Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Iemand nog aanraders voor wat oudere goede films, films van de laatste 5 jaren die me goed leken heb ik gezien, en moet binnenkort 24 met de bus naar kroatië en kan wat films kijken op me tablet.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
- Fight Club
- Silence of the Lambs
- Cidade de Deus
- Se7en
- The Usual Suspects
- Léon
- The Prestige
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Firetrap wrote:- Fight Club
- Silence of the Lambs
- Cidade de Deus
- Se7en
- The Usual Suspects
- Léon
- The Prestige

Thanks!
Silence of the Lambs heb ik wel al meerdere keren gezien, maar Se7en ook al vaker gehoord, dus die pak ik mee. Ook The Prestige.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Zijn Hoe tem je een draak 1 & 2 een aanrader? Op IMDB hebben ze wel goede beoordelingen. Zijn er nog fans van Transformers die deel 4 al hebben gezien?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Paultheone wrote:Zijn Hoe tem je een draak 1 & 2 een aanrader? Op IMDB hebben ze wel goede beoordelingen. Zijn er nog fans van Transformers die deel 4 al hebben gezien?
allemaal nog niet gezien

transformers ga k volgende week wel ergens heen als het wat minder druk is :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Paultheone wrote:Zijn Hoe tem je een draak 1 & 2 een aanrader?
Heb de 1e gezien, die was op zich wel leuk, maar geen Pixar kwaliteit ofzo. Desondanks wel mee vermaakt :) 2e moet ik nog kijken
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Net terug van transformers, verwachtingen lagen niet heel hoog, dus viel me ook reuze mee. Actie is weer van hoge kwaliteit, evenals de fx die weer erg gelikt zijn, maar verhaal eromheen zo cliché en totaal niet interessant. Mark Wahlberg is wel een goeie toevoeging, doet het erg goed. Deze films blijf ik toch kijken door de sentimentele waarde, maar wel erg standaard hollywood.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
View on YouTube

Lijkt me een zieke film zeg :worship: Alleen dat van die hersenactiviteit is wel een beetje van Limitless gejat :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Vandaag how to train a dragon 1 gezien thuis, leuke film!

Net terug van Transformers IMAX 3D maar wow wat slecht xd. Wel gewoon als verwacht maar toch jammer. Actie was wel vet dus sowieso weer naar de bios als deel 5 uit komt.
S
Noah gekeken. Matige film. Die Russel Crow toont totaal geen emotie (houterig acteerwerk) en het script is redelijk belabberd met van die rare morele dingen waar die amerikanen zo op geilen. Visueel was het wel weer top natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
22 jumpstreet, godverdomme wat heb ik dubbel gelegen van het lachen :lol: Zoveel random dingen die echt nergens op slaan, maar altijd oh zo geniaal :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
stefaneke wrote:Noah gekeken. Matige film. Die Russel Crow toont totaal geen emotie (houterig acteerwerk) en het script is redelijk belabberd met van die rare morele dingen waar die amerikanen zo op geilen. Visueel was het wel weer top natuurlijk.

eerste 20 minuten dacht k wtf waar zit ik naar te kijken maar overall toch nog best een redelijke film

vandeweek ook Halo 4: forward unto dawn gekeken.....verwachte er niet veel van, kwam een btje traag op gang maar was uiteindelijk toch ook best een vermakelijke film
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 15 minutes ago
Zojuist All Is Lost gekeken. Wat een film. Heerlijk.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Gister The Mist gezien. Niet best, maar wel redelijk vermakelijk.
Leuk om dat stukje van Crypsis - Lost in the Mist en Headhunterz - Dreamcatchers (?) terug te horen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Daveytl wrote:Gister The Mist gezien. Niet best, maar wel redelijk vermakelijk.
Leuk om dat stukje van Crypsis - Lost in the Mist en Headhunterz - Dreamcatchers (?) terug te horen.
het 'leukste' aan die film vind ik het einde :lol:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Daveytl wrote:Gister The Mist gezien. Niet best, maar wel redelijk vermakelijk.
Hele film is saai tot het einde. Dat is echt episch.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
gister the purge eindelijk gezien...

is wel een 7 waard :D
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ga nu beginnen aan The Expendables III.
Ben benieuwd :corn:

View on YouTube
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Paar dagen terug the Purge 2 gezien.
Nogmaals een heel vet concept, maar voorspelbaar.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
22 Jump Street gekeken vorige week donderdag

GE-NI-AAL!! xd
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Momenteel The Lego Movie aan het kijken, komt het volgende voorbij

Image
Image

:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ja later wordt dat nog een keer gezegd door een ander. Ik ging echt helemaal stuk bij die film xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
vanavond denk amazing spiderman 2 kijken...of captain america 2 of divergent of haunted house 2 xd
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
AniThing wrote:vanavond denk amazing spiderman 2 kijken...of captain america 2 of divergent of haunted house 2 xd
Gisteren Amazing Spiderman 2 en Captain America 2 gekeken. Altijd vet dat soort films. :thumbsup:

Divergent staat voor vandaag of morgen op het programma.

13 Sins dinsdag gekeken. Ook wel geinige film. Goed verhaal wel, met leuke wendingen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Rawbin wrote:View on YouTube

Lijkt me een zieke film zeg :worship: Alleen dat van die hersenactiviteit is wel een beetje van Limitless gejat :P
Wat een tering vette film was dit zeg. Dat stuk met die fotosynthese van die boom, of in dat vliegtuig. :loving: