dat, ondanks dat het verhaal verder aardig Hollywood cliché is, zeker wel een aantal momenten met kippenvel in de stoel gezeten als die zo begint te krijsen haha.Dakpan wrote:Godzilla was godverdomme enorm vet zeg. Zitten toch een aantal verassingen in welke de trailer niet doet vermoeden.
Die staat erg hoog bij m'n favorietenJos_92 wrote:Kent iemand hier toevallig de film Warrior (2011) ?? Liefde voor die film
Schande als iemand hem niet zou kennenJos_92 wrote:Kent iemand hier toevallig de film Warrior (2011) ?? Liefde voor die film
Die scene in die auto en op het eind die shot van dat gebouw. Dat is gewoon allemaal in één shot gefilmdPommer wrote:Children of Men, nog zo'n film waar ik eigenlijk nooit van gehoord wat, maar achteraf fucking bruut blijkt te zijn. Vooral het regiewerk/camerawerk geeft je het gevoel alsof je in een First Person Shooter zit o.i.d.
Echt een dikke aanrader!
Ja echt heel vet gedaan allemaal, ook dat die camera als het ware achter hem aan rent op het einde met die chaos. Voelde net een game haha.stefaneke wrote:Die scene in die auto en op het eind die shot van dat gebouw. Dat is gewoon allemaal in één shot gefilmdPommer wrote:Children of Men, nog zo'n film waar ik eigenlijk nooit van gehoord wat, maar achteraf fucking bruut blijkt te zijn. Vooral het regiewerk/camerawerk geeft je het gevoel alsof je in een First Person Shooter zit o.i.d.
Echt een dikke aanrader!.
Is die nou werkelijk zo goed en grappig? Lijkt me namelijk een erg saaie film haha.nielstil wrote:The lego movie![]()
Goed mwaJeftaElachouri wrote:Is die nou werkelijk zo goed en grappig? Lijkt me namelijk een erg saaie film haha.nielstil wrote:The lego movie![]()
Ook net gekeken, zwaar baasnielstil wrote:The lego movie![]()