Kreeg zin in coke van die filmProject 141 wrote:Gister Wolf of Wall Street gekeken, bleef me geen 3 uur boeien helaas.
Gister The Counselor gezien, aan de ene kant denk ik JA
Kreeg zin in coke van die filmProject 141 wrote:Gister Wolf of Wall Street gekeken, bleef me geen 3 uur boeien helaas.
Prachtige film inderdaad. Ook de connecties weer met de andere films van Marvel Studios vind ik geniaal.Kevin-Raw wrote:Gister Thor the Dark World gekeken, blijf het heerlijk vinden die films
RemcoM. wrote:Ga Thor vanavond kijken, en ook Escape Plan. Laatst ook weer een keer Law Abiding Citizen gekeken, blijft een brute film!
Parvuz wrote:Net Thor gekeken. Bazenfilms altijd.
Inderdaad! Dat je ineens captain amerika ziet enzostefaneke wrote:Prachtige film inderdaad. Ook de connecties weer met de andere films van Marvel Studios vind ik geniaal.Kevin-Raw wrote:Gister Thor the Dark World gekeken, blijf het heerlijk vinden die films
Hahaha, dan heb je het ook over een film van productiemaatschappij The AsylumRaven wrote:Sex Pot gekeken.
Je hebt A-Films en je heb B-Films en dat was een T-Film.
Ik ga die film ook maar een kans geven dan. Heb toch wel leuke reacties gehoord nu.AniThing wrote:Ender's Game is een verrassend leuke film
sommige stukjes echt dubbelgelegen
Ik vond'm maar matigjes.JeftaElachouri wrote:Ik ga die film ook maar een kans geven dan. Heb toch wel leuke reacties gehoord nu.AniThing wrote:Ender's Game is een verrassend leuke film
sommige stukjes echt dubbelgelegen
Haha toen moest ik ook echt even hardop lachen ja.Kevin-Raw wrote:Inderdaad! Dat je ineens captain amerika ziet enzostefaneke wrote:Prachtige film inderdaad. Ook de connecties weer met de andere films van Marvel Studios vind ik geniaal.Kevin-Raw wrote:Gister Thor the Dark World gekeken, blijf het heerlijk vinden die films
Ik vind die film zo ontzettend goed hè, heb deze inmiddels echt al 10x gezien. Die rustige stukken (Dat zwemmen is zo mooi in beeld gebracht) afgewisseld met de actie maar toch een bepaalde sfeer van: 'wat doen we op dit eiland? Heeft die oorlog eigenlijk wel nut?'. Fenomenaal.Broken Balance wrote: Komt niet in de buurt van bijvoorbeeld The Thin Red Line wat een film is die een verhaal verteld door ogen van de hoofdpersoon(en) en daarnaast ook nog een verhaal verteld door de cinematografie en de editing. Wat de film bijna een kunstwerk maakt. Dat is de echte kunst van editen.
uhmm zeker wel..Broken Balance wrote:Hoe de neuk kan Gravity de beste editing en camera werk hebben![]()
Heb die film eens bekeken met een cinematografisch oog (dus niet op verhaal e.d. letten) en kon niks vinden wat zo speciaal moest wezen. De effecten zijn wel goed, dat geef ik ze mee maar cinematografisch is er niks speciaals aan.
Ik kan 'm zeker aanraden!Ruud_93 wrote:Is die '12 years a slave' eigenlijk wat? Er hangt toch een behoorlijke hype rond deze film maar ik zie nog niet echt in waarom ik deze film zou moeten kijken.
Dat is allemaal FX, post en pre-productie. Ik zei dat dat wel goed was. De kunst van het echte filmen zit er niet in. Iedereen kan elke onmogelijke zoom/camerabeweging maken met een computer. Je kan geen cinematografisch prachtverhaal editen en filmen met alleen een ruimtestation een aarde en wat astronautjes.Oxbow wrote:uhmm zeker wel..Broken Balance wrote:Hoe de neuk kan Gravity de beste editing en camera werk hebben![]()
Heb die film eens bekeken met een cinematografisch oog (dus niet op verhaal e.d. letten) en kon niks vinden wat zo speciaal moest wezen. De effecten zijn wel goed, dat geef ik ze mee maar cinematografisch is er niks speciaals aan.
View on YouTube