Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:24 

Hardtraxx Addict

jezus wat een verschrikkelijke kutfilm is die vampire hunter dinges. echt dan vergooi je je tijd echt hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:25 

delange schreef:
jezus wat een verschrikkelijke kutfilm is die vampire hunter dinges. echt dan vergooi je je tijd echt hard

eens.

en sinister ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 00:28 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:

Iets van smaken verschillen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 01:22 

Hardtraxx Veteran

The Hobbit :worship:

Zitten wat minpuntjes in de film, maar die wegen niet op tegen de pluspunten. Want wat is de wereld mooi en wat is de sfeer weer geweldig neergezet!
De Bleke is ook een heeerlijk personage. Vind ik wel vet zo'n *"hoofd" van de bad guys*
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:19 

Hardtraxx Veteran

En dat terwijl hij in het boek gewoon was onthoofd in de slag om moria :P Toch nice dat ze het zo hebben omgedraaid though anders was het wel een beetje eentonig geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 22:17 

Hardtraxx Addict

Sleepers, een van de beste films ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 16:44 

Bierkoning

Jonas schreef:

Sleepers, een van de beste films ooit.

Heb hem hier op dvd, al zeker een keer of 6 gezien. Geweldige film inderdaad.

Gister weer Memento gekeken. :worship:

Edit: En vandaag dan ook eindelijk Requiem For A Dream, man wat een film, dikke laag kippenvel op het einde met die epische muziek erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

Gister Prometheus gezien. Vond het een redelijke kutfilm :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 21:01 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
En vandaag dan ook eindelijk Requiem For A Dream, man wat een film, dikke laag kippenvel op het einde met die epische muziek erbij.

zo fucking ziek is dat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 01:04 

Bierkoning

delange schreef:
Pommer schreef:
En vandaag dan ook eindelijk Requiem For A Dream, man wat een film, dikke laag kippenvel op het einde met die epische muziek erbij.

Ja geweldig inderdaad, zeker één van de beste films (zo niet de beste) die ik ooit gezien heb, die muziek versterkt dat gevoel ook alleen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 01:08 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:

Zitten wat minpuntjes in de film, maar die wegen niet op tegen de pluspunten. Want wat is de wereld mooi en wat is de sfeer weer geweldig neergezet!
De Bleke is ook een heeerlijk personage. Vind ik wel vet zo'n *"hoofd" van de bad guys*

Hoe Bilbo Smeagol/Gollum ontmoet is ook apart. Word nu op 2 manieren verteld namelijk. Check LotR maar, en dan wat je in de Hobbit gezien hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 01:30 

Hardtraxx Veteran

That's My Boy, Looper, Set Up en Freelancers in de afgelopen dagen gezien. Allemaal wel leuke films met That's My Boy als uitschieter. Geniale film weer met oa. Adam Sandler. Kan altijd wel lachen om hem :) Zeker een aanrader. Looper en Freelancers ook. Set Up vind ik een iets mindere film, maar is ook wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 02:05 

Hardtraxx Addict

gister het eerste deel van sherlock holmes gezien, en vanavond het tweede. had ze al eens gezien, best goede films! eerste heeft meer m'n voorkeur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 02:39 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
gister het eerste deel van sherlock holmes gezien, en vanavond het tweede. had ze al eens gezien, best goede films! eerste heeft meer m'n voorkeur :)

Heb je de serie ook al gezien? Die vind ik nog beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 03:52 

Hardtraxx Veteran

Net klaar met Moonrise Kingdom.

Wat een maffe, charmante, sprookjesachtige komedie, genoten van het gekke sfeertje en de ongewone aanpak van de verhaalvertelling :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Daveytl schreef:

Hoe Bilbo Smeagol/Gollum ontmoet is ook apart. Word nu op 2 manieren verteld namelijk. Check LotR maar, en dan wat je in de Hobbit gezien hebt.

In LOTR zie je nooit hoe hij Smeagol ontmoet hoor naar mijn weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:17 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
delange schreef:

Heb je de serie ook al gezien? Die vind ik nog beter :D

was ook goed las ik idd. ga binnenkort mezelf er aan wagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 14:50 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Jeff3rd schreef:
Daveytl schreef:

In LOTR zie je nooit hoe hij Smeagol ontmoet hoor naar mijn weten.

Je ziet dat bilbo de ring vind en je hoort smeagol op de achtergrond, tuurlijk is de set anders en hebben ze het zwaar ingekort in LOTR (bijv dat smeagol meteen doorheeft dat hij zn ring kwijt is) omdat het onderdeel uitmaakt van een korte samenvatting van voorgaande gebeurtenissen. In LOTR is het alleen zaak dat je globaal weet hoe bilbo aan de ring komt, in the hobbit is dit in detail uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

Zo geweldig vond ik The Hobbit ook helemaal niet, snap dat mensen het makkelijk aan het succes van LOTR plakken en dat hij daardoor zo goed wordt beoordeeld, maar ik vind het een beetje een kinderversie van LOTR. Er gebeurt vrij weinig, de humor is kinderachtig en het acteerwerk van die dwergen was ook niet bijster goed.

Alsnog een leuke film, daar niet van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Ik vond die humor anders wel redelijk vermakelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Zo geweldig vond ik The Hobbit ook helemaal niet, snap dat mensen het makkelijk aan het succes van LOTR plakken en dat hij daardoor zo goed wordt beoordeeld, maar ik vind het een beetje een kinderversie van LOTR. Er gebeurt vrij weinig, de humor is kinderachtig en het acteerwerk van die dwergen was ook niet bijster goed.

Alsnog een leuke film, daar niet van :P

Wat je nu doet is de menin gen van anderen onderuit halen omdat dit niet overeenkomt met jouw eig en mening, een beetje jammer :P het is inderdaad een andere sfeer dan in LOTR, maar dat ging niet ten koste van mijn beleving. We hebben immers al drie LOTR films gehad, prima dat het nu geen kopie is. Ik vond de humor wel leuk, menig "komedie" kan er een puntje aan zuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 00:28 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
Pommer schreef:

Dit kan echt niet vaak genoeg gezegd worden. :worship: :worship: :worship:
Eergister The Hobbit gezien, heerlijk. :loving:
De omgevingen, het epische, de humor. Ik vond hem geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 12:27 

Hardtraxx Veteran

Gisteren eindelijk The Dark Knight Rises gezien. :worship: Nu wachten op de nieuwe Batman & Robin. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 12:33 

Hardtraxx Elite

Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat jullie top 10 van beste films ooit is dan? Of een top 10 van 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 14:01 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat jullie top 10 van beste films ooit is dan? Of een top 10 van 2012

Top 10 van 2012 tot nu toe (van wat ik heb gezien):
1. Intouchables
2. Avengers, The
3. Dark Knight Rises, The
4. Prometheus
5. Take Shelter
6. Moonrise Kingdom
7. Shame
8. Cabin in the Woods, The
9. Tyrannosaur
10. Hobbit: An Unexpected Journey, The

Top 10 alltime: