Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 15:56 

Kraak... Piep...

Pretty Much alles wat van James Wan komt dus de vorige twee jaar :P
Eens. De enige echt vette horrors van 2013 waren imo Insidious 2 en The Conjuring. En V/H/S/ 2 was ook wel vet imo.

Met als meevallers Mama, Warm Bodies, Evil Dead Remake,

En voor mij als grootste tegenvaller The Haunting In Georgia.
Conneticut pakte mij veel meer door de goeie twist op het einde en de goed opgebouwde scares.

En You're Next als meest overdreven geprezen. Had er scream of the strangers voor gezet en je zag amper verschil. 0x geschrokken en het heeft me hooguit 10 minuten kunnen vasthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 09:15 

Hardtraxxer

Zondag toch maar naar 300: Rise of an Empire geweest. Wat een film! Hele sfeer eromheen en de actie zelf spreken me weer erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 11:08 

Hardtraxx Veteran

Zondag Wolf of Wallstreet gezien. Ben er lang niet zo lyrisch over als de meesten, vond de film de verwachtingen niet waar maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 03:48 

Donateur

Jurheinen schreef:
Zondag Wolf of Wallstreet gezien. Ben er lang niet zo lyrisch over als de meesten, vond de film de verwachtingen niet waar maken.

Ik vond hem ook niks aan Jurrien!

Vorige week Non-Stop gezien.. Leuke film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 13:00 

Kraak... Piep...

Yes er komt een tweede The Woman In Black

http://www.imdb.com/title/tt2339741/?ref_=nv_sr_2

Nu al zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 15:06 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:

Eerste deel vond ik slaapverwekkend. Heb het idee dat dit vervolg een direct-to-dvd uitgave wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 15:35 

Kraak... Piep...

JeftaElachouri schreef:
Broken Balance schreef:

Eerste deel vond ik slaapverwekkend. Heb het idee dat dit vervolg een direct-to-dvd uitgave wordt. :P

Denk het niet, deze werd bij ons in de bios best goed ontvangen, toen de tijd dat ik er nog werkte.
Dus ik denk dat mensen ook wel in zijn voor een twee. Vooral omdat hij op de vrouw na, compleet nieuw is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 19:51 

Hardtraxx Veteran

Een enkele bios is inderdaad goed generaliseerbaar naar de mening van de gehele wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:59 

Kraak... Piep...

tommetjeuh schreef:
Een enkele bios is inderdaad goed generaliseerbaar naar de mening van de gehele wereld.

Werd wereldwijd geprezen door critici als een horrorfilm die het niveau weer omhoog tilde qua kwaliteit.
Het verhaal was misschien niet even origineel. Maar de shots waren geweldig gedaan, goed acteerwerk, en ze hebben een sterke spooky sfeer neer gezet elke keer dat hij ook maar in de buurt van dat huis kwam.
Better?

Maar de helft van het filmkijk volk denk altijd als het mij niet interesseert dat het ook meteen een slechte film is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 00:10 

47 Ronin, nogal een matige film. Veel te Hollywood achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 12:25 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
47 Ronin, nogal een matige film. Veel te Hollywood achtig.

die heb ik toevallig gister ook zitten kijken...was wel een geinige film maar naarmate de film vorderde werd het steeds minder

en was vroeg wakker vanmorgen dus heb ik maar The Hobbit 2 zitten kijken....was wel weer vet..... alleen precies zoals deel 1....zit je er net lekker in istie afgelopen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 18:58 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
en was vroeg wakker vanmorgen dus heb ik maar The Hobbit 2 zitten kijken....was wel weer vet..... alleen precies zoals deel 1....zit je er net lekker in istie afgelopen >.<

Precies het zelfde vandaag gedaan en zo ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 01:29 

Frozen! Meesterwerkje! Heerlijk dit soort films :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 18:29 

Hardtraxx Veteran

Van het weekend de film 3 Days To Kill met o.a. Kevin Costner gezien.

Ik heb mij geen moment verveelt. Het was echt een combinatie van actie, drama, en humor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 13:43 

Hardtraxx Elite

Bad Grandpa gekeken, viel me wat tegen.. Kwam iets te gespeeld en verhalend over ipv het ouderwetse in de zeik nemen. Hoe ouderwets en achterhaald Jackass dan ook mag zijn, had liever daar nog een nieuw deel van gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 11:31 

Kraak... Piep...

Verhaal en acteer werk zijn niet geweldig altijd maar deze films zijn gewoon puur actie humor en vermaak imo.
Alleen geen Van Damme dit keer helaas :P Dat was echt een master in 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 10:36 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag The Wolf of Wall Street maar is gekeken. Kon alleen maar tegenvallen en dat deed het ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 23:39 

Hardtraxx Veteran

Toevallig wat stukken van Stigmata gekeken net. Denk dat ik 'm maar weer eens ga opzoeken :) Hele toffe film is dat! Heb 'm op de middelbare school gekeken. Is zeker een aanrader, ondanks dat ik me eigenlijk het liefst zo ver mogelijk van religie en alles er omheen gescheiden hou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 13:46 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Zaterdag The Wolf of Wall Street maar is gekeken. Kon alleen maar tegenvallen en dat deed het ook.

Godverdomme ja, ik had m'n op een dvd'tje gegooid en ff gekeken met m'n ma maar heb hem na n uur eruit getrokken. Dramatische film zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:01 

Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Parvuz schreef:

Godverdomme ja, ik had m'n op een dvd'tje gegooid en ff gekeken met m'n ma maar heb hem na n uur eruit getrokken. Dramatische film zeg.

Wat verwachtten jullie dan van die film? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:40 

Hardtraxx Elite

Geen idee, maar aangezien de halve wereld lyrisch was had ik er zelf iets anders van verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 13:49 

Hardtraxx Veteran

Idd, als mensen ook hele tijd tegen je zeggen: Heb je m wolf al gezien? Heb je m nou al gezien? Moet je echt kijken! Vette film!
Dan verwacht je er wat van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 15:31 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Idd, als mensen ook hele tijd tegen je zeggen: Heb je m wolf al gezien? Heb je m nou al gezien? Moet je echt kijken! Vette film!
Dan verwacht je er wat van. :P

En wat voor film verwachtte je dan? Had je al een trailer o.i.d. gezien? Toen ik de trailer zag, was ik meteen verkocht haha! Heb de film ondertussen al 3 keer gezien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:19 

Hardtraxx Elite

Net Paranormal Activity: The Markes Ones gekeken met hele lage verwachtingen. Hij viel me niet eens tegen! Ben weer een paar keer goed geschrokken. Ohja, dat einde: :worship: Moet je wel deeltje 1, 2 en 3 hebben gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:21 

Kraak... Piep...

Ik heb het niet zo met die schrikmomenten in Paranormal Activity. Daar vond ik 1 & 2 juist zo goed. Je schrok wel een of twee keer maar voor de rest was het alleen creepy en suspense. Dat maakte het, voor mij, een goeie film. 3 en 4 vond ik gewoon te veel jumpscares waarvan 3/4 niet eens eng waren of schrikkerig. Met als toppunt 4 die echt helemaal niet eng was.
Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic