B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
KSwoosh wrote:zojuist Sinister gekeken, wat een brute film _O_
wel echt een paar hartverzakkingen gehad zeg, jesus xd
FRArnold wrote:Overzichtje van films die ik in de afgelopen tijd heb gekeken incl. cijfertje...

Django Unchained / 9
Fenomenale Tarantino, maarja, had ook niet anders verwacht. Acteerwerk is ook weer typisch en uniek in z'n soort.

The Impossible / 7.5
Serieus een film waarvan ik onder de indruk was, ondanks dat het een beetje langdradig verhaal is, omdat je constant een gezin volgt. Je ziet echter wel hoe het er ongeveer aan toe ging (Tsunami), en dan niet alleen het water, maar ook de hulpverlening op die plaatsen. Erg triest hoe mensen daar om het leven zijn gekomen. Acteerwerk mocht hier en daar ook beter, maar aan de andere kant; het is waargebeurd.

Jack Reacher / 8
Sterk verhaal! Ben niet zo'n grote fan van Tom Cruise maar dit was echt een smaakmaker!

Sinister / 6
Zieke film, haha! Eigenlijk een beetje 'te'.....

The Avengers / 8
Eindelijk had ik de mogelijkheid hem te zien en hij is me zeker niet tegengevallen. Ben niet echt iemand van superhelden films, maar ik vond bijv. Thor ook vermakelijk dus waarom niet. Leuke effecten!

Flight / 7.5
Hoge verwachtingen van tevoren en helaas is die me toch lichtjes tegengevallen. Erg langdradig.....
Echter wel weer genoten van Denzel Washington!
Sinister, wat een ongelofelijke vage gruwelijke film. :/ Voor mij nooit meer weer xd
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
niet zo jenken :P eindelijk weer een beetje gruwel en schrikken van niveau :thumbsup:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
teupie wrote:niet zo jenken :P eindelijk weer een beetje gruwel en schrikken van niveau :thumbsup:
Precies.

Net als Mama.

Tijd om A Haunting In Georgia te kijken, het vervolg op A Haunting In Conneticut, die ik persoonlijk heel sterk vond.
Last edited by Broken Balance on 05 Jul 2013 01:00, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
ben ik net 5 minuten geleden mee klaar. Vond ook wel aardig ja, wel minder dan sinister tho.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Nog aanraders btw ?... heb na sinister(behalve mama) niks meer kunnen downloaden :mad:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
teupie wrote:Nog aanraders btw ?... heb na sinister(behalve mama) niks meer kunnen downloaden :mad:
A Haunting In Georgia/Conneticut
Amnityville Horror
Messengers
Shutter (Aziatische versie)
The Woman In Black
VHR
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
Basss27 wrote:Sinister, wat een ongelofelijke vage gruwelijke film. :/ Voor mij nooit meer weer xd
Dat was mij nou juist één van de beste horrorfilms van de afgelopen tijd. Deze film maakte voor mij het genre horror waar! Als ik een horror wil kijken, dan wil trillend op de stoel zitten van angst. En dat lukt bij deze film maar al te goed.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
World War Z is wel dikke film!

paar keer aardig de pleuris geschrokken terwijl je weet dat er wat aankomt :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
JeftaElachouri wrote:
Basss27 wrote:Sinister, wat een ongelofelijke vage gruwelijke film. :/ Voor mij nooit meer weer xd
Dat was mij nou juist één van de beste horrorfilms van de afgelopen tijd. Deze film maakte voor mij het genre horror waar! Als ik een horror wil kijken, dan wil trillend op de stoel zitten van angst. En dat lukt bij deze film maar al te goed.
juist. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
AniThing wrote:World War Z is wel dikke film!

paar keer aardig de pleuris geschrokken terwijl je weet dat er wat aankomt :D
Haha had ik ook idd! Goede film idd :)
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Laatst een wat oudere film gekeken, The Patriot. Echt prachtig, heeft iemand suggesties voor meer van zulk soort films (Amerikaanse burgeroorlog, wel wat geweld graag :P)?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
The Call gezien. 7tje. Prima uit te houden die anderhalf uur, verder niet hoogstaand ofzo.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Vanochtend Once Upon A Time In The West weer eens opgezet. Wat een geniale film blijft het toch. Die trage manier van filmen brengt enorm veel sfeer mee in zo'n western.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Dakpan wrote:Vanochtend Once Upon A Time In The West weer eens opgezet. Wat een geniale film blijft het toch. Die trage manier van filmen brengt enorm veel sfeer mee in zo'n western.
Mee eens, 1 van de beste films die ik heb gezien. Die harmonica scene, wauw!
Vind The Good, The Bad and The Ugly ook erg vet. Verder kan ik echt geen 1 boeiende western film opnoemen :P

Edit: ohja, Desperado natuurlijk :D
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
eergisteren world war Z gekeken :thumbsup: Erg leuke film, ik kan het beschrijven als een iets betere versie van resident evil ^^
S
Gandhi (1982) gezien, leuke film!
J
Zombieland

Droog
Hardtraxxer
344 posts member since 2013
last seen Feb 2014
Junkenlul wrote:Zombieland

Droog
Was leuke film he.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
The Place Beyond The Pines, beautiful!
S
Unsere Mütter, unsere Väter :worship:
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Ik heb gisteren The Grudge 3 gezien, dat is toch wel de beste van de 3, de enige die me in spanning weet te houden.

Ook nog pas ergens X-Men Origins: Wolverine gezien, die is toch ook wel heel vet!
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Gister begonnen aan 2001: A Space Oddysey, heb hem alleen na een tijdje afgezet. Geen film voor mij ondanks alle lovende reacties.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Last edited by AniThing on 19 Jul 2013 07:37, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ja leuk zo'n plaatje die niemand kan zien.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
:worship:

Die komt sowieso uit dat ei dat achterbleef aan het einde van deel 1.