Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 12:36 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
A serbian film vond ik wel grappig

Dude :P :list: Dat is echt de meest verschrikkelijk film die ik oooooooooit gezien heb :P . Walgelijk gewoon..

Ook maar 's Captain Phillips kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Ik heb zin om een par extreem grappige films te kijken. Iemand aanraders?

despicable me :D

bij t zien van 1 zo'n minion gaak al stuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 13:53 

Hardtraxx Veteran

Cloudy with meatballs is nog erger wat humor betreft :lol: :lol: helemaal stuk met die films
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 13:57 

Donateur

AniThing schreef:
pecola-tje schreef:
Ik heb zin om een par extreem grappige films te kijken. Iemand aanraders?

despicable me :D

bij t zien van 1 zo'n minion gaak al stuk :lol:

Deel 2 vond ik wel leuker dan deel 1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 00:52 

Hardtraxx Addict

Voor de echte die-hards hier, zeker eens wat werk van Gaspar Noé kijken.
Deze schrijver/regisseur maakt zijn films niet per se om te entertainen, maar vooral om je te choqueren.
Zijn twee beste titels, Irréversible en Enter The Void zijn de meest indrukwekkende en bizar spannende films die ik ooit gezien heb. Dat wil niet zeggen dat het mijn overall favoriete films zijn, maar als je eens een keer flink in een andere wereld gezogen wilt worden: kijken.

#1: Enter The Void.
Vooral de drugs gebruikers van jullie zullen dit erg waarderen. Protip: kijk deze film (geldt voor alles van deze regisseur) niet in je eentje in je donkere slaapkamertje, maar gezellig met meerdere mensen. En vooral: kijk 'm stoned. Ik ken zelfs iemand die 'm laats op LSD gekeken heeft, dat gaat mij wat te ver, maar als je 'm gezien hebt snap je waarom. Deze film gaat gedeeltelijk over hallucinogene drugs, en letterlijk de complete film is in first person. Dus alles wat de hoofdpersoon meemaakt, zie jij ook op die manier. Dus ook wanneer hij iets gebruikt. En de manier waarop Gaspar Noé dit gemaakt heeft is werkelijk waar briljant. Geluiden, visuals, gevoel, je zit helemaal in zijn rol. Verder ga ik niets verklappen.

Uiteindelijk heeft de film een ontzettend diepe boodschap, liefhebbers van Donnie Darko / Inception / Fight Club zullen dit echt waarderen.

http://www.imdb.com/title/tt1191111/?ref_=nm_knf_i2

#2 Irréversible (spreek uit in frans)
Vond je Memento vet? Dan gaat dit nog een stapje verder. De complete film is achterstevoren, enkel spelen de scènes zich wel voorwaarts af, maar zodra er een afloopt begint de scène ervoor. Dit is een ontzettend bruut, geweldadig, bloederig, angstaanjagend en misselijkmakend verhaal, maar door de omgedraaide chronologie is dit een totaal andere dimensie. Houd je van horror, en kijk je graag de meest enge films die er maar te vinden zijn? Dan kun je dit aan. Vind je horror niet prettig, zeker niet kijken dan. Na het kijken van deze film ben je alles behalve vrolijk, maar ik vind de manier van choqueren pure kunst, dus het is juist geweldig mooi op een bepaalde manier. NB: dit is dus géén horror maar er zitten gewelddadige scènes in die zó bloederig zijn dat je er wel een beetje tegen moet kunnen.

http://www.imdb.com/title/tt0290673/?ref_=nm_knf_i1

Toevallig mensen hier die ze al gezien hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 01:25 

Donateur

Ook naar de Wolf geweest, zit eigenlijk zelfs te twijfelen om hem nog een keer te kijken. Vond hem echt zeer vet, heerlijk sfeertje ligt eroverheen en alle lof over de rol van DiCaprio is m.i wel terecht. Verder nog Last Vegas gezien; wel leuke scenes maar vond het eigenlijk een beetje over de top hangover idee. 9/10 leukste momenten waren trouwens al weggegeven in de trailer.. lekker bijdehand. En daarnaast de ruk-film van het jaar: 47 Ronin wat een totale tijdsverspilling was dat, twee keer in slaap gevallen en uiteindelijk maar voor het eind weggelopen. Ver van me bedshow en verschrikkelijk onduidelijk verteld waardoor ik na 10 minuten al mijn aandacht verloren was. Bah bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 02:00 

Bierkoning

Klinkt als mijn type films Jeroen, ga ze binnenkort eens in de download zetten :thumbup:

Zojuist eindelijk The Departed gezien, erg bruut! Maar wat wil je ook met Nicholson en Di Caprio :worship: Vond zelfs Matt Damon redelijk goed, terwijl ik normaal niet echt fan van hem ben. Had toch liever iemand gezien die iets geloofwaardiger een teringlijer kan spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 06:14 

Hardtraxxer

Net klaar met the wolf of wall street. Wat een film! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
The Wolf of Wallstreet
Fenomenale film weer van Martin Scorsese! Daar bovenop misschien wel de beste rol ooit van Leonardo DiCaprio!

:yes: :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 13:19 

Hardtraxx Elite

Nemesyz schreef:
Voor de echte die-hards hier, zeker eens wat werk van Garpar Noé kijken.
Deze schrijver/regisseur maakt zijn films niet per se om te entertainen, maar vooral om je te choqueren.
Zijn twee beste titels, Irréversible en Enter The Void zijn de meest indrukwekkende en bizar spannende films die ik ooit gezien heb. Dat wil niet zeggen dat het mijn overall favoriete films zijn, maar als je eens een keer flink in een andere wereld gezogen wilt worden: kijken.

#1: Enter The Void.
Uiteindelijk heeft de film een ontzettend diepe boodschap, liefhebbers van Donnie Darko / Inception / Fight Club zullen dit echt waarderen.

http://www.imdb.com/title/tt1191111/?ref_=nm_knf_i2

#2 Irréversible (spreek uit in frans)

http://www.imdb.com/title/tt0290673/?ref_=nm_knf_i1

Toevallig mensen hier die ze al gezien hebben?

Danku voor de tips. Worden nu gedownload! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 13:25 

Hardtraxx Veteran

Ik vond enter the void juist goed omdat ik hem alleen op een donker kamertje keek, ik werd zo helemaal in de sfeer van de film meegezogen. Het is zonde om deze met meerderen te kijken aangezien ieder afleidend moment al behoorlijk killing is voor de algehele belevenis van deze film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 19:58 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
JeftaElachouri schreef:
The Wolf of Wallstreet
Fenomenale film weer van Martin Scorsese! Daar bovenop misschien wel de beste rol ooit van Leonardo DiCaprio!

:yes: :D !

eensch!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 23:15 

Kraak... Piep...

Vanavond maar Last Vegas kijken.

Ook een aanrader voor de horror liefhebbers. Shutter. Een Thaise horror, deze mensen kunnen zulke films het beste maken.
http://www.imdb.com/title/tt0440803/

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:27 

Hardtraxx Elite

En weer drie topfilms mogen aanschouwen!

Lone Survivor
Top verfilming van een waargebeurd verhaal over een mislukte missie in Afghanistan! De 4/5 Navy Seals zijn tijdens deze missie letterlijk door een hel gegaan.

American Hustle
Film wat zich in de jaren 70 afspeelt over een stel zeer goede oplichters. Stuk voor stuk zijn het heerlijke personages. Goed acteerwerk van de mannen Christian Bale & Bradley Cooper en de :drool: :love: dames Jennifer Lawrence en Amy Adams.

12 Years A Slave
Aangrijpend verhaal in de 19e eeuw over Solomon Northup welke als vrije zwarte man ontvoerd wordt en wordt gedwongen om een gruwelijk leven als slaaf te doorbrengen. Heerlijk acteerwerk van Chiwetel Ejiofor en Michael Fassbender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:30 

Hardtraxx Veteran

vorige week Elysium gekeken

wel een leuke film maar niet echt spectaculair :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:45 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
verhaal

Enter The Void al eens gezien ja, ge-niaal stuk film is dat.
Irreversible kon ik nog niet, klinkt interessant! :D die wordt sowieso gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

net The Wolf Of Wall Street gezien,

mooie film, Leonardo DiCaprio is echt een top acteur!
Alleen duurt de film wel lang, 3 uur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 09:58 

Gister Last Vegas gezien, best vermakelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:52 

Hardtraxx Veteran

Now you see me gezien gister
mooie film, ik snap alleen niet waarom zoveel mensen het haten.
Die omslag van fbi agent slaat echt helemaal nergens op, net als het einde. Maar dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 18:00 

Hardtraxx Veteran

gister The World's End gekeken

en die film is echt baas :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 06:25 

Bierkoning

jaecht wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 15:30 

Hardtraxx Veteran

afgelope zaterdag machete kills gekeken

weer heerlijke over the top actie :D

en alexa vega en amber heard :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 02:47 

Hardtraxx Veteran

The Hunger Games: Catching Fire net gezien...prima vervolg weer, redelijk op zelfde niveau als de 1e. Alleen, Hollywood, ga eens dood met je kut open eindes. Hobbit 2 idem. Als we cliffhangers wilden, keken we wel een serie erbij, dan hoef je tenminste niet anderhalf jaar te wachten...vervolgen ok, maar doe in ieder geval nog je best om iets van een verhaal af te ronden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 15:31 

Hardtraxx Veteran

Trilogies vertellen je toch juist een verhaal in 3 films, in plaats van 1 film? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 15:58 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er geen problemen mee
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic