Net ook gekeken, echt heel vet iddwootum wrote:Net Se7en voor het eerst gezien, wat een gave film zeg
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Wat een genot is die film hè, ééns maar nooit meer..Firetrap wrote:A Serbian Film, prachtproductie!
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Hmm wil die nog wel is zien net zoals The Human Centipede.. Maar is het echt zo goor als dat ze zeggen?Wesz91 wrote:Wat een genot is die film hè, ééns maar nooit meer..Firetrap wrote:A Serbian Film, prachtproductie!
Valt reuze mee, deel twee ook.DFH wrote:Hmm wil die nog wel is zien net zoals The Human Centipede.. Maar is het echt zo goor als dat ze zeggen?Wesz91 wrote:Wat een genot is die film hè, ééns maar nooit meer..Firetrap wrote:A Serbian Film, prachtproductie!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Gore valt wel mee, het gedachtegoed is voornamelijk het zieke aan de films.DFH wrote:Hmm wil die nog wel is zien net zoals The Human Centipede.. Maar is het echt zo goor als dat ze zeggen?Wesz91 wrote:Wat een genot is die film hè, ééns maar nooit meer..Firetrap wrote:A Serbian Film, prachtproductie!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
The Butterfly Effect vanavond gezien

-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 11 hours ago
Hele vette film inderdaad!RAW-vizion wrote:The Butterfly Effect vanavond gezien![]()
Ik heb zojuist Léon gezien, een vermakelijke film maar niet meer dan dat. Vond hem iets te langdradig
-
S
Hoe heet die film ook alweer, met die 2 idioten die zo'n huisje op gaan knappen in de bossen, en die studenten die denken dat het moordenaars zijn?
stefaneke wrote:Hoe heet die film ook alweer, met die 2 idioten die zo'n huisje op gaan knappen in de bossen, en die studenten die denken dat het moordenaars zijn?
XtD wrote:Tucker & Dale vs Evil. Geniaal.peejay56 wrote:wie weet de naam van die film dat 2 van die gasten naar hun huisje gaan int bos om die op te knappen en dat ze al die studenten perongeluk vermoorden.. ben de naam even kwijt.
-
S
Ik was er alweer achter, toch bedankt
.
Nicestefaneke wrote:Ik was er alweer achter, toch bedankt.
Human Centipede kan ik ook makkelijk nog een keer kijke, maar die stelt ook eigenlijk niks voor bij A Serbian Film.DFH wrote:Hmm wil die nog wel is zien net zoals The Human Centipede.. Maar is het echt zo goor als dat ze zeggen?Wesz91 wrote:Wat een genot is die film hè, ééns maar nooit meer..Firetrap wrote:A Serbian Film, prachtproductie!
Moest wel lachen bij A Serbian Film
, gaat echt nergens over.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 11 hours ago
Ik moest echt lachen bij Human Centipede, echt zo slecht
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Ik moest echt lachen laatst bij zo'n komediefilm.
-
G
Firetrap wrote:Ik moest echt lachen laatst bij zo'n komediefilm.

-
JHardtraxx Veteran
- last seen 11 hours ago
Ga wegFiretrap wrote:Ik moest echt lachen laatst bij zo'n komediefilm.
Firetrap wrote:Ik moest echt lachen laatst bij zo'n komediefilm.

-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago

-
S

Ga je ff lezen of er nog nice films zijn om te kijken kom je dit zooitje plaatje tegen haha 
-
G
ik was ook even in de veronderstelling dat ik in het funny pics topic zat
dus... back ontopic
dus... back ontopic
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Total Recall gezien. Prima filmpje om zo ff tussendoor te bekijken, maar absoluut geen hoogvlieger. Het hele concept van op twee gedachten hinken is goed uitgewerkt, je weet daadwerkelijk nooit wat je moet geloven, en zelfs het einde geeft dit niet 100% weer.
Grafisch gezien zijn er films die er mooier uitzien, dit was het nét niet. Maargoed daarvoor hadden ze ook een wat kleiner budget als de echte blockbusters. Ik vind de twee actrices die gekozen zijn wat klungelig. Beiden zien er vrijwel hetzelfde uit, waardoor het in het begin lastig te onderscheiden is. Hadden ze blond vs brunette gedaan, dan was dat een stuk helderder geweest.
7/10
Grafisch gezien zijn er films die er mooier uitzien, dit was het nét niet. Maargoed daarvoor hadden ze ook een wat kleiner budget als de echte blockbusters. Ik vind de twee actrices die gekozen zijn wat klungelig. Beiden zien er vrijwel hetzelfde uit, waardoor het in het begin lastig te onderscheiden is. Hadden ze blond vs brunette gedaan, dan was dat een stuk helderder geweest.
7/10
-
J
Vanavond Gangster Squad eens kijken, benieuwd.