Gisteren Her gekeken, hele rare lugubere film maar wel heel, heel erg goed 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Oe ik ga morgen of zaterdag. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Dat lijkt me zo'n schijtfilm
dat concept is echt al minstens 10 keer uitgepoept
Klopt zeker, maar gewoon lekker spektakel enzoFiretrap wrote:Dat lijkt me zo'n schijtfilmdat concept is echt al minstens 10 keer uitgepoept
welk concept is al niet minstens 10x uitgepoept? elke film die uitkomt heeft wel iets weg van een andere filmFiretrap wrote:Dat lijkt me zo'n schijtfilmdat concept is echt al minstens 10 keer uitgepoept
Lijkt mij ook vet!Mr Lellebel wrote:Vandaag naar Godzilla
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Wel iets weg hebben van is heel wat anders dan gewoon precies hetzelfde concept hebben. Ik weet zeker dat er in Godzilla minstens 5 clichés zitten die ook in pak em beet Cloverfield zaten.AniThing wrote:welk concept is al niet minstens 10x uitgepoept? elke film die uitkomt heeft wel iets weg van een andere filmFiretrap wrote:Dat lijkt me zo'n schijtfilmdat concept is echt al minstens 10 keer uitgepoept
gewoon niet zeuren en kijkenFiretrap wrote:Wel iets weg hebben van is heel wat anders dan gewoon precies hetzelfde concept hebben. Ik weet zeker dat er in Godzilla minstens 5 clichés zitten die ook in pak em beet Cloverfield zaten.AniThing wrote:welk concept is al niet minstens 10x uitgepoept? elke film die uitkomt heeft wel iets weg van een andere filmFiretrap wrote:Dat lijkt me zo'n schijtfilmdat concept is echt al minstens 10 keer uitgepoept
sommige mensen kijken echt te serieus naar films
Ik heb wel dat ik bij films die hoog gewaardeerd worden, zoals een Inception, Gravity e.d. wel goed ga opletten. Maar een of andere comedy of slapstick of idd een remake van een oude film, ga ik niet echt er op letten.
Bij Gravity opletten was mijn grootste fout, wat een bout film die zijn recensie niet verdient.
Bij Gravity opletten was mijn grootste fout, wat een bout film die zijn recensie niet verdient.
ik vond gravity wel leuk....was weer iets totaal anders dan een doorsnee ruimte filmBroken Balance wrote:Ik heb wel dat ik bij films die hoog gewaardeerd worden, zoals een Inception, Gravity e.d. wel goed ga opletten. Maar een of andere comedy of slapstick of idd een remake van een oude film, ga ik niet echt er op letten.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Heb ik ook last van... heb laatst Gravity gezien ondanks het afraden van een kameraad toch op de recensies afgegaan. Jezus wat een kaas zeg die film. Zo ongelofelijk standaard...Broken Balance wrote:Ik heb wel dat ik bij films die hoog gewaardeerd worden, zoals een Inception, Gravity e.d. wel goed ga opletten. Maar een of andere comedy of slapstick of idd een remake van een oude film, ga ik niet echt er op letten.
Zometeen naar Godzilla. Ben benieuwd of die zijn hoge cijfer wel waar kan maken!
Op de download. Helaas zonder NL subs.Firetrap wrote:https://www.youtube.com/watch?v=JnthLhDlmAg
Ziet er sick uit
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wel met engelse? 
Zo'n film moet je niet kijken om het verhaal. De nadruk ligt in die film duidelijk op de VFX en de ervaring op groot (IMAX) scherm. Ik kwam nogal duizelig de zaal uitlopen haha. Alleen het einde is dan inderdaad wel cliché.Bart0ving wrote:Heb ik ook last van... heb laatst Gravity gezien ondanks het afraden van een kameraad toch op de recensies afgegaan. Jezus wat een kaas zeg die film. Zo ongelofelijk standaard...
-
QHardtraxx Veteran
Ik vanavond om 22:15, ook benieuwd!Bart0ving wrote: Zometeen naar Godzilla. Ben benieuwd of die zijn hoge cijfer wel waar kan maken!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Trailert van Interstellar ( Van Nolan
) is er, gvd zin in.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
had het verkeerd gegrepen, we gingen dus NIET naar Godzilla maar naar Bad Neighbours. Opzich wel geinig maar geen bioscoopbezoek waard imo.Qlown wrote:Ik vanavond om 22:15, ook benieuwd!Bart0ving wrote: Zometeen naar Godzilla. Ben benieuwd of die zijn hoge cijfer wel waar kan maken!
Hahaha, lekkere verrassingBart0ving wrote:had het verkeerd gegrepen, we gingen dus NIET naar Godzilla maar naar Bad Neighbours. Opzich wel geinig maar geen bioscoopbezoek waard imo.Qlown wrote:Ik vanavond om 22:15, ook benieuwd!Bart0ving wrote: Zometeen naar Godzilla. Ben benieuwd of die zijn hoge cijfer wel waar kan maken!
-
QHardtraxx Veteran
Zo, net thuis. Leuke film, maar om echt te zeggen van 'wow, film van het jaar' ... Nee, toch niet. 
-
DNew member
- 2 posts member since 2014
- last seen May 2015
Kan niet w8 om die nieuwe godzilla te zien :p
Godzilla was godverdomme enorm vet zeg. Zitten toch een aantal verassingen in welke de trailer niet doet vermoeden.
Dan had John Carter ook wel zo'n hoge recensie moeten hebben maar die film had ook alleen goeie VFX, de rest was zo immens slechtJeftaElachouri wrote:Zo'n film moet je niet kijken om het verhaal. De nadruk ligt in die film duidelijk op de VFX en de ervaring op groot (IMAX) scherm. Ik kwam nogal duizelig de zaal uitlopen haha. Alleen het einde is dan inderdaad wel cliché.Bart0ving wrote:Heb ik ook last van... heb laatst Gravity gezien ondanks het afraden van een kameraad toch op de recensies afgegaan. Jezus wat een kaas zeg die film. Zo ongelofelijk standaard...