Mindfuck ja? Ik heb hem in de downloadlijst staan.Jurheinen wrote:En klaar met Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, hele erge mindfuck. Maar zeker het kijken waard, eindelijk een keer Jim Carry in een serieuze rol gezien, ging hem goed af
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Komt wel in het boek voor, maar niet op deze manier. Misschien bedoelde je dat ookStinkjanus wrote:en ze worden opgejaagd door een of ander kwaadaardig wezen (dat niet eens in het boek voorkomt)
Azog hoort niet eens te leven, ze hebben hem en zijn zoon (jazeker) Bolg samengevoegd tot één personage. 
Is goed!Wesz91 wrote:Laat maar weten of het de moeite waard was, wij gaan waarschijnlijk dinsdag. Verwachtingen liggen redelijk hoog maar om de één of andere reden ben ik alsnog een beetje sceptisch erover.stefan_helmond wrote:Donderdag met m'n vriendin naar 'Dark Skies'.
absoluut welFuzzylogic wrote:Is The Hobbit het kijken waard?
Mooi, ga hem zo maar eens opzetten! Heb 'm in hoge resolutie ja 
-
G
net The Campaign gekeken, ik vond em tegenvallen, maar toch nog best aardig 
Ik heb veel kutfilms gezien maar Epic Movie slaat echt alles
Gelukkig kon ik soms nog lachen om de slechtheid.
Edit: Dat is niet waar trouwens, Swamp Zombies is namelijk de slechtste film die ik ooit gezien heb, maar omdat ie zo ontzettend kut is was het toch geniaal om te kijken
Die reacties hier ook haha: http://www.moviemeter.nl/film/50342/info/0#messages
Edit: Dat is niet waar trouwens, Swamp Zombies is namelijk de slechtste film die ik ooit gezien heb, maar omdat ie zo ontzettend kut is was het toch geniaal om te kijken
Last edited by Pommer on 21 Mar 2013 00:15, edited 1 time in total.
Beetje zwaar overrated film die Hobbit, vond er vrij weinig aan. Wel leuk maar denk niet dat ik het vervolg ga kijken als die komt, kwam totaal niet in de film.Socializerz wrote:ZekerFuzzylogic wrote:Is The Hobbit het kijken waard?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Ja, want als het jouw smaak niet is, is het natuurlijk overrated.
dan heb jij vast iron sky nog niet gezienPommer wrote:Ik heb veel kutfilms gezien maar Epic Movie slaat echt allesGelukkig kon ik soms nog lachen om de slechtheid.
Edit: Dat is niet waar trouwens, Swamp Zombies is namelijk de slechtste film die ik ooit gezien heb, maar omdat ie zo ontzettend kut is was het toch geniaal om te kijkenDie reacties hier ook haha: http://www.moviemeter.nl/film/50342/info/0#messages
Het is wel mijn smaak, LOTR bijvoorbeeld vind ik een hele vette film.Firetrap wrote:Ja, want als het jouw smaak niet is, is het natuurlijk overrated.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Beetje zwaarFuzzylogic wrote: Beetje zwaar overrated film die Hobbit, vond er vrij weinig aan. Wel leuk maar denk niet dat ik het vervolg ga kijken als die komt, kwam totaal niet in de film.
Goed puntAniThing wrote:dan heb jij vast iron sky nog niet gezienPommer wrote:Ik heb veel kutfilms gezien maar Epic Movie slaat echt allesGelukkig kon ik soms nog lachen om de slechtheid.
Edit: Dat is niet waar trouwens, Swamp Zombies is namelijk de slechtste film die ik ooit gezien heb, maar omdat ie zo ontzettend kut is was het toch geniaal om te kijkenDie reacties hier ook haha: http://www.moviemeter.nl/film/50342/info/0#messages
Misschien ga ik Zwamp Zombies vanavond wel even kijken, nog nooit van gehoord maar ben wel wat in zo'n mood.
the hobbit volgt precies dezelfde lijn qua lotr filmsFuzzylogic wrote:Het is wel mijn smaak, LOTR bijvoorbeeld vind ik een hele vette film.Firetrap wrote:Ja, want als het jouw smaak niet is, is het natuurlijk overrated.
Weet niet waar het aan lag bij deze, maar ik kwam gewoon totaal niet in de film, wat bij LOTR wel het geval is.AniThing wrote:the hobbit volgt precies dezelfde lijn qua lotr filmsFuzzylogic wrote:Het is wel mijn smaak, LOTR bijvoorbeeld vind ik een hele vette film.Firetrap wrote:Ja, want als het jouw smaak niet is, is het natuurlijk overrated.
ik had ook precies t zelfde, duurde echt lang voordat k getriggerd werd in de zin van nu is het pas leuk.
vind het jammer dat de opbouw hetzelfde is als lotr en dat gaat denk k ook gebeuren met deel 2 en 3
misschien dat je er daarom niet in kwam
vind het jammer dat de opbouw hetzelfde is als lotr en dat gaat denk k ook gebeuren met deel 2 en 3
Het laatste stuk begon ik wel echt in de film te raken inderdaad en toen vond ik het ook pas echt leuk.AniThing wrote:ik had ook precies t zelfde, duurde echt lang voordat k getriggerd werd in de zin van nu is het pas leuk.
Wie weet is deel 2 een stuk beter, zie het vanzelf wel.
Yo, is iets tussen gekomen dus ben niet gegaan vandaag helaas.Wesz91 wrote:Laat maar weten of het de moeite waard was, wij gaan waarschijnlijk dinsdag. Verwachtingen liggen redelijk hoog maar om de één of andere reden ben ik alsnog een beetje sceptisch erover.stefan_helmond wrote:Donderdag met m'n vriendin naar 'Dark Skies'.
Okok, maakt niet uit. Nog wel van plan om te gaan? Laat ik het jou dinsdag/woensdag wel weten hahastefan_helmond wrote:Yo, is iets tussen gekomen dus ben niet gegaan vandaag helaas.Wesz91 wrote:Laat maar weten of het de moeite waard was, wij gaan waarschijnlijk dinsdag. Verwachtingen liggen redelijk hoog maar om de één of andere reden ben ik alsnog een beetje sceptisch erover.stefan_helmond wrote:Donderdag met m'n vriendin naar 'Dark Skies'.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Dredd, hele toffe maar vooral ook aparte film! Hoog tempo, vette setting en bepaald niet kinderachtig.
Gister naar Side effects geweest,2 stellen die de bios zijn uitgelopen voor hij afgelope was
Wel een goed verhaal opzich,ma had er ook iets anders van verwacht. Thriller hadden ze wel weg mogen laten.
Wel een goed verhaal opzich,ma had er ook iets anders van verwacht. Thriller hadden ze wel weg mogen laten.
-
G
eergister Looper gekeken, zwaar vette film
jammer dat het tijdreizen en de toekomst niet verder uitgewerkt was, dat had echt veel vetter kunnen zijn, maar die TK shit vond ik ook heeeeel nice 
dat einde was voorspelbaar en ik had het graag anders willen zien, maar alsnog vond ik het einde wel goed!
en gister 21 Jump Street gekeken, faking bruut geniale en grappige film
moest echt hard lachen tijdens die film
dat einde was voorspelbaar en ik had het graag anders willen zien, maar alsnog vond ik het einde wel goed!
en gister 21 Jump Street gekeken, faking bruut geniale en grappige film
moest echt hard lachen tijdens die film