Dylan-E wrote:Vanavond naar Hangover 3 lijkt me weer geweldig!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Matige film, The Hangover 3
De hele humor in de film is gebouwd om die dikke Griek, en dat is in mijn ogen een beetje verkeerd uitgepakt. Heb wel een aantal keer heel hard moeten lachen maar lang niet zoals bij deel 1 en 2. Chow was het ook steeds net niet helaas. Nee, dit was hem niet, gelukkig was dit het laatste deel.
Gistere gezien. Viel me tegenRamirez wrote:Dylan-E wrote:Vanavond naar Hangover 3 lijkt me weer geweldig!
Zeker een aanrader voor al het hele moraal van het verhaal: Altijd proberen thuis te komen. Was voor mij een erg aangrijpende film.Wize wrote:Ziet er goed uit ga ik ook proberen!FabienNieto wrote:Laatst heb ik nog een oude film gekeken Act of Valor. Naar mijn mening een echte aanrader!
View on YouTube
hansel & gretel is echt een bazenfilm 
Moraal... Amerika wint altijd en het leger is net als Call of Duty...FabienNieto wrote:Zeker een aanrader voor al het hele moraal van het verhaal: Altijd proberen thuis te komen. Was voor mij een erg aangrijpende film.Wize wrote:Ziet er goed uit ga ik ook proberen!FabienNieto wrote:Laatst heb ik nog een oude film gekeken Act of Valor. Naar mijn mening een echte aanrader!
View on YouTube
Aanradertje dit trouwens:
View on YouTube
Gisteren 2 films gekeken
21 & over: leuke komedie... niet meer of niet minder. Standaard studenten die door drank wat random probleme hebben. Achja was rustgevend om te kijken tussen de examens
Hansel and Grettel: Heerlijk filmpje
Hou wel van dit soort fantasiefilms. Leuke actie, leuk verhaal, mooie beelden,... Erg van genoten.
Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, hij is in de stijl van Snowwhite and the huntsman
21 & over: leuke komedie... niet meer of niet minder. Standaard studenten die door drank wat random probleme hebben. Achja was rustgevend om te kijken tussen de examens
Hansel and Grettel: Heerlijk filmpje
Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, hij is in de stijl van Snowwhite and the huntsman
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik vond Hansel & Gretel dus echt een kutfilm
wat simpel 'bedacht'.
Zeker een aanrader voor al het hele moraal van het verhaal: Altijd proberen thuis te komen. Was voor mij een erg aangrijpende film.
[/quote]
Moraal... Amerika wint altijd en het leger is net als Call of Duty...
Wat een gruwelijk slechte film is dat zeg.
View on YouTube[/quote]
Daar heb je inderdaad een punt, verder vond ik het een prima film. Volgens mij heb ik laats ook een film gezien waar Amerika niet won. Ik zou eens even research er naar doen welke het was!
Moraal... Amerika wint altijd en het leger is net als Call of Duty...
View on YouTube[/quote]
Daar heb je inderdaad een punt, verder vond ik het een prima film. Volgens mij heb ik laats ook een film gezien waar Amerika niet won. Ik zou eens even research er naar doen welke het was!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
The Shining opzetten, ben benieuwd
!
CoD is gewoon heel realistisch!_dp_ wrote: Moraal... Amerika wint altijd en het leger is net als Call of Duty...Wat een gruwelijk slechte film is dat zeg.
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Wauw, erg vet. Sfeer +10, Jack Nicholson +miljoen. Dat wijf -nogmeermiljoen.Firetrap wrote:The Shining opzetten, ben benieuwd!
Vond het altijd zeer realistisch dat je gewoon op de vijand afrent in je eentje hahamr_vertigo wrote:CoD is gewoon heel realistisch!_dp_ wrote: Moraal... Amerika wint altijd en het leger is net als Call of Duty...Wat een gruwelijk slechte film is dat zeg.
View on YouTube
^
Epicccc, sowieso weer naar de bios. Eerst maar weer eens deel 1 kijken tegen die tijd, herinner me er weinig van.
Epicccc, sowieso weer naar de bios. Eerst maar weer eens deel 1 kijken tegen die tijd, herinner me er weinig van.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
De eerste was erg gaaf.
-
J
Gistere Jack The Giant Slayer gekeken, vermakelijke film 
Cool, Insidious 2.
Vanuit de trailer denk ik dat hij wel vet word maar niet zo als de 1e.
Hij heeft wel weer hetzelfde gruwelijke old-school horror sfeertje er in zitten.
Vanuit de trailer denk ik dat hij wel vet word maar niet zo als de 1e.
Hij heeft wel weer hetzelfde gruwelijke old-school horror sfeertje er in zitten.
Ook gezien, vermakkelijke film maar op veel punten toch net te kinderachtigJEFSKIII wrote:Gistere Jack The Giant Slayer gekeken, vermakelijke film
Net Snatch uitgekeken. Voor de zoveelste keer. Toch mijn nummer 1 aller tijden. Guy Ritchie en tarentino
Alleen al deze dialoog:
View on YouTube
Alleen al deze dialoog:
View on YouTube
View on YouTubejordifcg wrote:Net Snatch uitgekeken. Voor de zoveelste keer. Toch mijn nummer 1 aller tijden. Guy Ritchie en tarentino![]()
Alleen al deze dialoog:
View on YouTube
Maar inderdaad, briljante film
The ABC's of Death, valt flink tegen. Concept had heel vet kunnen zijn, maar de meeste letters falen naar mijn mening hard. Denk dat ik 1/5 maar interessant vond en de rest maar gewoon heel vaag en slecht.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Snatch is fucking awesome.
nu 31 3D films in de download 
ff kijken of het een beetje werkt op tv
ff kijken of het een beetje werkt op tv
Jaa mee eens, je kan hem ook 100 keer kijken, blijft leuk! Een vd mooiste scenes vind ik deze:jordifcg wrote:Net Snatch uitgekeken. Voor de zoveelste keer. Toch mijn nummer 1 aller tijden. Guy Ritchie en tarentino
View on YouTube