Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
I was like. :huh:

Spoiler
Poltieagent die de zoon was van mafia die spioneert bij de politie en werkt om hem zn stiefvader op te pakken. En een crimineel die politieagent word en die bij de mafia spioneert in opdracht van politie, maar zelf eigenlijk ook nog crimineel is. En iedereen knalt elkaar op een gegeven moment af.

Image

Wel een echt heel goeie film!
Dat acting :drool:
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Canyonree wrote:The Devil Inside
The Human Centipede 1&2
Haha, The Human Centipede 2 is echt geniaal.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Maandag Alleen Maar Nette Mensen in de bios gezien. Jezus tering jantje wat een onwijze kutfilm >.< Ben normaal al geen fan van Nederlandse films maar dit was echt heel slecht. De hoofdrolspeler is een bekende van mij dus ik wou het toch een kans geven, maar hij bakte er ook bijster weinig van :P Jammer wel, had er meer van verwacht.

Binnenkort maar even Voor Ik Doodga, Killing Them Softly, Intouchables (Opnieuw) en Ted (Opnieuw) bezoeken :)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Chronicle gisterenavond, erg vet! Speelt lekker met je fantasie. 8/10
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
KSwoosh wrote:The Departed
Kuch.. Infernal Affairs
G
Mr Lellebel wrote:Maandag Alleen Maar Nette Mensen in de bios gezien. Jezus tering jantje wat een onwijze kutfilm
nederlands he. allemaal kut
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
KSwoosh wrote:
Mr Lellebel wrote:Maandag Alleen Maar Nette Mensen in de bios gezien. Jezus tering jantje wat een onwijze kutfilm
Van god los, Loft, Komt een vrouw bij de dokter...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
vandaag We Were Soldiers & The Son of No One gezien, beide erg vet :)
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Wesz91 wrote:
KSwoosh wrote:
Simon! Dat is pas een geweldige film
G
Wesz91 wrote:
KSwoosh wrote:
ja pcies, dat zeg ik, allemaal kut
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
KSwoosh wrote:
Wesz91 wrote: Van god los, Loft, Komt een vrouw bij de dokter...
ja pcies, dat zeg ik, allemaal kut
Hmm.. nja die vond ik toch wel erg goed terwijl ik je in de meeste gevallen gelijk zou geven, meestal erg slecht acteerwerk.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Denk dat Kasper sarcastisch is...? :P Maar veel Nederlandse films vind ik erg slecht ja, uitzondering daargelaten natuurlijk. Loft vond ik wel een sterke film inderdaad.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
XtD wrote: Simon! Dat is pas een geweldige film
Die ga ik ook even bekijken :)
A
Angels and Demons :worship:
G
Mr Lellebel wrote:Denk dat Kasper sarcastisch is...? :P Maar veel Nederlandse films vind ik erg slecht ja, uitzondering daargelaten natuurlijk. Loft vond ik wel een sterke film inderdaad.
als ik sarcastisch ben zet ik er wel :') bij
ik ben niet zo triest als de gemiddelde HTer die overal loopt te trollen

en ja,, ik heb een schijthekel aan nederlandse films, en vind ze stuk voor stuk allemaal kut
op New Kids na, en wss een handevol andere
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
KSwoosh wrote:
Mr Lellebel wrote:Denk dat Kasper sarcastisch is...? :P Maar veel Nederlandse films vind ik erg slecht ja, uitzondering daargelaten natuurlijk. Loft vond ik wel een sterke film inderdaad.

en ja,, ik heb een schijthekel aan nederlandse films, en vind ze stuk voor stuk allemaal kut
op New Kids na, en wss een handevol andere
Serieus geen loft? :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
KSwoosh wrote:
Ooh oke sorry :(
G
nielstil wrote:Serieus geen loft? :cry:
Gewoon door het feit dat een film nederlands is vind ik em al kut. Het klinkt gewoon niet. Daarnaast zijn de acteurs alles behalve charmant, en om nou te zeggen dat ze echt mooi acteren, nee vind ik niet.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
A Beautiful Mind & Fight Club gisteravond gezien, beide vermakelijk.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Belgische Loft gezien, érg tof!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Nu klaar met Requiem For A Dream. Alle 3 gezien onder het mom 'moeilijke films', maar dat vond ik ze alle 3 eigenlijk niet. Kon niet echt vinden wat het moeilijke nou moest zijn. Shutter Island is een goed voorbeeld van een film die ik wel moeilijk vond. :P
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
zonet na een lange tijd avatar weer eens gezien. Lekker 5.1 geluidsysteem derbij, mooie tv. Genieten. Was mijn eerste film die ik in 3D zag paar jaar terug en er is geen film oom maar een grijnsje in de buurt gekomen dan wat avatar toen met me gedaan heeft.
Wat een mooie kleuren/beelden en mooi verhaal. Meesterwerk.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
JVDM wrote:Nu klaar met Requiem For A Dream. Alle 3 gezien onder het mom 'moeilijke films', maar dat vond ik ze alle 3 eigenlijk niet. Kon niet echt vinden wat het moeilijke nou moest zijn. Shutter Island is een goed voorbeeld van een film die ik wel moeilijk vond. :P
Misschien zijn ze op het oppervlak niet al te moeilijk, hoewel je de twist in Fight Club neem ik aan ook niet zag aankomen, maar er ligt wel een stuk meer achter ;)

Overigens zag je de clue van Shutter Island wel aankomen, in ieder geval ik :P
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Pommer wrote:We Were Soldiers
amerikaanse verheerlijking, geeft een compleet ander beeld dan dat t werkelijk gegaan is. maar het verhaal zelf in de film is wel te pruimen. :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
delange wrote:
Pommer wrote:We Were Soldiers
amerikaanse verheerlijking, geeft een compleet ander beeld dan dat t werkelijk gegaan is. maar het verhaal zelf in de film is wel te pruimen. :P
is dat niet met elke amerikaanse actie film? :D