Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 09:22 

gister The Son of No One gekeken, best vermakelijke film, maar niet dat je zegt "die had ik niet willen missen". :P

grappig trouwens hoe de vocals uit Immortals terugkomen in Crypsis - No God :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 09:38 

Hardtraxx Addict

gister 'the last exorcism' gekeken. prima film met de echte actie pas in de laatste paar minuten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 09:38 

Hardtraxx Addict

gister 'the last exorcism' gekeken. prima film met de echte actie pas in de laatste paar minuten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 00:41 

Hardtraxx Veteran

V for Vendetta gezien. Vond er maar weinig aan... Niet echt mijn stijl van film
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 01:55 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Vannacht Paranormal Activity 3 gezien, was wel vet :D Stuk beter dan 2 in ieder geval.

Serieus?
Ik vond 1 het beste, dan 2. en met mijlenver achter 3.
Ik vond 3 echt enorm slecht, kon nergens om schrikken, vond het niet eng en de "spooky" momenten waren echt belachelijk slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:08 

Hardtraxx Veteran

Gister Project X gezien, geniale film :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 11:29 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Pommer schreef:
Vannacht Paranormal Activity 3 gezien, was wel vet :D Stuk beter dan 2 in ieder geval.

Serieus?
Ik vond 1 het beste, dan 2. en met mijlenver achter 3.
Ik vond 3 echt enorm slecht, kon nergens om schrikken, vond het niet eng en de "spooky" momenten waren echt belachelijk slecht.

Ik vond deel 3 het best, dan 1 en daarna 2 ;) Gewoon een stuk boeiender, niet alleen lamme teases waaruit geen reet gebeurde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 16:38 

Hardtraxx Elite

Gisteren Ill Manors gezien. Erg vette film, lang geleden dat ik zo heb kunnen genieten van een film van Britse bodem. Hoewel ik eerst mn twijfels had, mede doordat de film is geregiseerd door een 28 jarige hip hop artiest (plan-B), heeft de film me geheel weten te pakken. Verwerking van de muziek in de film is subliem, geeft een geweldige sfeer mee. Ik werd gelijk gegrepen door de fantastische intro, en mijn interesse is gedurende de film geen moment minder geworden.
De film heeft jammer genoeg niet de aandacht gekregen die hij verdient, vooral doordat hij uitkwam tijdens de olympische spelen, en de andere kant van Londen laat zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 23:23 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Ga zaterdag naar 4. Had na deel 2 al zoiets van ik ken het concept nu wel maar blijf toch gaan. :P

Kom er net vandaan an 4 is echt met afstand de meest saaie uit de reeks zeg. Er gebeurt werkelijk geen ene drol in en KLEINESPOILER: Het open einde slaat helemaal nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 23:55 

Hardtraxx Veteran

Over wat gaat dat eigenlijk? Zitten er echt schrikmomenten in zoals dingen die voor het scherm springen? Heb daar eenmaal een bloedneus door gekregen van het schrikken, sindsdien moet ik het niet meer van screamers en zo van die dingen hebben. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 01:30 

net Crazy Stupid Love gekeken, heerlijk onschuldige film ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 02:59 

Hardtraxx Veteran

[.Rec] wat een bazen film haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 03:00 

Kraak... Piep...

Dakpan schreef:
Dakpan schreef:
Ga zaterdag naar 4. Had na deel 2 al zoiets van ik ken het concept nu wel maar blijf toch gaan. :P

Kom er net vandaan an 4 is echt met afstand de meest saaie uit de reeks zeg. Er gebeurt werkelijk geen ene drol in

Weer een geval, teaser maakt het mooier dan het is? net als bij 3?

XtD schreef:
Ik vond deel 3 het best, dan 1 en daarna 2 Gewoon een stuk boeiender, niet alleen lamme teases waaruit geen reet gebeurde..

Dat is juist het sterke punt van de film. Spanningsopbouw waardoor je denkt dat er de hele tijd wat gebeurt.
"Suspense is killing" Dat vond ik het lamme van 3, die had dat niet zo. Ik denk toch dat ik 3 nog is ga kijken want ik de 2 keer dat ik m keek was met mn ex dus misschien had ik de aandacht er niet 100% bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 09:19 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Dakpan schreef:
Dakpan schreef:

Kom er net vandaan an 4 is echt met afstand de meest saaie uit de reeks zeg. Er gebeurt werkelijk geen ene drol in

Weer een geval, teaser maakt het mooier dan het is? net als bij 3?

Yup, en net als bij 3, zaten er beelden in de trailer die gewoon niet in de film voorkwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 14:37 

Hardtraxx Addict

Gisteravond Prometheus gezien, vond er niet veel aan, 'de grote vraag' bleef toch onbeantwoord en ik haat open eindes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:24 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:

Yup, en net als bij 3, zaten er beelden in de trailer die gewoon niet in de film voorkwamen.

Dat vond ik nou zo irritant met deel 3, allemaal leuke stukjes in trailers en in de film komt er niks van terug :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:27 

Paranormal 4 was zaaddodend. Nummer 5 hoef ik niet meer te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:57 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:

Is het zo erg.. wou van de week eigenlijk gaan.. maar als 't echt zo slecht is wacht ik wel tot die te downloaden is.
Het zal natuurlijk wel weer veel van 't zelfde zijn, maar zit er verder niks speciaals in, gebeurt er uberhaupt wel wat of zijn 't alleen de laatste paar minuten. En hoe sluit 't verhaal aan op de rest..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

Gister Headhunters gezien! Erg vermakelijke film met sterk acteerwerk en een verhaallijn wie je niet hele dagen tegen komt. Op zich wel grappig op een gegeven moment in de film zie je de Headhunter zitten met een capuchon op, kaal hoofd en een leren jack. Leek verdomd veel op de foto wie Headhunterz gebruikte voor zijn eigen feest in de ziggodome. Zeker een aanrader deze film :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:00 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Over wat gaat dat eigenlijk? Zitten er echt schrikmomenten in zoals dingen die voor het scherm springen? Heb daar eenmaal een bloedneus door gekregen van het schrikken, sindsdien moet ik het niet meer van screamers en zo van die dingen hebben. :/

Iemand? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:09 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Qlown schreef:

Iemand? :x

Er worden camera's in huis geplaatst, en je zit 1,5 naar camera footage te kijken, maar daar gebeuren dan natuurlijk weer rare dingen. Eerder lachwekkend dan eng maar goed. Zwembadstofzuiger <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:27 

Wesz91 schreef:
Almighty schreef:

Is het zo erg.. wou van de week eigenlijk gaan.. maar als 't echt zo slecht is wacht ik wel tot die te downloaden is.
Het zal natuurlijk wel weer veel van 't zelfde zijn, maar zit er verder niks speciaals in, gebeurt er uberhaupt wel wat of zijn 't alleen de laatste paar minuten. En hoe sluit 't verhaal aan op de rest..?

Ik vond 1 wel vet. 2 niet veel aan en 3 wel weer dik.
Ik dacht dat 'ie dus met 3 verder ging, niet dus. Hij ging met 2 verder.

Als ik jou was zou ik naar Sinister gaan, die zag er veelbelovend uit in de trailer en krijgt over het algemeen een veel hogere rating in de recensies dan PA4
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:48 

In Time zojuist gekeken... best aardige film, maar niet echt spectaculair :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:04 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Wesz91 schreef:
Almighty schreef:

Ik vond 1 wel vet. 2 niet veel aan en 3 wel weer dik.
Ik dacht dat 'ie dus met 3 verder ging, niet dus. Hij ging met 2 verder.

Als ik jou was zou ik naar Sinister gaan, die zag er veelbelovend uit in de trailer en krijgt over het algemeen een veel hogere rating in de recensies dan PA4

Ja ik heb hetzelfde, 1 vet, 2 minder en 3 weer egt goed.. dus denk dat als jij 4 niet zo bijster vond ik dan op 't zelfde uitkom.. nouja kijk nog wel even. En Sinister staat al een maand in mijn agenda, hoge verwachtingen :drool: Moet ik eigenlijk niet doen want dan gaat het waarschijnlijk tegenvallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
In Time zojuist gekeken... best aardige film, maar niet echt spectaculair :(

Vooral thematiek vond ik erg sterk, verhaallijn niet.
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic