Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Dark Knight Rises gekeken Ik vond 'm wel vet :cool:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Pommer wrote:Haha wat lijkt me dat een kutfilm zeg.
The Hobbit wordt gruwelijk vet!
Afgelopen weekend ook Dark Knight Rises gezien, erg vette film! Al vond ik persoonlijk The Joker net iets vetter als bad guy
J
Had zaterdag na Ajax - PSV Loopers gekeken thuus op de bank, over scheitfilms gesproken.

Vanavond Alex Cross eens een kijkje gunnen :)

Edit:

The Hobbit is dus weer het soort Lord of the Rings? Veldslagen etc. en waar weer 3/4 delen van komen ?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Ja is weer een trillogie en proloog op dr LOTR reeks. In begin van LOTR schrijft Bilbo een boek over zijn avonturen. Die avonturen worden nu verfilmd.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Firetrap wrote:
Pommer wrote:Haha wat lijkt me dat een kutfilm zeg.
Meen je deze?
Ja
J
Aha, dus in 2 en 3 weer allemaal veldslagen, vind ik 't mooiste aan die LOTR films. :P

Benieuwd of Aragorn enzo er dan ook weer in voor komen.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Het The Dark Knight Rises gisteravond ook gezien. Moest wel ff wennen aan de stem van de bad guy (Bane), verder een erg vette film :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nightbreaker wrote:Het The Dark Knight Rises gisteravond ook gezien. Moest wel ff wennen aan de stem van de bad guy (Bane), verder een erg vette film :D
Wat een gruwelijke stem :loving: Zet die film soms aan om gewoon ff die stem te horen.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Daveytl wrote:
Nightbreaker wrote:Het The Dark Knight Rises gisteravond ook gezien. Moest wel ff wennen aan de stem van de bad guy (Bane), verder een erg vette film :D
Wat een gruwelijke stem :loving: Zet die film soms aan om gewoon ff die stem te horen.
Vond het eerst best nep klinken, maar je went er wel aan :P
S
View on YouTube

lol...?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Daveytl wrote:
Ik ook haha :P Heb ook de Bane app :cool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
stefaneke wrote:View on YouTube

lol...?
Wat een afgezaagde trailer :P
Het ziet er mooi uit maar zoals ik zo zie is het acteerwerk en het verhaal wat aan de slechte kant.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Firetrap wrote:
Hooli wrote:Mensen die naar The Hobbit gaan?

Komt volgende week in de bioscoop.
Must go, ben nu nog de LOTR Trillogie aan het herkijken.
Hier nog één! :D
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Laatst deel 1 ook weer terug gekeken, duurde toch langer dan ik me herinnerde :P
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
wootum wrote:Laatst deel 1 ook weer terug gekeken, duurde toch langer dan ik me herinnerde :P
Eerst de normale gezien, en nu de extended? :P Dat zou het verklaren.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
JVDM wrote:
wootum wrote:Laatst deel 1 ook weer terug gekeken, duurde toch langer dan ik me herinnerde :P
Eerst de normale gezien, en nu de extended? :P Dat zou het verklaren.
Haha nee. Heb ze origineel, dus dan zou iemand anders er een ander schijfje in gedaan moeten hebben.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Net na 45 min kijken de The Bourne Legacy afgezet, meest waardeloze film van 2012. Echt wat een troep, van de hak op de tak, onrealitisch, slecht acteerwerk, lelijk filmwerk, totaal geen Bourne sfeer en ga nog maar een uur door >.< Jammer dat ze dit gekoppeld hebben aan de eerste 3 delen.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Gister Act of Valor gezien. Van een verhaal is er amper sprake, maar het camerawerk en de actiescenes zijn schitterend :thumbsup: Net alsof je Battlefield aan het kijken bent :P
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Big Fish weer gezien gister, die blijft zo geweldig :yes:
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
bourne legacy, boutfilm >.<
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011

lol...?

Zag wel wat bekende gezichten. Speirs van Band of Brothers, Horvath van Saving Private Ryan. Niet een film die ik in de bios ga bekijken, maar wel 1 die ik zeker ga downloaden :).
Hardtraxx Elite
Hooli wrote:Mensen die naar The Hobbit gaan?

Komt volgende week in de bioscoop.

Jazeker. Heb het boek gelezen, dus ben zeer benieuwd hoe het allemaal verfilmd word. De Hobbit word in 3 delen verfilmd. Dus hoop dat alles gewoon goed verfilmd word :D.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kon eerst niet heen door geldgebrek, maar ik werk nu bij de bioscoop dus mag ik gratis naar alles films. Dus gelijk even over 2 weken the hobbit en aankomend weekend naar sinister! :clap:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Jeff3rd wrote:

lol...?

Zag wel wat bekende gezichten. Speirs van Band of Brothers, Horvath van Saving Private Ryan. Niet een film die ik in de bios ga bekijken, maar wel 1 die ik zeker ga downloaden :).
Als je die gast op 0:17 bedoeld, dat is niet Speirs maar Buck Compton. Speirs zie ik nergens.

Lijkt me een niet al te beste film trouwens.
Hardtraxx Elite
Ohja Compton was dat inderdaad. Tijdje terug dat ik Band of Brothers gezien heb.