Ja precieswrote:Vooral thematiek vond ik erg sterk, verhaallijn niet.wrote:In Time zojuist gekeken... best aardige film, maar niet echt spectaculair
echt een beetje matig uitgewerkt allemaal
mss omdat de hoofdpersoon ook niet zon topacteur was...
Ja precieswrote:Vooral thematiek vond ik erg sterk, verhaallijn niet.wrote:In Time zojuist gekeken... best aardige film, maar niet echt spectaculair
hele vette film inderdaad. er komen echt sterke producties uit dat land die te weinig aandacht krijgen ..wrote:Gister Headhunters gezien! Erg vermakelijke film met sterk acteerwerk en een verhaallijn wie je niet hele dagen tegen komt. Op zich wel grappig op een gegeven moment in de film zie je de Headhunter zitten met een capuchon op, kaal hoofd en een leren jack. Leek verdomd veel op de foto wie Headhunterz gebruikte voor zijn eigen feest in de ziggodome. Zeker een aanrader deze film
+1. Bazenfilm, bazenland qua films und series.wrote:hele vette film inderdaad. er komen echt sterke producties uit dat land die te weinig aandacht krijgen ..wrote:Gister Headhunters gezien! Erg vermakelijke film met sterk acteerwerk en een verhaallijn wie je niet hele dagen tegen komt. Op zich wel grappig op een gegeven moment in de film zie je de Headhunter zitten met een capuchon op, kaal hoofd en een leren jack. Leek verdomd veel op de foto wie Headhunterz gebruikte voor zijn eigen feest in de ziggodome. Zeker een aanrader deze film
Vond dat wel zo'n kut film, deed haast hollywood-achtig aan.. Zwakke cast en zwak geacteerd, clichés werden niet vermeden, en ook het verhaal hielt niet over. Ben veel betere films gewend van Scandinavische bodem.wrote:hele vette film inderdaad. er komen echt sterke producties uit dat land die te weinig aandacht krijgen ..wrote:Gister Headhunters gezien! Erg vermakelijke film met sterk acteerwerk en een verhaallijn wie je niet hele dagen tegen komt. Op zich wel grappig op een gegeven moment in de film zie je de Headhunter zitten met een capuchon op, kaal hoofd en een leren jack. Leek verdomd veel op de foto wie Headhunterz gebruikte voor zijn eigen feest in de ziggodome. Zeker een aanrader deze film
Wat had je anders verwacht van een reboot/remake.wrote:The amazing spiderman gezien. Leuke film opzich, ook omdat ik wel van die marvel dingen hou. Alleen jammer dat het verhaal gewoon hetzelfde is als die van Spiderman 1. Beetje jammer wel
Hihihiwrote:Jij bent toch al mijn muurbloempje
slecht acteerwerk, slecht verhaal? Ik vond dat echt een bazenfilm.wrote:gister Drive gekeken, echt een verschrikkelijk slechte film
slecht acteerwerk, slecht verhaal, en vooral geen actie... fking een uur en 3 kwartier gekeken, en totaal 5 min actie fzo
wrote:gister Drive gekeken, echt een verschrikkelijk slechte film
slecht acteerwerk, slecht verhaal, en vooral geen actie... fking een uur en 3 kwartier gekeken, en totaal 5 min actie fzo
Wederom kan ik jouw mening totaal niet serieus nemenwrote:gister Drive gekeken, echt een verschrikkelijk slechte film
ik vond em echt verschriiiiiiiiiiiiiikkelijkwrote:slecht acteerwerk, slecht verhaal? Ik vond dat echt een bazenfilm.wrote:gister Drive gekeken, echt een verschrikkelijk slechte film
Gast, jij snapt er echt bijster weinig van...wrote:gister Drive gekeken, echt een verschrikkelijk slechte film
wrote:gister Drive gekeken, echt een verschrikkelijk slechte film
achja, ik ben ook maar eenwrote:Gast, jij snapt er echt bijster weinig van...wrote:gister Drive gekeken, echt een verschrikkelijk slechte film
Nee, zeker niet, maar er gebeurde in deze film echt bijna helemaal niks, ook niet qua verhaal.wrote:Een film draait toch niet alleen maar om actie?
Naja ik heb ook wel eens eerder films gekeken die langdradig waren, dramas bijv ookal zijn dat ook niet mn favo genre films, maar ik vond het bij deze gewoon next level langdradig.wrote:Ben 't wel met KSWOOOOSH eens eigenlijk, los van 't feit dat de film NIET slecht is, is de film wel heeeeeeeeeeeeeel erg langdradig. En als je dat niet zoekt in een film kom je al snel op t woord slecht haha.