Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 12:42 

Hardtraxx Veteran

Pfoe, Goodfellas viel me tegen zeg, echt niet mijn genre blijkbaar nadat ik met Godfather ook al zo'n moeite had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 15:19 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Pfoe, Goodfellas viel me tegen zeg, echt niet mijn genre blijkbaar nadat ik met Godfather ook al zo'n moeite had :P

:oh:

Gister een film gezien welke niet bestemd is voor het doorgaanse bioscooppubliek: Enemy. Hele aparte sfeer in de film en het einde is wellicht nog vager. De interpretaties bij deze film kunnen per persoon verschillend zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 17:12 

Hardtraxx Veteran

Toevallig, die had ik ook al gedownload en voor vandaag of morgen in de planning :) goede verhalen over gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 22:49 

Hardtraxx Veteran

Zonet Need for Speed gezien. Beetje vergelijkbaar me Fast en Furious 1 en 2. Veel racen (met erg vette wagens) maar niet echt veel verhaal. Je krijgt wel precies wat je kan verwachten van de film. Veel racen, explosies en mooie wagens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 12:20 

Hardtraxx Veteran

Pompeii is wel een leuke vermakelijke film! en emily browning :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 13:08 

Hardtraxx Veteran

Ruud_93 schreef:
Ik zag laatst dat er een deel 3 is van Green Street Hooligans, heeft iemand deze gezien en zo ja is het in ieder geval beter dan deel 2? Geen spoilers a.u.b.

Jup, is een stuk beter dan 2, maar een stuk minder dan 1. Zit weer iets meer een verhaal in net zo als bij Green Street Hooligans 1 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 22:34 

Hardtraxx Addict

Net gravity gezien. Jemig wat een boutfilm >.< Snap niet hoe die aan een 8.weetikhet komt bij IMDB. Cliché verhaallijn, het gaat elke keer net verkeerd en dan net goed. Domme wijf die altijd eerst (cliché) 30 seconden puur de dood in de ogen kijkt en dan iets gaat doen. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 01:19 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Firetrap schreef:

:oh:

Gister een film gezien welke niet bestemd is voor het doorgaanse bioscooppubliek: Enemy. Hele aparte sfeer in de film en het einde is wellicht nog vager. De interpretaties bij deze film kunnen per persoon verschillend zijn...

Nu dan gezien, erg gaaf! Symboliek en sfeer zijn van een zeer hoog niveau, Gyllenhaal net als in Prisoners weer goed. Ik scoor hem denk ik wel een 8.5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 11:42 

Kraak... Piep...

Er komt een Insidious Chapter 3 in April 2015
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=36679

Wel door een andere regisseur helaas dus het valt maar te zien of het de zelfde stijl als James Wan word. Bijvoorbeeld die rare camera punten en bewegingen die hij altijd doet die het wat desoriënterend en creepy maken.

Er is ook een Saw VIII aangekondigt..
Deze word echter weer gedaan door James Wan. Wat sinds nummer 1 niet is gebeurt, de enige goeie imo.

Ergens dit jaar komt ook de film Demonic nog uit, geschreven door dezelfde man als hierboven.

Dus ik heb mn horror fix iig weer :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 11:47 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Deze word echter weer gedaan door James Wan. Wat sinds nummer 1 niet is gebeurt, de enige goeie imo.

is de melk nog steeds nie op?
ze hadden het gewoon bij deel 1 moeten houden.....veruit 1 van de beste horrors die k gezien heb daarna werd het allemaal minder in de saw reeks....al kon ik deeltje 7 ook wel waarderen..alles wat daar tussenin zat was waardeloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 11:51 

Kraak... Piep...

Dat is heel waar, maar dit kan imo wel een van de betere worden, of iig vlakbij het origineel. Gezien dat het door de zelfde maker en regisseur als 1 wordt gedaan.
Want 2 tm 7 zijn niet door hun gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 11:57 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dat is heel waar, maar dit kan imo wel een van de betere worden, of iig vlakbij het origineel. Gezien dat het door de zelfde maker en regisseur als 1 wordt gedaan.
Want 2 tm 7 zijn niet door hun gedaan.

hij had beter gewoon een nieuw concept kunnen bedenken. je krijgt nu vast weer 1 of andere flashback van iemand die het overleeft heeft (of ineens weer tot leven komt) en zelf mensen gaat slachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 12:42 

Kraak... Piep...

Wie weet, het is net aangekondigt en James Wan is creatief qua verhalen, plot twists, en de manier van filmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 12:52 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wie weet, het is net aangekondigt en James Wan is creatief qua verhalen, plot twists, en de manier van filmen.

plot twists oke...maar ik vond dat ze daar in de saw films wel een btje erg overdreven mee omgingen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:30 

Hardtraxx Elite

Wat ziet dit er heerlijk uit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 09:49 

Hardtraxx Veteran

Wat een effects. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

wordt wel weer een awesome filmpje...tegen die tijd eerst nog ff de voorganger kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 13:05 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Broken Balance schreef:

ze hadden het gewoon bij deel 1 moeten houden.....veruit 1 van de beste horrors die k gezien heb daarna werd het allemaal minder in de saw reeks....al kon ik deeltje 7 ook wel waarderen..alles wat daar tussenin zat was waardeloos

De eerste 3 gingen gewoon wel. Het is allemaal zwaar kut geworden na de dood van jigsaw
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
AniThing schreef:
Broken Balance schreef:

De eerste 3 gingen gewoon wel. Het is allemaal zwaar kut geworden na de dood van jigsaw

bij deel 3 was bij mij de lol er al af....deel 2 was nog wel leuk omdat je een groepje had ipv een paar mensen en jigsaw ging vrij snel dood maar toch deed ie tot deel 5 mee xd lang leve flashbacks
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 16:50 

Hardtraxx Addict

Ride Along en We're The Millers gezien.

Beide leuke films om eens gezien te hebben, vooral die 2de.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 20:19 

Hardtraxx Veteran

Vanavond/morgen een paar klassiekers kijken die ik al lang op mijn lijstje heb. Kill Bill (vol. 1+2), the shawshank redemption en black hawk down. Hopelijk krijg ik ze allemaal gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 23:04 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Vanavond/morgen een paar klassiekers kijken die ik al lang op mijn lijstje heb. Kill Bill (vol. 1+2), the shawshank redemption en black hawk down. Hopelijk krijg ik ze allemaal gezien :P

Klassiekers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 00:44 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
nielstil schreef:

Klassiekers :lol:

Heel bekende films dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 03:15 

Silence of the Lambs gekeken.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 20:34 

Hardtraxx Veteran

https://www.youtube.com/watch?v=JnthLhDlmAg

Ziet er sick uit :D
Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic