G
gister The Son of No One gekeken, best vermakelijke film, maar niet dat je zegt "die had ik niet willen missen". :P

grappig trouwens hoe de vocals uit Immortals terugkomen in Crypsis - No God :P
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
gister 'the last exorcism' gekeken. prima film met de echte actie pas in de laatste paar minuten :P
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
gister 'the last exorcism' gekeken. prima film met de echte actie pas in de laatste paar minuten :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
V for Vendetta gezien. Vond er maar weinig aan... Niet echt mijn stijl van film
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pommer wrote:Vannacht Paranormal Activity 3 gezien, was wel vet :D Stuk beter dan 2 in ieder geval.
Serieus?
Ik vond 1 het beste, dan 2. en met mijlenver achter 3.
Ik vond 3 echt enorm slecht, kon nergens om schrikken, vond het niet eng en de "spooky" momenten waren echt belachelijk slecht.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Gister Project X gezien, geniale film :lol: .
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
D-Nemacyst wrote:
Pommer wrote:Vannacht Paranormal Activity 3 gezien, was wel vet :D Stuk beter dan 2 in ieder geval.
Serieus?
Ik vond 1 het beste, dan 2. en met mijlenver achter 3.
Ik vond 3 echt enorm slecht, kon nergens om schrikken, vond het niet eng en de "spooky" momenten waren echt belachelijk slecht.
Ik vond deel 3 het best, dan 1 en daarna 2 ;) Gewoon een stuk boeiender, niet alleen lamme teases waaruit geen reet gebeurde..
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Gisteren Ill Manors gezien. Erg vette film, lang geleden dat ik zo heb kunnen genieten van een film van Britse bodem. Hoewel ik eerst mn twijfels had, mede doordat de film is geregiseerd door een 28 jarige hip hop artiest (plan-B), heeft de film me geheel weten te pakken. Verwerking van de muziek in de film is subliem, geeft een geweldige sfeer mee. Ik werd gelijk gegrepen door de fantastische intro, en mijn interesse is gedurende de film geen moment minder geworden.
De film heeft jammer genoeg niet de aandacht gekregen die hij verdient, vooral doordat hij uitkwam tijdens de olympische spelen, en de andere kant van Londen laat zien.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Dakpan wrote:Ga zaterdag naar 4. Had na deel 2 al zoiets van ik ken het concept nu wel maar blijf toch gaan. :P
Kom er net vandaan an 4 is echt met afstand de meest saaie uit de reeks zeg. Er gebeurt werkelijk geen ene drol in en KLEINESPOILER:
Spoiler
Het open einde slaat helemaal nergens op
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Over wat gaat dat eigenlijk? Zitten er echt schrikmomenten in zoals dingen die voor het scherm springen? Heb daar eenmaal een bloedneus door gekregen van het schrikken, sindsdien moet ik het niet meer van screamers en zo van die dingen hebben. :/
G
net Crazy Stupid Love gekeken, heerlijk onschuldige film ^^
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
[.Rec] wat een bazen film haha!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dakpan wrote:
Dakpan wrote:Ga zaterdag naar 4. Had na deel 2 al zoiets van ik ken het concept nu wel maar blijf toch gaan. :P
Kom er net vandaan an 4 is echt met afstand de meest saaie uit de reeks zeg. Er gebeurt werkelijk geen ene drol in
Weer een geval, teaser maakt het mooier dan het is? net als bij 3?
XtD wrote:Ik vond deel 3 het best, dan 1 en daarna 2 Gewoon een stuk boeiender, niet alleen lamme teases waaruit geen reet gebeurde..
Dat is juist het sterke punt van de film. Spanningsopbouw waardoor je denkt dat er de hele tijd wat gebeurt.
"Suspense is killing" Dat vond ik het lamme van 3, die had dat niet zo. Ik denk toch dat ik 3 nog is ga kijken want ik de 2 keer dat ik m keek was met mn ex dus misschien had ik de aandacht er niet 100% bij.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
D-Nemacyst wrote:
Dakpan wrote:
Kom er net vandaan an 4 is echt met afstand de meest saaie uit de reeks zeg. Er gebeurt werkelijk geen ene drol in
Weer een geval, teaser maakt het mooier dan het is? net als bij 3?
Yup, en net als bij 3, zaten er beelden in de trailer die gewoon niet in de film voorkwamen.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Gisteravond Prometheus gezien, vond er niet veel aan, 'de grote vraag' bleef toch onbeantwoord en ik haat open eindes :/
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Dakpan wrote:
Yup, en net als bij 3, zaten er beelden in de trailer die gewoon niet in de film voorkwamen.
Dat vond ik nou zo irritant met deel 3, allemaal leuke stukjes in trailers en in de film komt er niks van terug :list:
A
Paranormal 4 was zaaddodend. Nummer 5 hoef ik niet meer te zien
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Almighty wrote:Paranormal 4 was zaaddodend. Nummer 5 hoef ik niet meer te zien
Is het zo erg.. wou van de week eigenlijk gaan.. maar als 't echt zo slecht is wacht ik wel tot die te downloaden is.
Het zal natuurlijk wel weer veel van 't zelfde zijn, maar zit er verder niks speciaals in, gebeurt er uberhaupt wel wat of zijn 't alleen de laatste paar minuten. En hoe sluit 't verhaal aan op de rest..?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Gister Headhunters gezien! Erg vermakelijke film met sterk acteerwerk en een verhaallijn wie je niet hele dagen tegen komt. Op zich wel grappig op een gegeven moment in de film zie je de Headhunter zitten met een capuchon op, kaal hoofd en een leren jack. Leek verdomd veel op de foto wie Headhunterz gebruikte voor zijn eigen feest in de ziggodome. Zeker een aanrader deze film :)
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Qlown wrote:Over wat gaat dat eigenlijk? Zitten er echt schrikmomenten in zoals dingen die voor het scherm springen? Heb daar eenmaal een bloedneus door gekregen van het schrikken, sindsdien moet ik het niet meer van screamers en zo van die dingen hebben. :/
Iemand? :x
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Qlown wrote:
Qlown wrote:Over wat gaat dat eigenlijk? Zitten er echt schrikmomenten in zoals dingen die voor het scherm springen? Heb daar eenmaal een bloedneus door gekregen van het schrikken, sindsdien moet ik het niet meer van screamers en zo van die dingen hebben. :/
Iemand? :x
Er worden camera's in huis geplaatst, en je zit 1,5 naar camera footage te kijken, maar daar gebeuren dan natuurlijk weer rare dingen. Eerder lachwekkend dan eng maar goed. Zwembadstofzuiger <3
A
Wesz91 wrote:
Is het zo erg.. wou van de week eigenlijk gaan.. maar als 't echt zo slecht is wacht ik wel tot die te downloaden is.
Het zal natuurlijk wel weer veel van 't zelfde zijn, maar zit er verder niks speciaals in, gebeurt er uberhaupt wel wat of zijn 't alleen de laatste paar minuten. En hoe sluit 't verhaal aan op de rest..?
Ik vond 1 wel vet. 2 niet veel aan en 3 wel weer dik.
Ik dacht dat 'ie dus met 3 verder ging, niet dus. Hij ging met 2 verder.

Als ik jou was zou ik naar Sinister gaan, die zag er veelbelovend uit in de trailer en krijgt over het algemeen een veel hogere rating in de recensies dan PA4
G
In Time zojuist gekeken... best aardige film, maar niet echt spectaculair :(
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Almighty wrote:
Wesz91 wrote:
Ik vond 1 wel vet. 2 niet veel aan en 3 wel weer dik.
Ik dacht dat 'ie dus met 3 verder ging, niet dus. Hij ging met 2 verder.

Als ik jou was zou ik naar Sinister gaan, die zag er veelbelovend uit in de trailer en krijgt over het algemeen een veel hogere rating in de recensies dan PA4
Ja ik heb hetzelfde, 1 vet, 2 minder en 3 weer egt goed.. dus denk dat als jij 4 niet zo bijster vond ik dan op 't zelfde uitkom.. nouja kijk nog wel even. En Sinister staat al een maand in mijn agenda, hoge verwachtingen :drool: Moet ik eigenlijk niet doen want dan gaat het waarschijnlijk tegenvallen :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
KSwoosh wrote:In Time zojuist gekeken... best aardige film, maar niet echt spectaculair :(
Vooral thematiek vond ik erg sterk, verhaallijn niet.