Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:28 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
Wesz91 schreef:
Zoekt een goeie horror voor vanavond.

de spiegel

Gezien, 1 & 2..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 04:12 

Hardtraxx Veteran

Net terug van de première van The Hobbit... :worship: :worship: :worship:

De eerste keer dat ik zo heb genoten van een 3D film. Naar mijn mening de beelden van Avatar zwaar overtroffen. Aan iedereen die hem wil zien, ga kijken in 3D met 48fps als het mogelijk is.

Het verhaal zelf ook erg leuk :thumbup: De "tipjes van de sluier" die al gelicht worden voor de volgende films zien er veelbelovend uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 10:44 

Hardtraxx Veteran

Klinkt goed, ben benieuwd zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 11:37 

Aan het typen...

Het is toch Cloud Atlas geworden, anders kon ik de laatste trein niet meer halen. Maar wat een vage film is dat.. 6 verhaallijnen in 6 verschillende tijden die ook nog eens ver uit elkaar liggen. Ik snap er helemaal niets van en ik was niet de enige. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 12:04 

Hardtraxx Veteran

Haha apart, hij scoort wel redelijk hoog :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 15:42 

Hardtraxx Veteran

Cloud Atlas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 00:23 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het is toch Cloud Atlas geworden, anders kon ik de laatste trein niet meer halen. Maar wat een vage film is dat.. 6 verhaallijnen in 6 verschillende tijden die ook nog eens ver uit elkaar liggen. Ik snap er helemaal niets van en ik was niet de enige. xd

Worden de eerste 6 verhalen ook maar eerst voor de helft verteld? Vraag ik me af, want dat is juist het unieke van het boek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 02:35 

Hardtraxx Addict

inception, prima vermaakt weer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:04 

Aan het typen...

Asyrian schreef:
Lyst schreef:

Worden de eerste 6 verhalen ook maar eerst voor de helft verteld? Vraag ik me af, want dat is juist het unieke van het boek.

Voor de helft verteld? Het lijkt meer op een soap zo vaak wordt er tussen de verhaallijnen gewisseld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:17 

Komt er in The Hobbit ook een veldslag voor met Uruk-Hai en Orks, Trollen etc. ? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:18 

Hardtraxx Veteran

Uruk hai worden pas gemaakt in the fellowship, dit is een PREQUEL he?
Sowieso zijn er naar mijn weten geen huge veldslagen geweest in deze periode (kan het fout hebben though, nog niet gezien of gelezen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:20 

Die komen dus in de volgende delen, met als einddoel weer die ring vernietigen in Mordor (Bij de zwarte poort) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

Weer de ring vernietigen? :P die wordt vernietigd in the return of the king en daarvoor is er alleen de mislukte poging van isuldur geweest bij mt. doom. Denk dat je bij deze films meer aan de reis sfeer moet denken van de fellowship.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:33 

delange schreef:
JEFSKIII schreef:
Alex Cross :worship:

is ie mooi, imdb geeft hem echt slechte wardering?

Zeker wel een aanrader.

Maar dan kijk ik The Hobbit wel, vind altijd wel mooi met veldslagen enzo.
Vind altijd wel fijn om te weten waar die film nou helemaal over gaat van te voren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:43 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Komt er in The Hobbit ook een veldslag voor met Uruk-Hai en Orks, Trollen etc. ? :drool:

spoiler
Er zijn niet echt grote veldslagen, maar de stukken met trollen zijn wel enorm grappig gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

Dit wordt het broertje van PotC. Depp weer in een vergelijkbare rol als Sparrow, al zal dit wel bij één film blijven. Zeker benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

Vanmiddag Abraham Lincoln: Vampire Hunter gekeken. Ik vond m vet! :worship:
Zo vet dat de film eindigt met naar het theater gaan en dat Abraham Lincoln daar in het echt vermoord is. Dan krijgt de laatste conversatie tussen hem en Henry toch een andere lading.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 13:05 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Zo vet dat de film eindigt met naar het theater gaan en dat Abraham Lincoln daar in het echt vermoord is. Dan krijgt de laatste conversatie tussen hem en Henry toch een andere lading.

bedankt voor het einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 13:10 

Hardtraxx Veteran

The Hobbit, gruwelijk vette film. Visueel, humor ( Ik heb hier vijf keer meer om moeten lachen dan in Ted, I rest my case ... ), actiescenes, muziek (!) allemaal meer dan prima. 3D was weeral te verwaarlozen zoals verwacht, daar moeten producenten echt eens mee kappen. Kan niet wachten op het volgende deel. 9/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 13:18 

Hardtraxx Veteran

Ook maar een Abraham Lincoln Vampire Hunter gekeken. best een leuk filmpje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 13:43 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Parvuz schreef:

bedankt voor het einde

Ik heb het zo proberen neer te zetten dat het niets verpest voor t kijken van de film. En volgens mij verpest het zo niets. En als jij t wel zo vindt, jammer voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

Vanavond naar The Hobbit met pa/ ma/ zusje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:29 

gisteravond Dance Flick gekeken: verschrikkelijk droge film, vond em matig xd
en Paranomal Activity 3, die was echt te bruut :D veel beter als 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:01 

Bierkoning

Drive gezien, aparte film, was allemaal een beetje traag. Wel vermakelijk, ben er alleen niet zo kapot van als vele anderen.
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic