FX is kei goed! Alleen dat moederschip viel tegen.Nijidik wrote:ondanks de af en toe overduidelijk neppe fx
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Meestal wel maar af en toe was er nogal iets wat er nep uitzag.stefaneke wrote:FX is kei goed! Alleen dat moederschip viel tegen.Nijidik wrote:ondanks de af en toe overduidelijk neppe fx
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Iron Sky is echt de meeste kutte film, evah.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Gisteren Orphan gekeken, vette film! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Net Warm Bodies gekeken, wel een vette film 
gister aaf the amazing spiderman afgekeken....is wel een aardige film
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Grozny wrote:Net Warm Bodies gekeken, wel een vette film
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Heb me er ook mee vermaaktJVDM wrote:Grozny wrote:Net Warm Bodies gekeken, wel een vette film
-
J
Oblivion

Was even de IMDb top 250 aan het nalopen wat ik nog niet gezien had, kwam Schindler's List tegen.
Wauw

Wauw
Gister The Haunting In Conneticut 2 : Ghosts Of Georgia gezien.
Op de scheve titel na (Waarom niet The Haunting In Georgia, heeft niks te maken met Conneticut) was het op zich wel vermakelijk maar het acteer werk was best slecht. De scares waren goed. Monsters zagen er ok uit maar de geesten wat te lief. Vergeleken met The Haunting In Conneticut zelf, wat een van mijn favoriete horors is, is deze best slecht.
Op de scheve titel na (Waarom niet The Haunting In Georgia, heeft niks te maken met Conneticut) was het op zich wel vermakelijk maar het acteer werk was best slecht. De scares waren goed. Monsters zagen er ok uit maar de geesten wat te lief. Vergeleken met The Haunting In Conneticut zelf, wat een van mijn favoriete horors is, is deze best slecht.
Van het weekend Miracle gezien, ben nooit zo van de sportfilms maar deze vond ik wel sterk 
Sjonge jonge man, die is wel zo vaak op tv geweestNemesyz wrote:Was even de IMDb top 250 aan het nalopen wat ik nog niet gezien had, kwam Schindler's List tegen.
Wauw![]()
![]()
Waarom allemaal zo enthousiast over Oblivion, vond het veel potentie hebben maar het is net alsof ze op 2/3e dachten "oh shit er moet ook nog een einde aan" en er de goedkoopste uitweg aan breidden. I mean, , kom op hey...ook zag iedereen de "plottwist" wel aankomen toch, mag ik hopen?
Spoiler
klonen
Morgen met een vriendin naar Dispicable Me 2. 1 was geniaal en een goeie animatie, kijken of 2 net zo leuk is.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Ik vond de film redelijk, 6.5 ofzo. Fx wel prachtig. De twist zag ik niet aankomen, zelfs na de film snapte ik heel veel dingen nietSteffnov wrote:Waarom allemaal zo enthousiast over Oblivion, vond het veel potentie hebben maar het is net alsof ze op 2/3e dachten "oh shit er moet ook nog een einde aan" en er de goedkoopste uitweg aan breidden. I mean,, kom op hey...ook zag iedereen de "plottwist" wel aankomen toch, mag ik hopen?Spoiler
klonen
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Gisteren The Hunger Games gezien, film was wel vermakelijk, vet concept ook, die hele hongerspelen. 
Ook maar aan Oblivion gewaagd, vond het echt een vette film. FX was prima, weet niet waarom er geklaagd word. Het verhaal vond ik ook erg vet uitgewerkt, na de twist werd het allemaal even vaag maar uiteindelijk word het gelukkig duidelijk. Af en toe wat cliché's en cheesy momentjes maar daar valt doorheen te kijken.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Mee eens, wel belachelijk slecht geacteerd. Maar wel mooi computer werknielstil wrote:Pacific rim![]()
Gruwelijk vette film!
dat vond ik eigenlijk ook nog best wel meevallen.....zal vast ook nog wel een 2de deel komen....dat de mensen een eigen tunnel creëren en hun wereld gaan opzoeken ofzohotymoty wrote:Mee eens, wel belachelijk slecht geacteerd. Maar wel mooi computer werknielstil wrote:Pacific rim![]()
Gruwelijk vette film!