Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 00:27 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
brammetjepsv schreef:
Heb een jaar of 2 geleden een film gezien over indianen ofzo, enige wat ik nog weet is dat ze mogen ontsnappen door weg te rennen en zorgen dat ze niet neergeschoten worden. Een ervan ontsnapt en ziet een bult lijken liggen en dan volgt er een achtervolging.

Meer weet ik niet maar wil graag die titel hebben! :D :D

Met hier de exacte scène die je bedoelt -> http://youtu.be/qNwsU0Of7bk?t=1h25m3s

Jup dat is ie, thanks mate :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:04 

Hardtraxx Veteran

gister a haunted house gekeken

en is me positief bevallen

dacht eerst van jezus weer zo soort van grappige film

maar heb me goed vermaakt met de film :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:37 

Hardtraxx Veteran

Ohja nou het Apocalypto stuk had ik goed. :P

Gister Jack Reacher gezien, heer-lijke film. Hele fijne humor erin en de actie was goed in beeld gebracht + de actie was veel realistischer dan gemiddeld. Genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 18:44 

Hardtraxx Veteran

End of Watch gekeken. Erg leuke actiefilm :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 18:54 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

toevallig, dit is toch met die 2 politie agenten? Heb ik ook paar dagen terug gezien, zeker de moeite waard om te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 18:55 

Donateur

Gister Oblivion gezien, vond 'm eigenlijk wel vet en heb me over het algemeen niet zo erg aan Cruise zitten storen. Sommige delen duurde echter wel erg lang, en zoals verwacht een groot plot twist aan het einde waardoor je wel de hele film lang je aandacht erbij dient te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
nielstil schreef:

toevallig, dit is toch met die 2 politie agenten? Heb ik ook paar dagen terug gezien, zeker de moeite waard om te kijken!

Paar dagen geleden en je weet niet zeker of het met die 2 politie agenten was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 20:47 

Hardtraxx Veteran

Het is niet bepaald de meest snuggere
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:57 

Hardtraxx Veteran

Ja weekje ofzo en omdat t vakantie is kijk ik elke dag een film. Hierdoor is het moeilijker om 6/7 films terug te denken, snapte :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 11:48 

Hardtraxx Elite

Zaterdag Sinister gezien opzich wel leuke film , zaten soms wel wat schrikmomenten in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:29 

Hardtraxx Veteran

Mezelf ertoe aangezet om 12 Angry Men te kijken, erg oud ( '57 ) maar aangezien hij zo ongelooflijk hoog beoordeeld wordt, moest hij toch eens gekeken gaan worden. Ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van het kijken, maar die hoge notering op IMDB is wel erg veel van het goede. De film is zeer sterk in zijn dialoog, goede thematiek maar ik mistte een stukje spanning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:34 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Mezelf ertoe aangezet om 12 Angry Men te kijken, erg oud ( '57 ) maar aangezien hij zo ongelooflijk hoog beoordeeld wordt, moest hij toch eens gekeken gaan worden. Ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van het kijken, maar die hoge notering op IMDB is wel erg veel van het goede. De film is zeer sterk in zijn dialoog, goede thematiek maar ik mistte een stukje spanning.

Die film staat volgens mij zo hoog omdat die revolutionair is. Ik heb hem ook een keer gekeken en hij deed me totaal niets, mede omdat hij in zwart-wit is. Je hebt het idee dat je het al vaker hebt gezien. Datzelfde geldt voor films als The Good, The Bad and The Ugly of Once Upon A Time In The West. Staan heel hoog gewaardeerd, maar echt leuk waren ze niet omdat ik het idee had dat ik ze vaker gezien heb. Dat terwijl dat nou juist de grondleggers zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 20:14 

Hardtraxx Veteran

Speelt uiteraard mee ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 20:59 

Hardtraxx Elite

Weet iemand een goede hooligan film heb wel al green street hooligan 1 en 2 gezien & The Football Factory. Weet iemand nog een goede?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 09:08 

Hardtraxx Elite

Zaterdag naar Evil Dead geweest, wel een lache filmpie, niet echt eng maar de gore spat er wel vanaf. Hoop ook wel dat er een opvolger komt zoals met de oude reeks.

Dylan-E schreef:
Weet iemand een goede hooligan film heb wel al green street hooligan 1 en 2 gezien & The Football Factory. Weet iemand nog een goede?

Misschien niet 100% hooliganism, maar 'Rise of the footsoldier' en 'Mean Machine' zou ik je zeker aanraden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 09:41 

Hardtraxx Addict

Rise of the Footsoldier :worship: . Wat een film.

Laatste tijd zelf niet heel veel films gezien, maar heb wel een aantal leuke klaar liggen. Argo, Parker, The Fighter en The Godfather reeks :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:33 

Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:

Zoals hierboven dus gezegd, rise of the footsoldier :thumbup: Niet echt een hooliganfilm maar wel hetzelfde soort "brits geweld"
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 23:51 

Hardtraxxer

Dylan-E schreef:

The Firm.

Net Parker gekeken, was vermakelijk. Het is wel een beetje onrealistisch hoeveel die man kan hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 00:19 

Donateur

Olympus Has Fallen net gezien, vond 'm ook erg tof soort van 24 film. Graphics vond ik echter niet altijd even best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 00:44 

Kraak... Piep...

nielstil schreef:

Ook vanavond gekeken. Sterke film met een sterk einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 00:50 

Hardtraxx Elite

Thanks ! Ga ze is kijken ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 09:52 

Hardtraxx Veteran

maarten0546 schreef:
Dylan-E schreef:

The Firm.

Net Parker gekeken, was vermakelijk. Het is wel een beetje onrealistisch hoeveel die man kan hebben :P

Standaard bij Statham, vind dat soort films persoonlijk helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:21 

Hardtraxx Elite

Gister nog I Saw The Devil(2010) gekeken. In ieder geval de beste wraakfilm die ik ooit heb gezien! :worship: Ook niet echt bestemd voor de tere zieltjes onder ons. Het geweld wordt namelijk gedetailleerd in beeld gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 22:30 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
nielstil schreef:

Ook vanavond gekeken. Sterke film met een sterk einde.

Nog iemand die bekende vocals voorbij hoorde komen in de eerste 10 min? :P
Ben hem nu aan t kijken, chille start!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 22:41 

Donateur

Er staat me wel iets bij dat ik iets herkende, wat dan?
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic