J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Net Extremely Loud & Incredibly Close, echt een hele vette film! Een bijzonder en leuk maar ook weer zielig verhaal. Een aanrader :)
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Hij had inderdaad ook wel een punt. Vooral dat stukje met dat filmen ipv de herinnering in je eigen hoofd maken is erg waar :lol: *kuch * qlimax * kuch*

zit je The experiment te kijken...hoor je ineens onze eigen Piet zn stem :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Jurheinen wrote:Net Extremely Loud & Incredibly Close, echt een hele vette film! Een bijzonder en leuk maar ook weer zielig verhaal. Een aanrader :)
Ik vond dat ventje zo onwijs irritant dat ik niet normaal naar de film heb kunnen kijken :(
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Mr Lellebel wrote:
Jurheinen wrote:Net Extremely Loud & Incredibly Close, echt een hele vette film! Een bijzonder en leuk maar ook weer zielig verhaal. Een aanrader :)
Ik vond dat ventje zo onwijs irritant dat ik niet normaal naar de film heb kunnen kijken :(
Tsja, Asperger/Autisme hé :P 1 keer zon ventje op mijn stage gehad (wel in een mindere vorm), echt supertof juist om mee te werken haha :D
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Jurheinen wrote:
Mr Lellebel wrote:
Tsja, Asperger/Autisme hé :P 1 keer zon ventje op mijn stage gehad (wel in een mindere vorm), echt supertof juist om mee te werken haha :D
Ah joh, niks tegen Asperg/Autisme, dat heeft mijn neefje ook :P Vond het gewoon een irritant ventje :P
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Ik vond hem juist een baas haha, met die tamboerijn :D
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Killing Them Softly is ook wel vermakelijk, net zoals Taken 2. ^^
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Nog niemand argo gezien? Wat een film in ieder geval de beste film die ik in jaren heb gezien :worship:
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Dakpan wrote:
livinforthemusic wrote:Vannacht God Bless America gekeken.
Wat een film is dat zeg :') fcking random beetje mensen moorden omdat ze gemeen zijn.
Die film is geniaal.
Dat begin met die baby :worship:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Paar daagjes terug Lawless nog gekeken, aardig filmpje, Hardy was weer erg sterk :)
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Net klaar met Reqiuem for a Dream, een uitermate bijzondere film!
Wie nu nog klaar staan zijn Lawless & The Expendables 2.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
XtD wrote:Paar daagjes terug Lawless nog gekeken, aardig filmpje, Hardy was weer erg sterk :)
hermmmm
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
XtD wrote:Paar daagjes terug Lawless nog gekeken, aardig filmpje, Hardy was weer erg sterk :)
Idd :thumbsup:

Vanavond The Hobbit gekeken vond hem heuuul vet!
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Firetrap wrote:
hermmmm
:lol:
J
mrazura wrote:Nog niemand argo gezien? Wat een film in ieder geval de beste film die ik in jaren heb gezien :worship:
Ik vond t werkelijk waar een van de slechtste films, vond er echt geen kut aan. :P
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Dark Knight Rises :worship:
J
Ik zet zo nog een keer American History X op :worship:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
JEFSKIII wrote:Ik zet zo nog een keer American History X op :worship:
Image
J
Blijft gewoon een goeie film ^^
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Vriend van me vroeg gister aan me hoe die film heet waar het hoofdpersonage opeens 2 kinderen van een balk af trapt bij een huis :lol: Beetje western stijltje, en volgens mij zijn het 2 Indiaanse kinderen.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Ramirez wrote:
JEFSKIII wrote:Ik zet zo nog een keer American History X op :worship:
Image
American X is inderdaad een ijzersterke film. Moet ik binnenkort ook maar eens gaan kijken, das alweer lang geleden.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Gangster Squad en Django Unchained zowat tegelijkertijd in bioscoop :( dus moet ik kiezen. Dan ga ik toch voor Django Unchained denk ik. Topcast + Tarantino.
J
The Hobbit, puur klasse. :worship:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Net Se7en voor het eerst gezien, wat een gave film zeg ^^
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Looper gezien. Toffe film! In het begin was het redelijk bizar, maar naarmate de film vorderde werd alles een stuk helderder naar mijn beleving. Dat kind was echt fantastisch :P. 8/10.