Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Gisteren Her gekeken, hele rare lugubere film maar wel heel, heel erg goed :)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Vandaag naar Godzilla :cool:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Oe ik ga morgen of zaterdag. :D
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Dat lijkt me zo'n schijtfilm >.< dat concept is echt al minstens 10 keer uitgepoept
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Firetrap wrote:Dat lijkt me zo'n schijtfilm >.< dat concept is echt al minstens 10 keer uitgepoept
Klopt zeker, maar gewoon lekker spektakel enzo :) Leuk voor af en toe.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Firetrap wrote:Dat lijkt me zo'n schijtfilm >.< dat concept is echt al minstens 10 keer uitgepoept
welk concept is al niet minstens 10x uitgepoept? elke film die uitkomt heeft wel iets weg van een andere film
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Mr Lellebel wrote:Vandaag naar Godzilla :cool:
Lijkt mij ook vet! :thumbsup:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
AniThing wrote:
welk concept is al niet minstens 10x uitgepoept? elke film die uitkomt heeft wel iets weg van een andere film
Wel iets weg hebben van is heel wat anders dan gewoon precies hetzelfde concept hebben. Ik weet zeker dat er in Godzilla minstens 5 clichés zitten die ook in pak em beet Cloverfield zaten.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Firetrap wrote:
AniThing wrote:
Wel iets weg hebben van is heel wat anders dan gewoon precies hetzelfde concept hebben. Ik weet zeker dat er in Godzilla minstens 5 clichés zitten die ook in pak em beet Cloverfield zaten.
gewoon niet zeuren en kijken :D

sommige mensen kijken echt te serieus naar films :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik heb wel dat ik bij films die hoog gewaardeerd worden, zoals een Inception, Gravity e.d. wel goed ga opletten. Maar een of andere comedy of slapstick of idd een remake van een oude film, ga ik niet echt er op letten.

Bij Gravity opletten was mijn grootste fout, wat een bout film die zijn recensie niet verdient.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Broken Balance wrote:Ik heb wel dat ik bij films die hoog gewaardeerd worden, zoals een Inception, Gravity e.d. wel goed ga opletten. Maar een of andere comedy of slapstick of idd een remake van een oude film, ga ik niet echt er op letten.

Bij Gravity opletten was mijn grootste fout, wat een bout film die zijn recensie niet verdient.
ik vond gravity wel leuk....was weer iets totaal anders dan een doorsnee ruimte film
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Image
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Broken Balance wrote:Ik heb wel dat ik bij films die hoog gewaardeerd worden, zoals een Inception, Gravity e.d. wel goed ga opletten. Maar een of andere comedy of slapstick of idd een remake van een oude film, ga ik niet echt er op letten.

Heb ik ook last van... heb laatst Gravity gezien ondanks het afraden van een kameraad toch op de recensies afgegaan. Jezus wat een kaas zeg die film. Zo ongelofelijk standaard...

Zometeen naar Godzilla. Ben benieuwd of die zijn hoge cijfer wel waar kan maken!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Firetrap wrote:https://www.youtube.com/watch?v=JnthLhDlmAg

Ziet er sick uit :D
Op de download. Helaas zonder NL subs.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Wel met engelse? :P
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Bart0ving wrote:Heb ik ook last van... heb laatst Gravity gezien ondanks het afraden van een kameraad toch op de recensies afgegaan. Jezus wat een kaas zeg die film. Zo ongelofelijk standaard...
Zo'n film moet je niet kijken om het verhaal. De nadruk ligt in die film duidelijk op de VFX en de ervaring op groot (IMAX) scherm. Ik kwam nogal duizelig de zaal uitlopen haha. Alleen het einde is dan inderdaad wel cliché.
Q
Hardtraxx Veteran
Bart0ving wrote: Zometeen naar Godzilla. Ben benieuwd of die zijn hoge cijfer wel waar kan maken!
Ik vanavond om 22:15, ook benieuwd!
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Trailert van Interstellar ( Van Nolan :worship: ) is er, gvd zin in.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Qlown wrote:
Bart0ving wrote: Zometeen naar Godzilla. Ben benieuwd of die zijn hoge cijfer wel waar kan maken!
had het verkeerd gegrepen, we gingen dus NIET naar Godzilla maar naar Bad Neighbours. Opzich wel geinig maar geen bioscoopbezoek waard imo.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Bart0ving wrote:
Qlown wrote:
had het verkeerd gegrepen, we gingen dus NIET naar Godzilla maar naar Bad Neighbours. Opzich wel geinig maar geen bioscoopbezoek waard imo.
Hahaha, lekkere verrassing :lol: film leek me al niet speciaal nee :P
Q
Hardtraxx Veteran
Zo, net thuis. Leuke film, maar om echt te zeggen van 'wow, film van het jaar' ... Nee, toch niet. :P
D
New member
2 posts member since 2014
last seen May 2015
Kan niet w8 om die nieuwe godzilla te zien :p
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Godzilla was godverdomme enorm vet zeg. Zitten toch een aantal verassingen in welke de trailer niet doet vermoeden.
Hardtraxxer
395 posts member since 2013
last seen Jan 2016
Volgende week maar ff naar Godzilla :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
JeftaElachouri wrote:
Bart0ving wrote:Heb ik ook last van... heb laatst Gravity gezien ondanks het afraden van een kameraad toch op de recensies afgegaan. Jezus wat een kaas zeg die film. Zo ongelofelijk standaard...
Zo'n film moet je niet kijken om het verhaal. De nadruk ligt in die film duidelijk op de VFX en de ervaring op groot (IMAX) scherm. Ik kwam nogal duizelig de zaal uitlopen haha. Alleen het einde is dan inderdaad wel cliché.
Dan had John Carter ook wel zo'n hoge recensie moeten hebben maar die film had ook alleen goeie VFX, de rest was zo immens slecht :lol: