Als je geen Amerikaanse verheerlijking wilt moet je "Full Metal Jacket" gaan kijken (al ik ga ik er van uit dat jullie die al wel kennen). Dat is echt een bazenfilm. Kubrick was sowieso een held.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
@Anithing : bij de een is de verheerlijking belangrijker dan bij de andere, maar bij WWS was het wel heel erg vond ik 
-
S
Letters From Iwo Jima ooit gezien?AniThing wrote:is dat niet met elke amerikaanse actie film?delange wrote:amerikaanse verheerlijking, geeft een compleet ander beeld dan dat t werkelijk gegaan is. maar het verhaal zelf in de film is wel te pruimen.Pommer wrote:We Were Soldiers
-
M
Net de schippers van de kameleon gezien! 
ja ik maak me er nooit druk om, maar valt mij gewoon op dat veel mensen het een nadeel vinden en voor hun doen films minder speciaal makendelange wrote:@Anithing : bij de een is de verheerlijking belangrijker dan bij de andere, maar bij WWS was het wel heel erg vond ik
-
S
DAT VFXtwilightforce wrote:View on YouTube
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Of Platoon of Hamburger HillStrep wrote:Als je geen Amerikaanse verheerlijking wilt moet je "Full Metal Jacket" gaan kijken (al ik ga ik er van uit dat jullie die al wel kennen). Dat is echt een bazenfilm. Kubrick was sowieso een held.
Requiem for a dream is imo ook geen moeilijke film, wel ongelooflijk briljant in zoveel opzichten. Beste film ooit gemaakt vind ik, die heeft echt emoties in me losgebracht. Daarnaast is het acteer werk goed, de sfeer briljant, het camerawerk maakt het een aparte film en dan de muziek niet te vergeten.
twilightforce wrote:View on YouTube
Hopen dat ze met iets kunnen komen wat niet een herhaling is van 1 en 2. (niet dat die slecht waren)
View on YouTubeStinkjanus wrote:Requiem for a dream is imo ook geen moeilijke film, wel ongelooflijk briljant in zoveel opzichten. Beste film ooit gemaakt vind ik, die heeft echt emoties in me losgebracht. Daarnaast is het acteer werk goed, de sfeer briljant, het camerawerk maakt het een aparte film en dan de muziek niet te vergeten.
kippenvel.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jup, briljant.delange wrote:View on YouTubeStinkjanus wrote:Requiem for a dream is imo ook geen moeilijke film, wel ongelooflijk briljant in zoveel opzichten. Beste film ooit gemaakt vind ik, die heeft echt emoties in me losgebracht. Daarnaast is het acteer werk goed, de sfeer briljant, het camerawerk maakt het een aparte film en dan de muziek niet te vergeten.
kippenvel.
Every fucking time.delange wrote:View on YouTubeStinkjanus wrote:Requiem for a dream is imo ook geen moeilijke film, wel ongelooflijk briljant in zoveel opzichten. Beste film ooit gemaakt vind ik, die heeft echt emoties in me losgebracht. Daarnaast is het acteer werk goed, de sfeer briljant, het camerawerk maakt het een aparte film en dan de muziek niet te vergeten.
kippenvel.
Behalve wanneer ze het onder een of ander walgelijk SBS6 programma stoppen.
Wist niet dat dat van die film was, episch stukje muziek idd
Heb de film nog nooit gezien, hoop dat ie eens een keer op tv komt ofzo.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Heb hem al een tijdje geleden gedownload, nog steeds niet gekeken.
Mensen... wat doen jullie in dit topic als je die film niet gezien hebt? Ga kijken, schnel!
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Jacob's Ladder. Wtf 
Binnenkort Rat Race op TV. Echte aanrader om te zien 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
It's a race! I hope I wiiiin
Vannacht Paranormal Activity 3 gezien, was wel vet
Stuk beter dan 2 in ieder geval.
Ga zaterdag naar 4. Had na deel 2 al zoiets van ik ken het concept nu wel maar blijf toch gaan. 
Ja ik heb hetzelfde, was er eigenlijk na 2 ook al klaar mee, maar nu ik 3 eigenlijk per toeval heb gezien wil ik 4 ook weer zienDakpan wrote:Ga zaterdag naar 4. Had na deel 2 al zoiets van ik ken het concept nu wel maar blijf toch gaan.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
zzzzzzFiretrap wrote:It's a race! I hope I wiiiin