S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Als je geen Amerikaanse verheerlijking wilt moet je "Full Metal Jacket" gaan kijken (al ik ga ik er van uit dat jullie die al wel kennen). Dat is echt een bazenfilm. Kubrick was sowieso een held.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
@Anithing : bij de een is de verheerlijking belangrijker dan bij de andere, maar bij WWS was het wel heel erg vond ik :P
S
AniThing wrote:
delange wrote:
Pommer wrote:We Were Soldiers
amerikaanse verheerlijking, geeft een compleet ander beeld dan dat t werkelijk gegaan is. maar het verhaal zelf in de film is wel te pruimen. :P
is dat niet met elke amerikaanse actie film? :D
Letters From Iwo Jima ooit gezien?
M
Net de schippers van de kameleon gezien! :D
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
delange wrote:@Anithing : bij de een is de verheerlijking belangrijker dan bij de andere, maar bij WWS was het wel heel erg vond ik :P
ja ik maak me er nooit druk om, maar valt mij gewoon op dat veel mensen het een nadeel vinden en voor hun doen films minder speciaal maken :P
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
View on YouTube
S
twilightforce wrote:View on YouTube
DAT VFX :drool:
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Strep wrote:Als je geen Amerikaanse verheerlijking wilt moet je "Full Metal Jacket" gaan kijken (al ik ga ik er van uit dat jullie die al wel kennen). Dat is echt een bazenfilm. Kubrick was sowieso een held.
Of Platoon of Hamburger Hill

Requiem for a dream is imo ook geen moeilijke film, wel ongelooflijk briljant in zoveel opzichten. Beste film ooit gemaakt vind ik, die heeft echt emoties in me losgebracht. Daarnaast is het acteer werk goed, de sfeer briljant, het camerawerk maakt het een aparte film en dan de muziek niet te vergeten. :worship:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
:worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hopen dat ze met iets kunnen komen wat niet een herhaling is van 1 en 2. (niet dat die slecht waren)
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Stinkjanus wrote:Requiem for a dream is imo ook geen moeilijke film, wel ongelooflijk briljant in zoveel opzichten. Beste film ooit gemaakt vind ik, die heeft echt emoties in me losgebracht. Daarnaast is het acteer werk goed, de sfeer briljant, het camerawerk maakt het een aparte film en dan de muziek niet te vergeten. :worship:
View on YouTube
kippenvel.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
delange wrote:
Stinkjanus wrote:Requiem for a dream is imo ook geen moeilijke film, wel ongelooflijk briljant in zoveel opzichten. Beste film ooit gemaakt vind ik, die heeft echt emoties in me losgebracht. Daarnaast is het acteer werk goed, de sfeer briljant, het camerawerk maakt het een aparte film en dan de muziek niet te vergeten. :worship:
View on YouTube
kippenvel.
Jup, briljant.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
delange wrote:
View on YouTube
kippenvel.
Every fucking time.

Behalve wanneer ze het onder een of ander walgelijk SBS6 programma stoppen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Wist niet dat dat van die film was, episch stukje muziek idd :worship: Heb de film nog nooit gezien, hoop dat ie eens een keer op tv komt ofzo.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Heb hem al een tijdje geleden gedownload, nog steeds niet gekeken.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Mensen... wat doen jullie in dit topic als je die film niet gezien hebt? Ga kijken, schnel!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
TED :lol: :lol:
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Jacob's Ladder. Wtf :surrender:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
:drool:
Marvel films. :worship:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Binnenkort Rat Race op TV. Echte aanrader om te zien ^^
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
It's a race! I hope I wiiiin
Bierkoning
last seen 20 days ago
Vannacht Paranormal Activity 3 gezien, was wel vet :D Stuk beter dan 2 in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Ga zaterdag naar 4. Had na deel 2 al zoiets van ik ken het concept nu wel maar blijf toch gaan. :P
Bierkoning
last seen 20 days ago
Dakpan wrote:Ga zaterdag naar 4. Had na deel 2 al zoiets van ik ken het concept nu wel maar blijf toch gaan. :P
Ja ik heb hetzelfde, was er eigenlijk na 2 ook al klaar mee, maar nu ik 3 eigenlijk per toeval heb gezien wil ik 4 ook weer zien :P Blijft toch wel spannend.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Firetrap wrote:It's a race! I hope I wiiiin
zzzzzz