Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 02:09 

Hardtraxxer

Scary movie 5 in aantocht! ben benieuwd! Tis maybe wel uitgemolken. We zullen zien ^^
En charlie is sws baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 03:37 

Kraak... Piep...

Men In Black III eindelijk gezien, redelijk vermakelijk maar haalt het niet bij 1 en 2. Mist een goed verhaal, een goeie villain, diepgang en toch wat humor, alleen will smith had, voorspelbaar, zn grappige momenten.

Ook battleship gezien. Vet idee voor een film, mooie actie, goeie CGI, maar jezus wat een slecht acteerwerk.
Spoiler : De hoofdrolspeler toont 0 emotie als zijn broer doodgaat, en daarmee ook gezegd dat de hoofdrol speler ook gelijk de slechtste acteur in het setje is.
Het verhaal gaat ook niet heel diep.
Maar de CGI, en aankleding maakt het kijken leuk. Rihanna acteert trouwens nog niet eens zo heel slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 12:26 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
The Hobbit, puur klasse. :worship:

Halverwege de film ben ik hem gesmeerd. Was in het begin al flink geïrriteerd door tweemaal zingende dwergen maar toen er een fucking tovenaar op een slee met konijnen langskwam was ik het zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 12:36 

Dakpan schreef:
JEFSKIII schreef:

Halverwege de film ben ik hem gesmeerd. Was in het begin al flink geïrriteerd door tweemaal zingende dwergen maar toen er een fucking tovenaar op een slee met konijnen langskwam was ik het zat.

Ja die maf met ze konijnen vond ik ook wat TE, maargoed :lol:

Kijk wel uit naar deel 2, alleen komt ie pas eind dit jaar
Maar als het goed is komen in de volgende delen oa ook Sauron in voor, want hij is nog niet dat ''oog'' toch?
Dus die oorlog moet denk ik nog komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 13:50 

Hardtraxx Veteran

spoiler
hij zat al in dit deel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Looper gezien. Toffe film! In het begin was het redelijk bizar, maar naarmate de film vorderde werd alles een stuk helderder naar mijn beleving. Dat kind was echt fantastisch :P. 8/10.

Ik heb de film ook gezien, maar ik vond hem echt niet best.. Alsof de schrijver het verhaal eerst niet zo leuk vond, en toen maar besloot telekinese toe te voegen aan de film. Het was mij te vaag met te veel verhaallijnen door elkaar, waardoor het een zooitje werd.

En dat kind? Op het laatst toen die opeens zijn moeder riep, één van de slechtst geacteerde scènes die ik ooit heb gezien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 14:05 

Hardtraxx Veteran

Dat stuk werd inderdaad tekort gedaan, maar ik vond het niet zo storend. Als bepaalde onderdelen in films tot in den treuren worden uitgelegd heb ik daar meer een hekel aan. Nja gelukkig heb ik me er wel mee vermaakt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 19:40 

Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Dakpan schreef:
JEFSKIII schreef:

Ja die maf met ze konijnen vond ik ook wat TE, maargoed :lol:

Kijk wel uit naar deel 2, alleen komt ie pas eind dit jaar
Maar als het goed is komen in de volgende delen oa ook Sauron in voor, want hij is nog niet dat ''oog'' toch?
Dus die oorlog moet denk ik nog komen

Die Necromancer blijkt Sauron te zijn, ben nu het boek aan het lezen. !!! Spoiler voor volgende films !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 19:46 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
JEFSKIII schreef:

Hahahahahha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 22:44 

Socializerz schreef:
Net The Triangle (2005) gekeken! Niet echt een film, samengevoegde miniserie die 4 uur duurt. Erg vet, zeker een aanrader :worship:

Bermuda Driehoek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 01:41 

Hardtraxx Veteran

Cloud Atlas gezien. Ten eerste is het zeer goed dat de filmmaker eens wat anders probeert te doen. De opzet was origineel, maar de uitvoering vond ik niet geslaagd. De door elkaar lopende verhaallijnen vond ik te warrig om het goed te kunnen snappen, al waren sommige verhaallijnen ansich wel interessant om te volgen. Ook de acteurs die verschillende rollen vertolken doen hieraan geen goed. De maskers/makeup waren af en toe erg goed, maar bij sommige karakters ook irriterend slecht.

Ondanks deze tegenvallers heb ik toch de drie uur moeiteloos uit kunnen zitten, het gebrek aan duidelijk verhaal werd enigszins opgevangen door mooie beelden. Ik geef hem een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:21 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Cloud Atlas gezien. Ten eerste is het zeer goed dat de filmmaker eens wat anders probeert te doen. De opzet was origineel, maar de uitvoering vond ik niet geslaagd. De door elkaar lopende verhaallijnen vond ik te warrig om het goed te kunnen snappen, al waren sommige verhaallijnen ansich wel interessant om te volgen. Ook de acteurs die verschillende rollen vertolken doen hieraan geen goed. De maskers/makeup waren af en toe erg goed, maar bij sommige karakters ook irriterend slecht.

Ondanks deze tegenvallers heb ik toch de drie uur moeiteloos uit kunnen zitten, het gebrek aan duidelijk verhaal werd enigszins opgevangen door mooie beelden. Ik geef hem een 7.

Klinkt als een film die je waarschijnlijk 2x moet zien voordat je hem volledig begrijpt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:40 

Kraak... Piep...

Silent Hill Revelations gezien in de bios.

Niet zo goed als Silent Hill 1 maar nog steeds een top klasse vermakelijke film.
3D was zeer goed, beesten waren weer raar en goor, goeie afwisseling tussen creepy en jump scares.
Pyramid Head is een letterlijke End Boss.
En een goed verhaal natuurlijk, wat veel horror´s missen. Neemt heel veel dingen mee uit de silent hill 3 game, en met hier en daar wat terugblikken op onder andere, homecoming, downpour en silent hill 4.

Een van de betere horror´s van de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:29 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Ik vond hem best wel heel erg baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 19:50 

Hardtraxx Veteran

Taken 2

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:08 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Taken 2

Kut film.

Taken 1 was zoveel vetter
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
nielstil schreef:
Taken 2

Kut film.

Taken 1 was zoveel vetter

Taken 1 is zowat mijn favoriete film allertijden, maar vond de 2e toch ook zeker vermakelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:15 

Hardtraxxer

Taken 2 was wel vermakelijk en kijkt wel lekker weg, een zesje.
Verhaal te standaard, die badguy was echt moeilijk slecht met als dieptepunt dat eindgevecht, lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 23:20 

Bierkoning

Taken 1 is echt de meest overgewaardeerde film ever imo :P Vermakelijk, maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 23:53 

Hardtraxx Veteran

True Romance :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 10:20 

Hardtraxx Elite

The Hobbit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:03 

Hardtraxx Addict

Gisteren The Departed gezien (schande dat ik m nog niet gezien had natuurlijk :P ). Maar wat een gruwelijke film is dat zeg! Zeker een aanrader.

Zaterdag Green Zone gekeken, ook een prima actie film. Lekker vlotte film, prima verhaal en mooi camerawerk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:25 

Dream Chaser schreef:
Gisteren The Departed gezien (schande dat ik m nog niet gezien had natuurlijk :P ). Maar wat een gruwelijke film is dat zeg! Zeker een aanrader.

Zaterdag Green Zone gekeken, ook een prima actie film. Lekker vlotte film, prima verhaal en mooi camerawerk. :)

echt he, dat einde is echt: mind = blown^3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:48 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:57 

Hardtraxx Veteran

A Serbian Film, prachtproductie!
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic