Gezien, 1 & 2..AniThing wrote:de spiegelWesz91 wrote:Zoekt een goeie horror voor vanavond.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Net terug van de première van The Hobbit...
De eerste keer dat ik zo heb genoten van een 3D film. Naar mijn mening de beelden van Avatar zwaar overtroffen. Aan iedereen die hem wil zien, ga kijken in 3D met 48fps als het mogelijk is.
Het verhaal zelf ook erg leuk
De "tipjes van de sluier" die al gelicht worden voor de volgende films zien er veelbelovend uit!
De eerste keer dat ik zo heb genoten van een 3D film. Naar mijn mening de beelden van Avatar zwaar overtroffen. Aan iedereen die hem wil zien, ga kijken in 3D met 48fps als het mogelijk is.
Het verhaal zelf ook erg leuk
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Klinkt goed, ben benieuwd zaterdag!
Het is toch Cloud Atlas geworden, anders kon ik de laatste trein niet meer halen. Maar wat een vage film is dat.. 6 verhaallijnen in 6 verschillende tijden die ook nog eens ver uit elkaar liggen. Ik snap er helemaal niets van en ik was niet de enige. 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Haha apart, hij scoort wel redelijk hoog
.
Worden de eerste 6 verhalen ook maar eerst voor de helft verteld? Vraag ik me af, want dat is juist het unieke van het boek.Lyst wrote:Het is toch Cloud Atlas geworden, anders kon ik de laatste trein niet meer halen. Maar wat een vage film is dat.. 6 verhaallijnen in 6 verschillende tijden die ook nog eens ver uit elkaar liggen. Ik snap er helemaal niets van en ik was niet de enige.
Voor de helft verteld? Het lijkt meer op een soap zo vaak wordt er tussen de verhaallijnen gewisseld.Asyrian wrote:Worden de eerste 6 verhalen ook maar eerst voor de helft verteld? Vraag ik me af, want dat is juist het unieke van het boek.Lyst wrote:Het is toch Cloud Atlas geworden, anders kon ik de laatste trein niet meer halen. Maar wat een vage film is dat.. 6 verhaallijnen in 6 verschillende tijden die ook nog eens ver uit elkaar liggen. Ik snap er helemaal niets van en ik was niet de enige.
-
J
Komt er in The Hobbit ook een veldslag voor met Uruk-Hai en Orks, Trollen etc. ? 
Uruk hai worden pas gemaakt in the fellowship, dit is een PREQUEL he?
Sowieso zijn er naar mijn weten geen huge veldslagen geweest in deze periode (kan het fout hebben though, nog niet gezien of gelezen)
Sowieso zijn er naar mijn weten geen huge veldslagen geweest in deze periode (kan het fout hebben though, nog niet gezien of gelezen)
-
J
Die komen dus in de volgende delen, met als einddoel weer die ring vernietigen in Mordor (Bij de zwarte poort) ?
Weer de ring vernietigen?
die wordt vernietigd in the return of the king en daarvoor is er alleen de mislukte poging van isuldur geweest bij mt. doom. Denk dat je bij deze films meer aan de reis sfeer moet denken van de fellowship.
-
J
Zeker wel een aanrader.delange wrote:is ie mooi, imdb geeft hem echt slechte wardering?JEFSKIII wrote:Alex Cross
Maar dan kijk ik The Hobbit wel, vind altijd wel mooi met veldslagen enzo.
Vind altijd wel fijn om te weten waar die film nou helemaal over gaat van te voren.
spoilerJEFSKIII wrote:Komt er in The Hobbit ook een veldslag voor met Uruk-Hai en Orks, Trollen etc. ?
Spoiler
Er zijn niet echt grote veldslagen, maar de stukken met trollen zijn wel enorm grappig gemaakt
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
View on YouTube
Dit wordt het broertje van PotC. Depp weer in een vergelijkbare rol als Sparrow, al zal dit wel bij één film blijven. Zeker benieuwd!
Dit wordt het broertje van PotC. Depp weer in een vergelijkbare rol als Sparrow, al zal dit wel bij één film blijven. Zeker benieuwd!
Vanmiddag Abraham Lincoln: Vampire Hunter gekeken. Ik vond m vet! 
Zo vet dat de film eindigt met naar het theater gaan en dat Abraham Lincoln daar in het echt vermoord is. Dan krijgt de laatste conversatie tussen hem en Henry toch een andere lading.
Zo vet dat de film eindigt met naar het theater gaan en dat Abraham Lincoln daar in het echt vermoord is. Dan krijgt de laatste conversatie tussen hem en Henry toch een andere lading.
bedankt voor het eindeParvuz wrote:Vanmiddag Abraham Lincoln: Vampire Hunter gekeken. Ik vond m vet!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
The Hobbit, gruwelijk vette film. Visueel, humor ( Ik heb hier vijf keer meer om moeten lachen dan in Ted, I rest my case ... ), actiescenes, muziek (!) allemaal meer dan prima. 3D was weeral te verwaarlozen zoals verwacht, daar moeten producenten echt eens mee kappen. Kan niet wachten op het volgende deel. 9/10.
Ook maar een Abraham Lincoln Vampire Hunter gekeken. best een leuk filmpje 
Ik heb het zo proberen neer te zetten dat het niets verpest voor t kijken van de film. En volgens mij verpest het zo niets. En als jij t wel zo vindt, jammer voor jou.AniThing wrote:bedankt voor het eindeParvuz wrote:Vanmiddag Abraham Lincoln: Vampire Hunter gekeken. Ik vond m vet!
Vanavond naar The Hobbit met pa/ ma/ zusje 
-
G
gisteravond Dance Flick gekeken: verschrikkelijk droge film, vond em matig 
en Paranomal Activity 3, die was echt te bruut
veel beter als 2 
en Paranomal Activity 3, die was echt te bruut