Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Heb dit weekend een aantal goede films gekeken.

Homefront: Kijkt lekker weg, films van Jason Statham stellen mij toch niet snel teleur.
Out of the Furnace: Goede film, goed verhaal
12 Years a Slave: Af en toe duren sommige scenes ellelang, maar verder een top film.
Oldboy
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
RemcoM. wrote:12 Years a Slave: Af en toe duren sommige scenes ellelang, maar verder een top film.
Ik heb zo een vermoeden welke scène je onder andere bedoelt haha. Ik vond die scène indrukwekkend en beklemmend.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Beklemmend is inderdaad het goede woord, manman wat was dat een ongemakkelijk gevoel
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Oldboy (Amerikaanse versie) gisteren gekeken op aanraden van iemand, heeft zeker niet tegengevallen. Wat een gruwelijk vette film, kijkt ook heerlijk weg want het gaat allemaal erg vlot. Gebeurt ook erg veel in 100 minuten, zeker aan te raden. Snap alleen niet waarom die zo'n laag cijfer krijgt op IMDB.. en de originele Aziatische variant (die ik overigens niet heb gezien) zo'n hoog cijfer. Iemand die beide gezien heeft en 't kan verklaren?
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Laatst weer wat scenes uit Kill Bill zitten kijken... geniaal! :worship:

View on YouTube
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Wesz91 wrote:Oldboy (Amerikaanse versie) gisteren gekeken op aanraden van iemand, heeft zeker niet tegengevallen. Wat een gruwelijk vette film, kijkt ook heerlijk weg want het gaat allemaal erg vlot. Gebeurt ook erg veel in 100 minuten, zeker aan te raden. Snap alleen niet waarom die zo'n laag cijfer krijgt op IMDB.. en de originele Aziatische variant (die ik overigens niet heb gezien) zo'n hoog cijfer. Iemand die beide gezien heeft en 't kan verklaren?
Amerikaans: Cheesy
Aziatisch: Rauw

Het verhaal in een notendop
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Project 141 wrote:The Road gekeken, vind dat post-apocalypstische thema sowieso super vet en film zit echt super in elkaar :worship:
Thanks voor de tip! Gaat bekeken worden! :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
View on YouTube

:worship:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ik ga expres de trailer niet kijken
ik wacht wel :P
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
300 :loving:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Mr Lellebel wrote:300 :loving:
Net gereserveerd voor vanavond, ben benieuwd ^^
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Steffnov wrote:View on YouTube

:worship:
Moelijk vette trailer. :D
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Wat een grandioze film was 300 weer, verhaal dik in orde, aan één stuk door goeie aktie, en de epische muziek van deze film :love:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
mr_vertigo wrote:Laatst weer wat scenes uit Kill Bill zitten kijken... geniaal! :worship:

View on YouTube

View on YouTube

Hoort eigenlijk in Waar tracks van afgeleid zijn. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Zojuist The Road (2009) gekeken. Grandioze film! Het is wel zo goed om daarna een leuke komedie te kijken; The Road is allesbehalve positief.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dinsdag Wolf of Wallstreet gezien. Erg leuke film.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Zaterdag 12 years a slave gezien. Opsich wel een dramatisch verhaal. Kreeg wel hele tijd het idee dat de hoofdpersoon jantje lacht jantje huilt aan het spelen was. :P

Gisterenavond The Counselor gezien. Een goede actie film met veel bizarre moorden. Ook de manier hoe brad pitt aan zijn eind komt is verbazingwekkend. :huh:
A
Image
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Spoil toch niks voor je? :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Ramirez wrote:Spoil toch niks voor je? :P
"hoe brad pit aan zijn einde komt" :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Ramirez wrote:Spoil toch niks voor je? :P
wauw
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik kijk uit naar deze
View on YouTube

View on YouTube

En de nieuwe van James Wan, helaas nog geen trailer maar deze man kan echt geniale horrors neerzetten imo. (Sinister, Insidious 1&2, The Conjuring, Dead Silence, Saw 1)
http://www.imdb.com/title/tt1841642/?ref_=nm_flmg_wr_2
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Ziet er goed uit, word weer tijd voor een goeie horror in de bios, Oculus it is volgende maand dus. In deze trailers laten ze tenminste ook niet teveel zien, wat vaak wel 't geval is..
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Wesz91 wrote:Ziet er goed uit, word weer tijd voor een goeie horror in de bios. In deze trailers laten ze tenminste ook niet teveel zien, wat vaak wel 't geval is..

Dit, laatste tijd geen echte goede horror gezien, Insidious 2 was dan wel weer goed naar mijn mening. Maar naast (REC) 1, Sinister en Insidious niet genoeg