Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 16:23 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Trilogies vertellen je toch juist een verhaal in 3 films, in plaats van 1 film? :P

Maar je snapt hopelijk natuurlijk wel dat het slechts een manier is om mensen 3 ipv 1 keer naar de bios te trekken (ok, downloaden, maar goed :P ). Besides, de eerste delen van beide voorbeelden die ik net gaf sloten tenminste nog iets af, terwijl de 2e delen niet eens meer de moeite doen om iets af te sluiten.

Nog een haatmomentje, laatste delen nog eens in tweeën knippen. Harry Potter deed het, Twilight (lol) deed het en nu Hunger Games ook. What's the fucking point of that :lol: buiten laten zien dat je het echt alleen om het geld doet. Maar ja, wat moet ik eigenlijk ook anders van Hollywood verwachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:57 

Hardtraxx Veteran

Zo bekijk jij het. Ik zie langere speelduur dus meer tijd om het verhaal fatsoenlijk te kunnen vertellen. Dat het laatstgenoemde een hype gaat worden hoeft ook weer niet, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:27 

Hardtraxx Veteran

Maak dan gewoon een film van 4 uur ipv twee van 2 uur -.- maar dat is misschien weer mijn eigen voorkeur :P

Of gewoon een serie natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 20:34 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Maak dan gewoon een film van 4 uur ipv twee van 2 uur -.- maar dat is misschien weer mijn eigen voorkeur :P

Of gewoon een serie natuurlijk

Dan kopen mensen maar 1 keer Cola e.d. It's all about the moneeeyyyyy, dam dam diedie dam!
Maarja, care, mensen proberen er veel poen aan te verdienen, logisch, het zijn geen indie's (waar je ook veel geld mee kunt verdienen).
Overigens sluit mijn voorkeur wel bij je aan :P

Groter irritatiepunt voor mij momenteel is: ALLES MOET 3D?! Waaaarom in godsnaam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 21:51 

Hardtraxx Elite

mr_vertigo schreef:

Groter irritatiepunt voor mij momenteel is: ALLES MOET 3D?! Waaaarom in godsnaam?

Dit

Soms vind ik het wel mooie effecten hebben in de bios, maar voor het merendeel merk je er amper iets van en irriteert het me, ik heb het gevoel dat ik me echt moet focussen ipv dat ik rustig kan kijken. Ik weet niet echt hoe ik dit kan uitleggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 22:35 

Donateur

Verschilt het niet gewoon per film?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 23:20 

Hardtraxx Veteran

Zeker, bij LOTR zit ik het makkelijk uit, maar bij drama/comedy hoeft het van mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 00:08 

Hardtraxx Veteran

Je kunt vaak ook kiezen om naar de 2D versie te gaan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 01:42 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Zeker, bij LOTR zit ik het makkelijk uit, maar bij drama/comedy hoeft het van mij niet.

Ja ik ook, maar toch denk ik van... ja flikker gewoon op met die kut bril. Mijn ogen worden er ook moe van merk ik altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 11:27 

Donateur

Lone survivor gister gekeken, best leuke tijdsopvulling :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 12:36 

Hardtraxx Veteran

Gistere The Great Gatsby gekeken, echt een hele toffe film :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:12 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Firetrap schreef:

Ja ik ook, maar toch denk ik van... ja flikker gewoon op met die kut bril. Mijn ogen worden er ook moe van merk ik altijd.

Oh wacht het ging over de 3D-bril, nee idd die moeten gewoon opgerot
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 13:46 

Hardtraxx Veteran

Bij animatie films vind ik het altijd wel van toegevoegde waarde ^^ .

Voor de rest kies ik ook altijd voor de 2d versie als dat kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:41 

Hardtraxx Veteran

Eternal Sunshine of the Spotless Mind ( 7,5 ) en No Country For Old Men ( 6,8 ) gezien. Laatstgenoemde viel me na een interessant begin toch behoorlijk tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 01:33 

Firetrap schreef:
No Country For Old Men ( 6,8 ) gezien. Laatstgenoemde viel me na een interessant begin toch behoorlijk tegen.

Pfoe inderdaad ja, vond'm ook niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 02:16 

Hardtraxx Veteran

Net Ender's Game gekeken. Qua visuals een meer dan prima film, qua verhaling, tegen alle verwachting in, best onderhoudend eigenlijk. Zeker niks schokkends, maar niet zo oppervlakkig als verwacht. Best vermakelijke film dus ^^ Mocht je de mogelijkheid hebben, moet ik hem wel zowaar aanraden in 3D te kijken. It won't shock your world, maar ik kon best wat elementen in de film zien die duidelijk gebouwd zijn op het 3D gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

District 9 ook eindelijk eens een kijkbeurt gegeven. Erg tof! Blijft boeien, visuals zijn prima en veel interessante morele dilemma's. Een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 03:39 

Hardtraxx Veteran

Beide films zijn leuk om te zien en om te kijken maar ik kan me persoonlijk niet voorstellen om Distrixt 9 boven Eternal Sunshine of the Spotless Mind te zetten. Die film zit gewoon zo logisch in elkaar en is zo vet om te zien. Laat je in tegenstelling tot District 9 toch wel verder nadenken over leven (en dood), waar ik persoonlijk erg veel van houd. Jim Carrey heeft me overtuigd een goede acteur te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:25 

Hardtraxx Veteran

Tsja, heb je wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:10 

Hardtraxx Veteran

wordt toch wel weer een awesome fillumpie :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:22 

Hardtraxxer

AniThing schreef:

wordt toch wel weer een awesome fillumpie :corn:

Ai, ziet er toch weer netjes uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:30 

Hardtraxx Veteran

Geen Shia Labeouf meer? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 18:33 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Geen Shia Labeouf meer? :(

gelukkig niet
vond hem altijd een btje te hysterisch in die films
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 09:26 

Donateur

Gister Thor the Dark World gekeken, blijf het heerlijk vinden die films
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 23:21 

Hardtraxx Veteran

Net weer is Hooligans gekeken. Wat blijft dat toch een gruwelijke film. :worship:
Vorige  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic