Deze ziet er ook nog wel aardig uit:
View on YouTube
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gister The Amazing Spider-Man gekeken en nu net Ice Age 4.
Marvel films doen het bij mij altijd goed! En Ice Age is gewoon een bazen filmserie.
Marvel films doen het bij mij altijd goed! En Ice Age is gewoon een bazen filmserie.
Tering vet dat hier een vervolg van komt
Had nog aardig wat vragen na deel 1 die nu wss wel beantwoord zullen worden
Ik vind het altijd wel geniaal dat die Stan Lee in iedere Marvel film een gast rol speelt.Parvuz wrote:Gister The Amazing Spider-Man gekeken en nu net Ice Age 4.![]()
Huh!? Loop je nou te trollen ofzo?Wesz91 wrote:Tering vet dat hier een vervolg van komt![]()
Haha nee man..Maximum wrote:Huh!? Loop je nou te trollen ofzo?Wesz91 wrote:Tering vet dat hier een vervolg van komt![]()
View on YouTube
Oh nice, dan ga ik het eerste deel alvast kijken! 
Ik dacht dat je een grapje maakte, omdat die film waarvan ik de trailer postte 'The Collection' heet en niet 'The Collection 2' of iets dergelijks. Maar het eerste deel heet dus Collerctor. Mysterie opgelost!
Ik dacht dat je een grapje maakte, omdat die film waarvan ik de trailer postte 'The Collection' heet en niet 'The Collection 2' of iets dergelijks. Maar het eerste deel heet dus Collerctor. Mysterie opgelost!
Ja iddMaximum wrote:Ik vind het altijd wel geniaal dat die Stan Lee in iedere Marvel film een gast rol speelt.Parvuz wrote:Gister The Amazing Spider-Man gekeken en nu net Ice Age 4.![]()
Gisterenavond Kill the Irishman gezien.. Erg goede film moet ik zeggen, prima acteerwerk en blijft tot t einde boeiend
.
Volgende op de planning zijn: Brave, Total Recall & The Watch
En heb nog 2 oudere films liggen die ik nog moet zien, Jarhead & Green Zone.
Iemand toevallig een van die films al gezien
?
Iemand toevallig een van die films al gezien
Jarhead moet je niet veel actie van verwachten, de film zelf is wel baazDream Chaser wrote:Gisterenavond Kill the Irishman gezien.. Erg goede film moet ik zeggen, prima acteerwerk en blijft tot t einde boeiend.
Iemand toevallig een van die films al gezien?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Gisteren naar Skyfall geweest. Typische James Bond film, alleen een echte Bond-girl ontbreekt wel een beetje hier
, al is die Severine niet verkeerd. Verhaallijn steekt goed in mekaar, maar heb toch het meest genoten van de actiescenes in het laatste +/- half uur 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Ik mis de over-de-top James Bond, dat laatste half uur was flink veel actie, maar ik mis de auto's met raketwerpers, horloges met explosieven, en dat soort rare capriolen. Ben wel blij dat Q weer terug was (de nieuwe versie), dus hopelijk komt het oude Bond gevoel ook weer terugUberhout wrote:Gisteren naar Skyfall geweest. Typische James Bond film, alleen een echte Bond-girl ontbreekt wel een beetje hier, al is die Severine niet verkeerd. Verhaallijn steekt goed in mekaar, maar heb toch het meest genoten van de actiescenes in het laatste +/- half uur
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Ja die auto uit Goldfinger was wel een leuke verwijzing, maar toch, daar gebeurde ook niet heel veel mee, op die 2 kannonen na. Ach ja, ik moet maar gewoon accepteren dat het niet meer terug komtProject 141 wrote:Ik vond de verwijzingen naar de oude delen wel leuk, met bijvoorbeeld die auto. Maar op mij komt het toch wel over dat ze daar definitief van af zijn gestapt.Nijidik wrote:Ik mis de over-de-top James Bond, dat laatste half uur was flink veel actie, maar ik mis de auto's met raketwerpers, horloges met explosieven, en dat soort rare capriolen. Ben wel blij dat Q weer terug was (de nieuwe versie), dus hopelijk komt het oude Bond gevoel ook weer terugUberhout wrote:Gisteren naar Skyfall geweest. Typische James Bond film, alleen een echte Bond-girl ontbreekt wel een beetje hier, al is die Severine niet verkeerd. Verhaallijn steekt goed in mekaar, maar heb toch het meest genoten van de actiescenes in het laatste +/- half uur
Gister Skyfall gezien, begon om 23:07 en eindigde om 01:57 (incl. pauze). Best wel lang dus. De film zelf was wel vermakelijk, maar niet zo vermakelijk als dat ik had gehoopt eigenlijk.
Die Hard, beste actiefilms ooit gemaakt. Van begin tot eind vermaakt bij alle 4 films, en zet ze nog graag op!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Awesome trailer, net zoals de 1e.G1LL wrote:Gister Skyfall gezien, begon om 23:07 en eindigde om 01:57 (incl. pauze). Best wel lang dus. De film zelf was wel vermakelijk, maar niet zo vermakelijk als dat ik had gehoopt eigenlijk.
Die Hard, beste actiefilms ooit gemaakt. Van begin tot eind vermaakt bij alle 4 films, en zet ze nog graag op!
Zit Cop Out weer te kijken nu, wat een heerlijke film 
Zaterdag Skyfall gezien.
Wel redelijke Bond film.
Wel redelijke Bond film.
-
G
must see!JVDM wrote:Awesome trailer, net zoals de 1e.G1LL wrote:Gister Skyfall gezien, begon om 23:07 en eindigde om 01:57 (incl. pauze). Best wel lang dus. De film zelf was wel vermakelijk, maar niet zo vermakelijk als dat ik had gehoopt eigenlijk.
View on YouTube
Wat een dramatisch slechte film, te grappig voor woorden gewoon. Een stonede baby aan de coke en XTC, hoe verzinnen ze het?
Wat een dramatisch slechte film, te grappig voor woorden gewoon. Een stonede baby aan de coke en XTC, hoe verzinnen ze het?
Total recall gezien maar wat een drama. Wel snap ik zijn dillema dat hij tusse die 2 lekkere chicks moet kiezen wel.
-
E
Geef mij Kate maar
-
A
James Bond was echt vet! Ook best emotioneel