expendables gekeken. Wat een film, echt pure komedie 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Iemand die weet waar ik Grave Encounters 2 VOD kan vinden? Op Itunes vind ie hem niet zou alleen voor Amerika zijn, en zou vandaag releast worden 
DFH wrote:Iemand die weet waar ik Grave Encounters 2 VOD kan vinden? Op Itunes vind ie hem niet zou alleen voor Amerika zijn, en zou vandaag releast worden
komt pas over 2 weken uit ofzo?
-
DHardtraxxer
- last seen Jul 2024
http://www.tribecafilm.com/tribecafilm/ ... GroWZGGnTo en http://itunes.apple.com/us/movie/grave- ... mpt=uo%3D4 Maar ik kan hem toch echt niet vinden.. Wil hem nu zienAsyrian wrote:DFH wrote:Iemand die weet waar ik Grave Encounters 2 VOD kan vinden? Op Itunes vind ie hem niet zou alleen voor Amerika zijn, en zou vandaag releast worden![]()
komt pas over 2 weken uit ofzo?
stolen gezien met ultraheld nicolas cage. dramatisch slechte film 
-
DHardtraxxer
- last seen Jul 2024
Ik heb Grave Encounters 2 inmiddels gevonden
Vanavond maar is bekijken! 
goede kwaliteit? doe mij dan ff pm'eDFH wrote:Ik heb Grave Encounters 2 inmiddels gevondenVanavond maar is bekijken!
delange wrote: dramatisch slechte film
delange wrote: nicolas cage
Daar heb je het al.
-
DHardtraxxer
- last seen Jul 2024
.
-
DHardtraxxer
- last seen Jul 2024
verstuurdteupie wrote:goede kwaliteit? doe mij dan ff pm'eDFH wrote:Ik heb Grave Encounters 2 inmiddels gevondenVanavond maar is bekijken!
Mag ik hem ook weten?DFH wrote:verstuurdteupie wrote:goede kwaliteit? doe mij dan ff pm'eDFH wrote:Ik heb Grave Encounters 2 inmiddels gevondenVanavond maar is bekijken!
Vannacht Despicable Me gezien
Wat een geniaal leuke film zeg
Heel goed vermaakt.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
-
G
net Event Horizon gekeken...
...
...
...
...
Wat een gruwelijk vette film
vroeger ooit gezien maar nooit de naam geweten tot een tijdje terug... toen gedownload en nu genoten.
Wat een goede film zeg, echt niet normaal.
Mooi om te zien hoe sommige thriller games (Dead Space met name) hier zeker wel naar gekeken hebben.
Echt een prachtige film.
En olijfje, sorry dat ik je aan deze film heb herinnerd hehe
...
...
...
...
Wat een gruwelijk vette film
vroeger ooit gezien maar nooit de naam geweten tot een tijdje terug... toen gedownload en nu genoten.
Wat een goede film zeg, echt niet normaal.
Mooi om te zien hoe sommige thriller games (Dead Space met name) hier zeker wel naar gekeken hebben.
Echt een prachtige film.
En olijfje, sorry dat ik je aan deze film heb herinnerd hehe
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
It's so fluffyyyyyMr Lellebel wrote:Vannacht Despicable Me gezienWat een geniaal leuke film zeg
Heel goed vermaakt.
Woei! Heb eindelijk nieuwsgroepen aan het werk gekregen. Wie weet nog must-see films die in goede kwaliteit te downloaden zijn? 
-
T
ted 
Heb ik al gedownloadwesskeej wrote:ted
waar vandaan??Chukkels wrote:Heb ik al gedownloadwesskeej wrote:ted
en issie HQ?
ont:
gister weer een keer zombieland gekeken en boondock saints
can't wait for boondock saints 3
-
G
net Haywire gekeken...
echt... wtf...
ik snap echt geen zak van die film...
niet omdat ie zo ingewikkeld is, want hij is alles behalve, maar gewoon omdat er niks verteld wordt en alles maar random lijkt
het gaat om een wijf (lekker overigens), en blijkbaar elke man die ze tegen komt is dood aan het einde van de film.
echt. wtf.
ik heb de hele film gezeten zo van: wtf ben ik aan het kijken, waar gaaaaat dit over?!??! ik snap er niks vaaaaaaan
echt... wtf...
ik snap echt geen zak van die film...
niet omdat ie zo ingewikkeld is, want hij is alles behalve, maar gewoon omdat er niks verteld wordt en alles maar random lijkt
het gaat om een wijf (lekker overigens), en blijkbaar elke man die ze tegen komt is dood aan het einde van de film.
echt. wtf.
ik heb de hele film gezeten zo van: wtf ben ik aan het kijken, waar gaaaaat dit over?!??! ik snap er niks vaaaaaaan
Zoek maar op Ted (2012) TS.NTSC.DVDR-G.SpotAniThing wrote:waar vandaan??Chukkels wrote:Heb ik al gedownloadwesskeej wrote:ted
en issie HQ?
ont:
gister weer een keer zombieland gekeken en boondock saints![]()
can't wait for boondock saints 3
Helaas geen Nederlandse ondertiteling voor te vinden, maar wel beste kwaliteit tot dusver.
Pappoi!Mr Lellebel wrote:Vannacht Despicable Me gezienWat een geniaal leuke film zeg
Heel goed vermaakt.