net skyfall gezien maar wat een bedroevende film joh. Leek wel alsof ik a-team aan het kijke was. Ook miste ik gewoon een lekkere geefbare meid en goeie snuffjes met computers enzo. A-team was beter dan deze ik miste ook die muziek gwn beetje.
net skyfall gezien maar wat een bedroevende film joh. Leek wel alsof ik a-team aan het kijke was. Ook miste ik gewoon een lekkere geefbare meid en goeie snuffjes met computers enzo. A-team was beter dan deze ik miste ook die muziek gwn beetje.
Ik vond het geen kutfilm, maar ik vond het ook geen Bond-film. Zoals je zegt, de leuke snufjes misten, het verhaal was veel te langdradig en ik vond het ook kut dat het een klopjacht was op 1 persoon, in plaats van een organisatie. Je merkt wel dat de crisis ook is toegeslagen in Hollywood. Wel blij dat M dood is, wat een hoer was dat.
Ik vond het geen kutfilm, maar ik vond het ook geen Bond-film. Zoals je zegt, de leuke snufjes misten, het verhaal was veel te langdradig en ik vond het ook kut dat het een klopjacht was op 1 persoon, in plaats van een organisatie. Je merkt wel dat de crisis ook is toegeslagen in Hollywood. Wel blij dat M dood is, wat een hoer was dat.
Ik had dus precies hetzelfde. Ik mistte het echte "Bond-gevoel". Tevens kan ik ook nog steeds niet wennen aan Daniel Craig als "Bond". Pierce Brosnan blijft voor mij de echte "Bond". Simpelweg omdat ik me hem alleen maar kan herinneren als DE James Bond.
Trouwens 'Viral video' aka trailer voor Pacific Rim:
Ziet er een beetje standaard uit, maar Guillermo del Toro kan wel wat, en het plot heeft ook wel iets: De film speelt zich af in twee gescheiden werelden. De eerste is een toekomstige versie van de Aarde waar in november 2012 een gigantisch monster uit de Stille Oceaan opdook en de stad Osaka in Japan aanviel. De andere wereld is de Anteverse, waar het monster vandaan kwam. Een portaal naar deze wereld ligt acht kilometer onder water. Sinds de eerste aanval spuugt het portaal steeds meer monsters uit die de kustplaatsen aanvallen, waaronder Tokio en Los Angeles. Om de monsters te verslaan ontwikkelt het leger het "Jaeger"-programma dat teams van twee piloten traint om gigantische mechanische harnassen vol met wapens te bedienen.
Gister Act of Valor gezien. Van een verhaal is er amper sprake, maar het camerawerk en de actiescenes zijn schitterend Net alsof je Battlefield aan het kijken bent
Had hem laatst ook gezien indd. Dikke actie maar het verhaal is echt slap.. alles draait er om dat het Amerikaanse leger weer ff in de schijnwerpers gezet word.
Vorige week bij Looper geweest. Ook zeker wel een aanrader imo Maybe inderdaad wel DE film van 2012. Niet veel soeps gezien dit jaar. Ted en dictator waren dan wel baas,maar niet te vergelijken