Is het wat? Die moet ik echt zien, heb gister Oblivion gekeken, ook een gave filmstyl0w wrote:Iron man 3
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Ik vond hem de minste van de 3, vooral vanwege bepaald extreem onwaarschijnlijke dingen. Er zat wel een leuke plottwist in en de actie en one-liners waren ook weer goed te doenJEFSKIII wrote:Is het wat? Die moet ik echt zien, heb gister Oblivion gekeken, ook een gave filmstyl0w wrote:Iron man 3
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
End of Watch, erg tof! Meer dan een standaard actiefilmpje, de camera-angle van waaruit ze alles filmen is vet, maakt het allemaal wat intenser.
Gister eindelijk Django Unchained gezien! Wat een waanzinnige film 
Klopt, was vermakelijkFiretrap wrote:End of Watch, erg tof! Meer dan een standaard actiefilmpje, de camera-angle van waaruit ze alles filmen is vet, maakt het allemaal wat intenser.
Laatste dagen Argo en Total Recall gekeken.
Vond Argo erg spannend moet ik zeggen, leuk onderwerp ook. Kende het eigenlijk helemaal niet. Total Recall was ook vermakelijk, veel actie en mooi gemaakt. En met Collin Farell en Kate Beckinsale zit je sowieso al goed.
Vond Argo erg spannend moet ik zeggen, leuk onderwerp ook. Kende het eigenlijk helemaal niet. Total Recall was ook vermakelijk, veel actie en mooi gemaakt. En met Collin Farell en Kate Beckinsale zit je sowieso al goed.
-
J
Net Warm Bodies gekeken, zeker een aanrader 
The Woman In Black, blijft gewoon een vette film.
Binnenkort for old times sake weer een scary movie marathon houden. Met superhero movie erbij.
Geen Epic movie want die was zo slecht/flauw dat hij niet grappig werd.
Binnenkort for old times sake weer een scary movie marathon houden. Met superhero movie erbij.
scary movie 5 lijkt me ook wel weer geinigBroken Balance wrote:The Woman In Black, blijft gewoon een vette film.
ashley tisdale
-
J
Ashley Tisdale, dat is dat blonde meidje toch van Zack & Cody? 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja en van High School Musical dudeJEFSKIII wrote:Ashley Tisdale, dat is dat blonde meidje toch van Zack & Cody?
View on YouTube
Net terug van Olympus Has Fallen, wat een heerlijke film zeg!
Misschien wel de beste actiefilm die ik afgelopen 3 jaar gezien heb..
Zeker een aanrader!
Net terug van Olympus Has Fallen, wat een heerlijke film zeg!
Misschien wel de beste actiefilm die ik afgelopen 3 jaar gezien heb..
Zeker een aanrader!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Yup, Oblivion is een leuke film, heb hem dinsdag gezien. Is wel een WTF momentje op het einde. xDJEFSKIII wrote:Is het wat? Die moet ik echt zien, heb gister Oblivion gekeken, ook een gave filmstyl0w wrote:Iron man 3
Django gekeken
Vooral het acteerwerk was indrukwekkend goed!
Vooral het acteerwerk was indrukwekkend goed!
-
S
Into the Wild gisteravond opgezet, prachtige film!
Helemaal mee eens. Hele sterke filmstefaneke wrote:Into the Wild gisteravond opgezet, prachtige film!
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
End Of Watch is een erg sterke film.
-
QHardtraxx Veteran
21 & Over net gezien @ bios. Zalige film, leuke humor ook. Toppertje! 
-
G
geniaal heQlown wrote:21 & Over net gezien @ bios. Zalige film, leuke humor ook. Toppertje!
-
BHardtraxxer
- 248 posts member since 2012
- last seen Aug 2016
Heb een jaar of 2 geleden een film gezien over indianen ofzo, enige wat ik nog weet is dat ze mogen ontsnappen door weg te rennen en zorgen dat ze niet neergeschoten worden. Een ervan ontsnapt en ziet een bult lijken liggen en dan volgt er een achtervolging.
Meer weet ik niet maar wil graag die titel hebben!

Meer weet ik niet maar wil graag die titel hebben!
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Indianen klinkt niet logisch, maar volgens mij bedoel je Apocalypse Now.brammetjepsv wrote:Heb een jaar of 2 geleden een film gezien over indianen ofzo, enige wat ik nog weet is dat ze mogen ontsnappen door weg te rennen en zorgen dat ze niet neergeschoten worden. Een ervan ontsnapt en ziet een bult lijken liggen en dan volgt er een achtervolging.
Meer weet ik niet maar wil graag die titel hebben!![]()
-
BHardtraxxer
- 248 posts member since 2012
- last seen Aug 2016
Nee die bedoel ik niet, is een oorlogsfilm uit 1979. Maar volgens mij was het wel iets met apocalypse.. Eens verder zoeken, bedankt zoverJVDM wrote:Indianen klinkt niet logisch, maar volgens mij bedoel je Apocalypse Now.brammetjepsv wrote:Heb een jaar of 2 geleden een film gezien over indianen ofzo, enige wat ik nog weet is dat ze mogen ontsnappen door weg te rennen en zorgen dat ze niet neergeschoten worden. Een ervan ontsnapt en ziet een bult lijken liggen en dan volgt er een achtervolging.
-
QHardtraxx Veteran
Dat stuk in dat huis van die meisjes. :""")KSwoosh wrote:geniaal heQlown wrote:21 & Over net gezien @ bios. Zalige film, leuke humor ook. Toppertje!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Qua titel van indianenfilms ken ik alleen Last of the Mohicans.brammetjepsv wrote:Heb een jaar of 2 geleden een film gezien over indianen ofzo, enige wat ik nog weet is dat ze mogen ontsnappen door weg te rennen en zorgen dat ze niet neergeschoten worden. Een ervan ontsnapt en ziet een bult lijken liggen en dan volgt er een achtervolging.
-
S
View on YouTubebrammetjepsv wrote:Heb een jaar of 2 geleden een film gezien over indianen ofzo, enige wat ik nog weet is dat ze mogen ontsnappen door weg te rennen en zorgen dat ze niet neergeschoten worden. Een ervan ontsnapt en ziet een bult lijken liggen en dan volgt er een achtervolging.
Met hier de exacte scène die je bedoelt -> View on YouTube