Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 366  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 01:16 

Bierkoning

Vandaag Zodiac en Trainspotting gezien. Vond ze beide erg goed, maar vooral Trainspotting.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

Ik ga vandaag met een maat naar een film (Eindhoven), maar weet nog niet welke, iemand een aanrader?
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 16:35 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Ik ga vandaag met een maat naar een film (Eindhoven), maar weet nog niet welke, iemand een aanrader?

Great Gatsby, Man of Steel of Hangover denk ik.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:21 

Hangover 3 is een beetje mehh vergeleken met de vorige delen.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:28 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor het meedenken, op het laatste moment toch besloten dat we niet vandaag gaan, maar zal deze aanraders zeker meenemen voor de volgende keer ^^
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:40 

Hardtraxx Addict

Pas Shaun Of The Dead gezien,
hij leek me van te voren redelijk saai, maar t was nog best leuk (:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:47 

Hardtraxx Elite

toffee schreef:
Pas Shaun Of The Dead gezien,
hij leek me van te voren redelijk saai, maar t was nog best leuk (:

Vrijwel alle films met Simon Pegg en Nick Frost zijn bazig, geweldig duo is dat!
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:50 

HardstyleForEvah schreef:
Bedankt voor het meedenken, op het laatste moment toch besloten dat we niet vandaag gaan, maar zal deze aanraders zeker meenemen voor de volgende keer ^^

Fast & Furious 6 is volgens mij ook nog wel leuk!
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:27 

Hardtraxx Veteran

Je moet er wel van houden, als je net als ik van over-the-top actie walgt dan kan je er beter niet heen gaan.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:42 

Hardtraxx Veteran

Wat is After Earth een gigantische rukfilm :surrender: En die zoon van Will Smith heeft nog minder talent dan mijn grote teen :')
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 13:33 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Wat is After Earth een gigantische rukfilm :surrender: En die zoon van Will Smith heeft nog minder talent dan mijn grote teen :')

Wat kan jou grote teen voor trucjes dan :oh:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
nielstil schreef:

Wat kan jou grote teen voor trucjes dan :oh:

gaat gewoon enorm veel emotie uit vanuit die teen
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 15:40 

Hardtraxx Veteran

Gisteren weer Four Brothers gekeken. Al 4x gezien of zo, maar blijft echt een eindbazen film :D
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Gisteren weer Four Brothers gekeken. Al 4x gezien of zo, maar blijft echt een eindbazen film :D

Dit! Zelf ook al 3 keer gezien nu, maar wat blijft dit toch een bazen film!! :worship: :worship: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 00:23 

net Silent Hill Revelation gekeken.... echt 1 groot wtf momentje die film xd
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:44 

Hardtraxx Veteran

Net terug van Man Of Steel, als je er van houdt dan is dit echt een niet te missen film. Ik vond het heel dik! :worship: Nou ben ik een DC en Nolan fanboy dus of ik een betrouwbare bron ben weet ik niet haha. :P
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:56 

Hardtraxx Veteran

Nolan maakt toffe films, dus het neigt wat dat betreft meer naar objectiviteit dan subjectiviteit :P.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 13:05 

Hardtraxx Veteran

Now you see me gezien in de bios wat een geniale film :worship:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:03 

Hardtraxx Veteran

Man of Steel was erg gaaf :)
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 22:08 

Hardtraxx Veteran

Is man of steel ook leuk voor mensen die niet van het superman personage houden? Is namelijk mijn minst favoriete superheld :P
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 22:47 

Hardtraxx Addict

Lijkt me wel, ik vind comics zwaar kut (sorry), maar Marvel en DC films zijn echt tof. Superman is ook mijn minst favoriete omdat hij niet menselijk is en extreem overpowered. Desalniettemin lijkt hij me vermakelijk.

Is Now You See Mee sciencefiction, of zit er achter de trucs eigenlijk een 'echt' mechanisme?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Het verhaal is veel donkerder dat voorheen en er zitten (zoals Nolan kennende) een aantal ethische dilemma's in die voor wat meer dynamiek zorgen. Ik vind Superman Returns namelijk ook echt een kut film, maar dit is echt veel beter. Het duurt wel redelijk lang voor dat er echt actie komt. Het verhaal komt wel snel op gang, maar er moet ook veel worden verteld (Vergelijkbaar met Batman Begins). Als de actie eenmaal komt blijkt het echter het wachten dik waard te zijn, tenminste dat is mijn mening! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 13:14 

Hardtraxxer

Life of Pi gekeken vond het mwoah, animaties waren wel heel vet gedaan.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:05 

zojuist Sinister gekeken, wat een brute film _O_
wel echt een paar hartverzakkingen gehad zeg, jesus xd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:01 

Hardtraxx Veteran

Overzichtje van films die ik in de afgelopen tijd heb gekeken incl. cijfertje...

Django Unchained / 9
Fenomenale Tarantino, maarja, had ook niet anders verwacht. Acteerwerk is ook weer typisch en uniek in z'n soort.

The Impossible / 7.5
Serieus een film waarvan ik onder de indruk was, ondanks dat het een beetje langdradig verhaal is, omdat je constant een gezin volgt. Je ziet echter wel hoe het er ongeveer aan toe ging (Tsunami), en dan niet alleen het water, maar ook de hulpverlening op die plaatsen. Erg triest hoe mensen daar om het leven zijn gekomen. Acteerwerk mocht hier en daar ook beter, maar aan de andere kant; het is waargebeurd.

Jack Reacher / 8
Sterk verhaal! Ben niet zo'n grote fan van Tom Cruise maar dit was echt een smaakmaker!

Sinister / 6
Zieke film, haha! Eigenlijk een beetje 'te'.....

The Avengers / 8
Eindelijk had ik de mogelijkheid hem te zien en hij is me zeker niet tegengevallen. Ben niet echt iemand van superhelden films, maar ik vond bijv. Thor ook vermakelijk dus waarom niet. Leuke effecten!

Flight / 7.5
Hoge verwachtingen van tevoren en helaas is die me toch lichtjes tegengevallen. Erg langdradig.....
Echter wel weer genoten van Denzel Washington!
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic