Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
jezus wat een verschrikkelijke kutfilm is die vampire hunter dinges. echt dan vergooi je je tijd echt hard
K
delange wrote:jezus wat een verschrikkelijke kutfilm is die vampire hunter dinges. echt dan vergooi je je tijd echt hard

eens.

en sinister ook.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
delange wrote:jezus wat een verschrikkelijke kutfilm is die vampire hunter dinges. echt dan vergooi je je tijd echt hard
Iets van smaken verschillen? >.<
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
The Hobbit :worship:

Zitten wat minpuntjes in de film, maar die wegen niet op tegen de pluspunten. Want wat is de wereld mooi en wat is de sfeer weer geweldig neergezet!
De Bleke is ook een heeerlijk personage. Vind ik wel vet zo'n *
Spoiler
"hoofd" van de bad guys
*
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
En dat terwijl hij in het boek gewoon was onthoofd in de slag om moria :P Toch nice dat ze het zo hebben omgedraaid though anders was het wel een beetje eentonig geweest
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
View on YouTube

Sleepers, een van de beste films ooit.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Jonas wrote:View on YouTube

Sleepers, een van de beste films ooit.
Heb hem hier op dvd, al zeker een keer of 6 gezien. Geweldige film inderdaad.

Gister weer Memento gekeken. :worship:

Edit: En vandaag dan ook eindelijk Requiem For A Dream, man wat een film, dikke laag kippenvel op het einde met die epische muziek erbij.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Gister Prometheus gezien. Vond het een redelijke kutfilm :/
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
Pommer wrote:En vandaag dan ook eindelijk Requiem For A Dream, man wat een film, dikke laag kippenvel op het einde met die epische muziek erbij.
zo fucking ziek is dat :cry:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
delange wrote:
Pommer wrote:En vandaag dan ook eindelijk Requiem For A Dream, man wat een film, dikke laag kippenvel op het einde met die epische muziek erbij.
Ja geweldig inderdaad, zeker één van de beste films (zo niet de beste) die ik ooit gezien heb, die muziek versterkt dat gevoel ook alleen maar.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Daveytl wrote:The Hobbit :worship:

Zitten wat minpuntjes in de film, maar die wegen niet op tegen de pluspunten. Want wat is de wereld mooi en wat is de sfeer weer geweldig neergezet!
Spoiler
"hoofd" van de bad guys
*

Hoe Bilbo Smeagol/Gollum ontmoet is ook apart. Word nu op 2 manieren verteld namelijk. Check LotR maar, en dan wat je in de Hobbit gezien hebt.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
That's My Boy, Looper, Set Up en Freelancers in de afgelopen dagen gezien. Allemaal wel leuke films met That's My Boy als uitschieter. Geniale film weer met oa. Adam Sandler. Kan altijd wel lachen om hem :) Zeker een aanrader. Looper en Freelancers ook. Set Up vind ik een iets mindere film, maar is ook wel te doen.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
gister het eerste deel van sherlock holmes gezien, en vanavond het tweede. had ze al eens gezien, best goede films! eerste heeft meer m'n voorkeur :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
delange wrote:gister het eerste deel van sherlock holmes gezien, en vanavond het tweede. had ze al eens gezien, best goede films! eerste heeft meer m'n voorkeur :)
Heb je de serie ook al gezien? Die vind ik nog beter :D
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Net klaar met Moonrise Kingdom.

Wat een maffe, charmante, sprookjesachtige komedie, genoten van het gekke sfeertje en de ongewone aanpak van de verhaalvertelling :)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Jeff3rd wrote:

Spoiler
"hoofd" van de bad guys
*

Hoe Bilbo Smeagol/Gollum ontmoet is ook apart. Word nu op 2 manieren verteld namelijk. Check LotR maar, en dan wat je in de Hobbit gezien hebt.
In LOTR zie je nooit hoe hij Smeagol ontmoet hoor naar mijn weten.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
Daveytl wrote:
delange wrote:gister het eerste deel van sherlock holmes gezien, en vanavond het tweede. had ze al eens gezien, best goede films! eerste heeft meer m'n voorkeur :)
Heb je de serie ook al gezien? Die vind ik nog beter :D
was ook goed las ik idd. ga binnenkort mezelf er aan wagen :)
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Firetrap wrote:
Jeff3rd wrote:

Spoiler
"hoofd" van de bad guys
*

In LOTR zie je nooit hoe hij Smeagol ontmoet hoor naar mijn weten.
Je ziet dat bilbo de ring vind en je hoort smeagol op de achtergrond, tuurlijk is de set anders en hebben ze het zwaar ingekort in LOTR (bijv dat smeagol meteen doorheeft dat hij zn ring kwijt is) omdat het onderdeel uitmaakt van een korte samenvatting van voorgaande gebeurtenissen. In LOTR is het alleen zaak dat je globaal weet hoe bilbo aan de ring komt, in the hobbit is dit in detail uitgewerkt.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Zo geweldig vond ik The Hobbit ook helemaal niet, snap dat mensen het makkelijk aan het succes van LOTR plakken en dat hij daardoor zo goed wordt beoordeeld, maar ik vind het een beetje een kinderversie van LOTR. Er gebeurt vrij weinig, de humor is kinderachtig en het acteerwerk van die dwergen was ook niet bijster goed.

Alsnog een leuke film, daar niet van :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Ik vond die humor anders wel redelijk vermakelijk :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
XtD wrote:Zo geweldig vond ik The Hobbit ook helemaal niet, snap dat mensen het makkelijk aan het succes van LOTR plakken en dat hij daardoor zo goed wordt beoordeeld, maar ik vind het een beetje een kinderversie van LOTR. Er gebeurt vrij weinig, de humor is kinderachtig en het acteerwerk van die dwergen was ook niet bijster goed.

Alsnog een leuke film, daar niet van :P
Wat je nu doet is de menin gen van anderen onderuit halen omdat dit niet overeenkomt met jouw eig en mening, een beetje jammer :P het is inderdaad een andere sfeer dan in LOTR, maar dat ging niet ten koste van mijn beleving. We hebben immers al drie LOTR films gehad, prima dat het nu geen kopie is. Ik vond de humor wel leuk, menig "komedie" kan er een puntje aan zuigen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
delange wrote:
Dit kan echt niet vaak genoeg gezegd worden. :worship: :worship: :worship:
Eergister The Hobbit gezien, heerlijk. :loving:
De omgevingen, het epische, de humor. Ik vond hem geweldig.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Gisteren eindelijk The Dark Knight Rises gezien. :worship: Nu wachten op de nieuwe Batman & Robin. :love:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat jullie top 10 van beste films ooit is dan? Of een top 10 van 2012
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Solis wrote:Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat jullie top 10 van beste films ooit is dan? Of een top 10 van 2012
Top 10 van 2012 tot nu toe (van wat ik heb gezien):
1. Intouchables
2. Avengers, The
3. Dark Knight Rises, The
4. Prometheus
5. Take Shelter
6. Moonrise Kingdom
7. Shame
8. Cabin in the Woods, The
9. Tyrannosaur
10. Hobbit: An Unexpected Journey, The

Top 10 alltime: