Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
View on YouTube

:woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Deze ziet er ook nog wel aardig uit:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Gister The Amazing Spider-Man gekeken en nu net Ice Age 4. :worship:
Marvel films doen het bij mij altijd goed! En Ice Age is gewoon een bazen filmserie.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Maximum wrote:Deze ziet er ook nog wel aardig uit:

View on YouTube
Tering vet dat hier een vervolg van komt :drool:
Had nog aardig wat vragen na deel 1 die nu wss wel beantwoord zullen worden :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Parvuz wrote:Gister The Amazing Spider-Man gekeken en nu net Ice Age 4. :worship:
Marvel films doen het bij mij altijd goed! En Ice Age is gewoon een bazen filmserie.
Ik vind het altijd wel geniaal dat die Stan Lee in iedere Marvel film een gast rol speelt.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Wesz91 wrote:

View on YouTube
Had nog aardig wat vragen na deel 1 die nu wss wel beantwoord zullen worden :woot:
Huh!? Loop je nou te trollen ofzo? :P
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Maximum wrote:
Wesz91 wrote:

View on YouTube
Huh!? Loop je nou te trollen ofzo? :P
Haha nee man..
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Oh nice, dan ga ik het eerste deel alvast kijken! :thumbsup:

Ik dacht dat je een grapje maakte, omdat die film waarvan ik de trailer postte 'The Collection' heet en niet 'The Collection 2' of iets dergelijks. Maar het eerste deel heet dus Collerctor. Mysterie opgelost! :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Maximum wrote:
Parvuz wrote:Gister The Amazing Spider-Man gekeken en nu net Ice Age 4. :worship:
Ik vind het altijd wel geniaal dat die Stan Lee in iedere Marvel film een gast rol speelt.
Ja idd :worship: Mooi dat ze het elke keer weer doen!
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Gisterenavond Kill the Irishman gezien.. Erg goede film moet ik zeggen, prima acteerwerk en blijft tot t einde boeiend :) .
Volgende op de planning zijn: Brave, Total Recall & The Watch
En heb nog 2 oudere films liggen die ik nog moet zien, Jarhead & Green Zone.

Iemand toevallig een van die films al gezien :P ?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dream Chaser wrote:Gisterenavond Kill the Irishman gezien.. Erg goede film moet ik zeggen, prima acteerwerk en blijft tot t einde boeiend :) .
Volgende op de planning zijn: Brave, Total Recall & The Watch
En heb nog 2 oudere films liggen die ik nog moet zien, Jarhead & Green Zone.

Iemand toevallig een van die films al gezien :P ?
Jarhead moet je niet veel actie van verwachten, de film zelf is wel baaz
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Gisteren naar Skyfall geweest. Typische James Bond film, alleen een echte Bond-girl ontbreekt wel een beetje hier :$ , al is die Severine niet verkeerd. Verhaallijn steekt goed in mekaar, maar heb toch het meest genoten van de actiescenes in het laatste +/- half uur :)
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Uberhout wrote:Gisteren naar Skyfall geweest. Typische James Bond film, alleen een echte Bond-girl ontbreekt wel een beetje hier :$ , al is die Severine niet verkeerd. Verhaallijn steekt goed in mekaar, maar heb toch het meest genoten van de actiescenes in het laatste +/- half uur :)
Ik mis de over-de-top James Bond, dat laatste half uur was flink veel actie, maar ik mis de auto's met raketwerpers, horloges met explosieven, en dat soort rare capriolen. Ben wel blij dat Q weer terug was (de nieuwe versie), dus hopelijk komt het oude Bond gevoel ook weer terug :)
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Project 141 wrote:
Nijidik wrote:
Uberhout wrote:Gisteren naar Skyfall geweest. Typische James Bond film, alleen een echte Bond-girl ontbreekt wel een beetje hier :$ , al is die Severine niet verkeerd. Verhaallijn steekt goed in mekaar, maar heb toch het meest genoten van de actiescenes in het laatste +/- half uur :)
Ik mis de over-de-top James Bond, dat laatste half uur was flink veel actie, maar ik mis de auto's met raketwerpers, horloges met explosieven, en dat soort rare capriolen. Ben wel blij dat Q weer terug was (de nieuwe versie), dus hopelijk komt het oude Bond gevoel ook weer terug :)
Ik vond de verwijzingen naar de oude delen wel leuk, met bijvoorbeeld die auto. Maar op mij komt het toch wel over dat ze daar definitief van af zijn gestapt.
Ja die auto uit Goldfinger was wel een leuke verwijzing, maar toch, daar gebeurde ook niet heel veel mee, op die 2 kannonen na. Ach ja, ik moet maar gewoon accepteren dat het niet meer terug komt :/
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Heel vet gedaan. :D

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Gister Skyfall gezien, begon om 23:07 en eindigde om 01:57 (incl. pauze). Best wel lang dus. De film zelf was wel vermakelijk, maar niet zo vermakelijk als dat ik had gehoopt eigenlijk.
Maximum wrote:View on YouTube

Die Hard, beste actiefilms ooit gemaakt. Van begin tot eind vermaakt bij alle 4 films, en zet ze nog graag op!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
G1LL wrote:Gister Skyfall gezien, begon om 23:07 en eindigde om 01:57 (incl. pauze). Best wel lang dus. De film zelf was wel vermakelijk, maar niet zo vermakelijk als dat ik had gehoopt eigenlijk.

Die Hard, beste actiefilms ooit gemaakt. Van begin tot eind vermaakt bij alle 4 films, en zet ze nog graag op!
Awesome trailer, net zoals de 1e.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Zit Cop Out weer te kijken nu, wat een heerlijke film xd
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Zaterdag Skyfall gezien.
Wel redelijke Bond film. :thumbup:
G
JVDM wrote:
G1LL wrote:Gister Skyfall gezien, begon om 23:07 en eindigde om 01:57 (incl. pauze). Best wel lang dus. De film zelf was wel vermakelijk, maar niet zo vermakelijk als dat ik had gehoopt eigenlijk.

Awesome trailer, net zoals de 1e.
must see!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
View on YouTube

Wat een dramatisch slechte film, te grappig voor woorden gewoon. Een stonede baby aan de coke en XTC, hoe verzinnen ze het? :lol:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Total recall gezien maar wat een drama. Wel snap ik zijn dillema dat hij tusse die 2 lekkere chicks moet kiezen wel.
E
Geef mij Kate maar
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Straks naar Skyfall, ben benieuwd. :)
A
James Bond was echt vet! Ook best emotioneel :P