F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Django Unchained weer gezien, geweldig :worship:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Asyrian wrote:Heb 2 dagen geleden The Perks of Being a Wallflower gekeken. Wat een geweldige film zeg!
Heerlijke muziek erin en de drama is echt heel goed. Verhaal is enigszins wat cliche, maar toch genoeg unieke punten waardoor je dat gaat vergeten.

Enige nadeel is dat pas aan het eind bekend wordt gemaakt waardoor Charlie is zoals hij is, en 1 punt wat gewoon helemaal wordt genegeerd. Z'n beste vriend heeft een tijd terug zelfmoord gepleegd, maar je hoort in de hele film niet wie die vriend nou eigenlijk was en waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. (Geen spoiler, want dit wordt al heel snel in de film bekend gemaakt :))

Ik heb nadat ik de film heb gekeken ook gelijk het boek ge :x load en gelezen. Anderhalve dag heeft het geduurd voordat ik hem uit had. Heerlijk boek, heel uniek! Het boek is geschreven in brieven die Charlie aan jou stuurt.
Vond hem ook mooi, en inderdaad ik irriteerde me ook aan het feit dat ik niet te weten kwam wie die vriend was.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Morgen naar Oblivion :)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Mr Lellebel wrote:Morgen naar Oblivion :)
Ik twijfel te gaan of niet, hoor dus graag van je of ik het moet doen ja of nee :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Firetrap wrote:
Ik twijfel te gaan of niet, hoor dus graag van je of ik het moet doen ja of nee :P
I'll let you know :D
G
leek me erg vet! de review in de Spits klonk erg veelbelovend!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Tom Cruise :')
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Pommer wrote:Tom Cruise :')
Walter Kroes :')
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Mr Lellebel wrote:
Pommer wrote:Tom Cruise :')
Walter Kroes :')
Wolter

En die zie ik idd nog liever dan Tom Kroes
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Gangster Squad gezien, vette film! Niet hoogstaand maar keek prima weg.
J
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Oct 2014
Gister Warrior (2010) nog maar eens gekeken, prachtige film
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Zero Dark Thirty, aardig filmpje maar veel te traag naar mijn mening. Had het in 105 minuten gestopt, dan is het spannender en beter uit te zitten.
G
gister Hit & Run gekeken, erg leuke film :D
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Gisteren naar Daglicht geweest, echt een aanrader!
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Donnie Darko dan eindelijk gezien. Hele sterke, sfeervolle film. Plot was redelijk maar niet bijzonder goed, ben het dus wel eens met de 8 die de film scoort op IMDB. Geniaal personage neergezet door Gyllenhaal btw.
G
View on YouTube
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Ben benieuwd of het dichtbij het succes van The Dark Knight komt, ik heb er mijn twijfels bij.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Morgen naar Stoker, hoop weer op een goeie kwaliteit film :) Ben erachter gekomen dat ik films met een sterk verhaal de laatste tijd stukken meer waardeer dan Hollywood films met veel special effects en een slap verhaal.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ziet er iig wat duisterder uit dan die andere superman films

kgeef t een goeie kans dat t een vette film wordt
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Jagten ( The Hunt ) gezien. Van Deense makelij met Mads Mikkelsen in de hoofdrol ( bekend van die poker-007 film ). Manmanman! Wat een grandioos goede film! Denk dat ik nog nooit een film heb meegemaakt die mij emotioneel zo meesleepte. Aanrader!
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Firetrap wrote:Jagten ( The Hunt ) gezien. Van Deense makelij met Mads Mikkelsen in de hoofdrol ( bekend van die poker-007 film ). Manmanman! Wat een grandioos goede film! Denk dat ik nog nooit een film heb meegemaakt die mij emotioneel zo meesleepte. Aanrader!
Ijzersterke film. Twee andere aan te raden films van Vinterberg: Submarino (beetje vergelijkbaar met Jagten qua sfeer), en Festen. Een andere film van Deense bodem die ook zeker de moeite waard is: Mørke (Murk).
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Gisteren Company of Heroes gezien. Vette film. :)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Sainen wrote:
Firetrap wrote:Jagten ( The Hunt ) gezien. Van Deense makelij met Mads Mikkelsen in de hoofdrol ( bekend van die poker-007 film ). Manmanman! Wat een grandioos goede film! Denk dat ik nog nooit een film heb meegemaakt die mij emotioneel zo meesleepte. Aanrader!
Ijzersterke film. Twee andere aan te raden films van Vinterberg: Submarino (beetje vergelijkbaar met Jagten qua sfeer), en Festen. Een andere film van Deense bodem die ook zeker de moeite waard is: Mørke (Murk).
Dank, zal ze eens bekijken als ik tijd heb.
G
Gister Red State gezien, best sick film :P niet zozeer horror sick, maar gewoon die verknipte mensen xd
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Iron man 3 :worship: