Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 14:00 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Her gekeken, hele rare lugubere film maar wel heel, heel erg goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 13:45 

Hardtraxx Veteran

Vandaag naar Godzilla :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 13:48 

Hardtraxx Veteran

Oe ik ga morgen of zaterdag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 13:52 

Hardtraxx Veteran

Dat lijkt me zo'n schijtfilm >.< dat concept is echt al minstens 10 keer uitgepoept
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 13:53 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Dat lijkt me zo'n schijtfilm >.< dat concept is echt al minstens 10 keer uitgepoept

Klopt zeker, maar gewoon lekker spektakel enzo :) Leuk voor af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 14:14 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

welk concept is al niet minstens 10x uitgepoept? elke film die uitkomt heeft wel iets weg van een andere film
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 14:40 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Vandaag naar Godzilla :cool:

Lijkt mij ook vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 16:12 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Firetrap schreef:

welk concept is al niet minstens 10x uitgepoept? elke film die uitkomt heeft wel iets weg van een andere film

Wel iets weg hebben van is heel wat anders dan gewoon precies hetzelfde concept hebben. Ik weet zeker dat er in Godzilla minstens 5 clichés zitten die ook in pak em beet Cloverfield zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:11 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
AniThing schreef:
Firetrap schreef:

Wel iets weg hebben van is heel wat anders dan gewoon precies hetzelfde concept hebben. Ik weet zeker dat er in Godzilla minstens 5 clichés zitten die ook in pak em beet Cloverfield zaten.

gewoon niet zeuren en kijken :D

sommige mensen kijken echt te serieus naar films :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:12 

Kraak... Piep...

Ik heb wel dat ik bij films die hoog gewaardeerd worden, zoals een Inception, Gravity e.d. wel goed ga opletten. Maar een of andere comedy of slapstick of idd een remake van een oude film, ga ik niet echt er op letten.

Bij Gravity opletten was mijn grootste fout, wat een bout film die zijn recensie niet verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:29 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik heb wel dat ik bij films die hoog gewaardeerd worden, zoals een Inception, Gravity e.d. wel goed ga opletten. Maar een of andere comedy of slapstick of idd een remake van een oude film, ga ik niet echt er op letten.

Bij Gravity opletten was mijn grootste fout, wat een bout film die zijn recensie niet verdient.

ik vond gravity wel leuk....was weer iets totaal anders dan een doorsnee ruimte film
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 15:50 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 19:04 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

Heb ik ook last van... heb laatst Gravity gezien ondanks het afraden van een kameraad toch op de recensies afgegaan. Jezus wat een kaas zeg die film. Zo ongelofelijk standaard...

Zometeen naar Godzilla. Ben benieuwd of die zijn hoge cijfer wel waar kan maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 19:32 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=JnthLhDlmAg

Ziet er sick uit :D

Op de download. Helaas zonder NL subs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 19:35 

Hardtraxx Veteran

Wel met engelse? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 19:35 

Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
Heb ik ook last van... heb laatst Gravity gezien ondanks het afraden van een kameraad toch op de recensies afgegaan. Jezus wat een kaas zeg die film. Zo ongelofelijk standaard...

Zo'n film moet je niet kijken om het verhaal. De nadruk ligt in die film duidelijk op de VFX en de ervaring op groot (IMAX) scherm. Ik kwam nogal duizelig de zaal uitlopen haha. Alleen het einde is dan inderdaad wel cliché.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 19:44 

Hardtraxx Veteran

Bart0ving schreef:
Zometeen naar Godzilla. Ben benieuwd of die zijn hoge cijfer wel waar kan maken!

Ik vanavond om 22:15, ook benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 22:48 

Hardtraxx Veteran

Trailert van Interstellar ( Van Nolan :worship: ) is er, gvd zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 00:30 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Bart0ving schreef:

had het verkeerd gegrepen, we gingen dus NIET naar Godzilla maar naar Bad Neighbours. Opzich wel geinig maar geen bioscoopbezoek waard imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 00:44 

Hardtraxx Veteran

Bart0ving schreef:
Qlown schreef:
Bart0ving schreef:

had het verkeerd gegrepen, we gingen dus NIET naar Godzilla maar naar Bad Neighbours. Opzich wel geinig maar geen bioscoopbezoek waard imo.

Hahaha, lekkere verrassing :lol: film leek me al niet speciaal nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 01:36 

Hardtraxx Veteran

Zo, net thuis. Leuke film, maar om echt te zeggen van 'wow, film van het jaar' ... Nee, toch niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 01:52 

Hardtraxx Newbie

Kan niet w8 om die nieuwe godzilla te zien :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 01:55 

Hardtraxx Veteran

Godzilla was godverdomme enorm vet zeg. Zitten toch een aantal verassingen in welke de trailer niet doet vermoeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 17:38 

Hardtraxxer

Volgende week maar ff naar Godzilla :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 20:40 

Kraak... Piep...

JeftaElachouri schreef:
Bart0ving schreef:

Zo'n film moet je niet kijken om het verhaal. De nadruk ligt in die film duidelijk op de VFX en de ervaring op groot (IMAX) scherm. Ik kwam nogal duizelig de zaal uitlopen haha. Alleen het einde is dan inderdaad wel cliché.

Dan had John Carter ook wel zo'n hoge recensie moeten hebben maar die film had ook alleen goeie VFX, de rest was zo immens slecht :lol:
Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic