Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 01:10 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
stefan_helmond schreef:
Wesz91 schreef:
Donderdag met m'n vriendin naar 'Dark Skies'.

Laat maar weten of het de moeite waard was, wij gaan waarschijnlijk dinsdag. Verwachtingen liggen redelijk hoog maar om de één of andere reden ben ik alsnog een beetje sceptisch erover.

Okok, maakt niet uit. Nog wel van plan om te gaan? Laat ik het jou dinsdag/woensdag wel weten haha :P

Ben vrijdag nog gegaan, maar vond het niet heel erg geslaagd. Viel me echt tegen deze film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 02:57 

Hardtraxx Veteran

nog mensen die mama hebben gezien ? hoe was die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 10:16 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
eergister Looper gekeken, zwaar vette film :D jammer dat het tijdreizen en de toekomst niet verder uitgewerkt was, dat had echt veel vetter kunnen zijn, maar die TK shit vond ik ook heeeeel nice :D
dat einde was voorspelbaar en ik had het graag anders willen zien, maar alsnog vond ik het einde wel goed!

en gister 21 Jump Street gekeken, faking bruut geniale en grappige film :lol:
moest echt hard lachen tijdens die film :lol:

Vond je die TK shit juist niet ongelooflijk slecht uitgewerkt? De introductie ervan vond ik echt lachwekkend namelijk..

Ja dat was idd ook niet echt goed uitgewerkt :P maar ik vind dat soort shit altijd wel vet dus maakte me niet zo heel veel uit :P ik bedacht het er zelf wel bij haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Tropa de Elite (Elite Squad) gezien, was wel een vermakelijke film maar niet heel bijzonder. Vond hem ook iets te lang duren eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:43 

Hardtraxx Elite

Dark Skies, matige film al zeg ik het zelf. Film was best voorspelbaar en verder ook niet echt speciaal in zijn genre. Sommige momenten redelijk spannend, maar verder... nee, viel me wat tegen. Ook had het zo'n typisch kut einde waar ik natuurlijk verder niks over zal zeggen. Kortom, leuk voor een keer thuis, maar naar mijn mening niet bios waardig, kan je beter naar 'Mama' gaan. Nu weer een maandje wachten op de volgende (horror) film, Evil Dead.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:40 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Dark Skies, matige film al zeg ik het zelf. Film was best voorspelbaar en verder ook niet echt speciaal in zijn genre. Sommige momenten redelijk spannend, maar verder... nee, viel me wat tegen. Ook had het zo'n typisch kut einde waar ik natuurlijk verder niks over zal zeggen. Kortom, leuk voor een keer thuis, maar naar mijn mening niet bios waardig, kan je beter naar 'Mama' gaan. Nu weer een maandje wachten op de volgende (horror) film, Evil Dead.

Zei ik toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 21:35 

net Young Adult gekeken, geniale film :D
mss niet het beste verhaal, maar wel een erg leuke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:28 

Hardtraxx Veteran

Aardige actiefilm denk ik, met Washington en Wahlberg die ik als acteurs graag zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Aardige actiefilm denk ik, met Washington en Wahlberg die ik als acteurs graag zie.

Zeker, ziet er goed uit! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 16:20 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Firetrap schreef:

Zeker, ziet er goed uit! ^^

+1 ziet er geniaal uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:42 

Hardtraxx Veteran

Wreck-it Ralph, hele vette animatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 22:51 

Firetrap schreef:
Wreck-it Ralph, hele vette animatie!

gedownt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 00:20 

Silver Linings Playbook, zeer sterke film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 11:23 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Lawless gezien, Tom Hardy :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
nog mensen die mama hebben gezien ? hoe was die?

Mama was best een sterke film! Eerste helft vrij sterke horror, daarna loopt het een beetje door in Fantasy.. ala Guillerme del Toro ;)

Wesz91 schreef:

Het einde was vrij lachwekkend inderdaad, maar vond het best een leuke film verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:50 

Hardtraxx Veteran

eergister weer een keer begonnen aan indiana jones reeks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 14:25 

Hardtraxx Veteran

Wreck-it ralph en Django unchained klaar staan voor vanavond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 16:44 

Hardtraxx Addict

Eindelijk Irriversible gezien, met Lellebel. Godnondeju wat vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 18:20 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Wreck-it ralph en Django unchained klaar staan voor vanavond :thumbsup:

Wreck-it Ralph vond ik een erg leuke animatiefilm.
Django vind ik een van de beste films die ik ooit gezien heb ^^ !
Dus denk dat je je wel zult vermaken met die films!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 20:07 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Gisteren Lawless gezien, Tom Hardy :worship:

Baas he :lol: hrrmmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 20:33 

Hardtraxx Veteran

Lawless is baas, Wreck-It Ralph is baas en Django Unchained is gewoon geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 11:10 

gisteravond 21 & Over gekeken in de bios, geniale film :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 11:28 

Hardtraxx Elite

Gisteren eiiiiindelijk dan The Avengers gekeken, zeker een vermakelijke film, precies wat ik ervan had verwacht, daarna doorgegaan met de nieuwe Ip Man (The final fight), nou laat die maar links liggen... Wat een schijt film was dat, verhalen bij de vorige delen waren al niet zo boeiend, maar hier was helemaal geen touw aan vast te knopen. En het beetje vechten wat er in voor komt is nog matig ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 20:54 

Hardtraxx Veteran

Heb 2 dagen geleden The Perks of Being a Wallflower gekeken. Wat een geweldige film zeg!
Heerlijke muziek erin en de drama is echt heel goed. Verhaal is enigszins wat cliche, maar toch genoeg unieke punten waardoor je dat gaat vergeten.

Enige nadeel is dat pas aan het eind bekend wordt gemaakt waardoor Charlie is zoals hij is, en 1 punt wat gewoon helemaal wordt genegeerd. Z'n beste vriend heeft een tijd terug zelfmoord gepleegd, maar je hoort in de hele film niet wie die vriend nou eigenlijk was en waarom hij zelfmoord heeft gepleegd. (Geen spoiler, want dit wordt al heel snel in de film bekend gemaakt :))

Ik heb nadat ik de film heb gekeken ook gelijk het boek ge :x load en gelezen. Anderhalve dag heeft het geduurd voordat ik hem uit had. Heerlijk boek, heel uniek! Het boek is geschreven in brieven die Charlie aan jou stuurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:29 

Bierkoning

Net Cabin In The Woods gekeken, vage maar vermakelijke film :P En vanmiddag 8mm, spannende film alleen jammer van Nicholas Cage.
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic