Ik denk eerder dat het een compleet nieuwe interpretatie van het Godzilla gebeuren is?Dakpan wrote:![]()
Die komt sowieso uit dat ei dat achterbleef aan het einde van deel 1.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Gister de the purge gezien in de première. Wat een verschrikkelijke film ik raad hem dan ook niemand aan.
http://www.moviemeter.nl/film/92276
http://www.moviemeter.nl/film/92276
het wordt idd geen vervolgstefaneke wrote:Ik denk eerder dat het een compleet nieuwe interpretatie van het Godzilla gebeuren is?Dakpan wrote:![]()
volgens de verhalen die ik gelezen heb wordt het gewoon een losstaande godzilla
Dakpan wrote:Gister begonnen aan 2001: A Space Oddysey, heb hem alleen na een tijdje afgezet. Geen film voor mij ondanks alle lovende reacties.
Gisteren Pacific Rim gezien, wat een vette film
al helemaal mooi dat Charlie Day erin speelt, bekend van oa Horrible Bosses, welke nog echt 1 van de goede komedies is 
Aan het plaatje te zien wel, waar de vorige amerikaanse versie een soort t-rex interpretatie was ziet dit er qua houding al meer uit als de orginele godzillaAniThing wrote:het wordt idd geen vervolgstefaneke wrote:Ik denk eerder dat het een compleet nieuwe interpretatie van het Godzilla gebeuren is?Dakpan wrote:![]()
volgens de verhalen die ik gelezen heb wordt het gewoon een losstaande godzilla
-
T
Fast & Furious 6 wat een film vind het alleen wel een beetje langdradig 
wat is G.I. Joe: Retaliation toch een zaadfilm 
Watchmen Ultimate Cut gekeken van 3,5 uur, wat een geweldige film is het toch
Sfeervol, uniek, en geweldige visuele stijl.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Rorschach is zo'n baas 
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ik zag 'm pas hier ook voorbij komen en heb 'm toen gedownload. Echt een geweldige 'serie', kan zich zeker meten met Saving Private Ryan en Band of Brothers.stefaneke wrote:Unsere Mütter, unsere Väter
-
S
Ik heb me alleen wel kunnen ergeren dat ze elkaar toevallig zo vaak tegenkomen. Maar voor de rest heb ik genoten.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ik vond dat wel wat hebben. Weerspiegelt de boodschap nog wat meer.stefaneke wrote:Ik heb me alleen wel kunnen ergeren dat ze elkaar toevallig zo vaak tegenkomen. Maar voor de rest heb ik genoten.
In dat geval zal ik 'm ook maar eens een keer gaan kijken.Stinkjanus wrote:Ik zag 'm pas hier ook voorbij komen en heb 'm toen gedownload. Echt een geweldige 'serie', kan zich zeker meten met Saving Private Ryan en Band of Brothers.stefaneke wrote:Unsere Mütter, unsere Väter
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Vanavond Flight kijken!
Toevallig eergister gezien, als ik me niet vergis. Zeker een mooie filmDylan-E wrote:Vanavond Flight kijken!
-
S
Net Oblivion gekeken, wat een heerlijke mindfuck film!
heb m ook gister zitten kijken en was idd soms van ik ben ff de weg kwijtstefaneke wrote:Net Oblivion gekeken, wat een heerlijke mindfuck film!
-
S
Shutter Island gekeken, fuck wat een wazige film, kan helemaal niet tegen dit hersenspinsel 
stefaneke wrote:Net Oblivion gekeken, wat een heerlijke mindfuck film!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Oblivion is een vette film. 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Gisteren Olympus Has Fallen gezien, geen slechte film maar had er wat meer van verwacht. Het verhaal was te kort voor die 2 uur.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik vond hem wel vermakelijkNijidik wrote:Gisteren Olympus Has Fallen gezien, geen slechte film maar had er wat meer van verwacht. Het verhaal was te kort voor die 2 uur.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Vermakelijk was hij zeker, het mistte allemaal alleen wat diepgangJVDM wrote:Ik vond hem wel vermakelijkNijidik wrote:Gisteren Olympus Has Fallen gezien, geen slechte film maar had er wat meer van verwacht. Het verhaal was te kort voor die 2 uur.
Gisteren Oblivion gezien, en nu zit ik hier met nog honderd vragen