grave encounters 2 bekeken. Stuk leuker in elkaar dan deel 1. Deze was op veel momenten verrassender
Toevallig vorige week in de bios gezien.wrote:Ted moet je in de bios zien!
Geniale film
Toevallig vorige week in de bios gezien.wrote:Ted moet je in de bios zien!
Ik vond 1 beter eerlijk gezegd, te weinig scary dingen in deel 2 en het einde had ik veel meer van verwacht, zit totaal geen logica in waarom die Alex opeens dat wijf aanvaltwrote:grave encounters 2 bekeken. Stuk leuker in elkaar dan deel 1. Deze was op veel momenten verrassender
Blue Magic is iets voor hier, 100%wrote:My maaannnnwrote:American Gangster (weer) gezien, top.
Ja, maar deze was minder langdradig wat ik bij die ander wel een beetje hadwrote:Ik vond 1 beter eerlijk gezegd, te weinig scary dingen in deel 2 en het einde had ik veel meer van verwacht, zit totaal geen logica in waarom die Alex opeens dat wijf aanvaltwrote:grave encounters 2 bekeken. Stuk leuker in elkaar dan deel 1. Deze was op veel momenten verrassenderHoop dat er nog een deel 3 komt
Geniaalwrote: Pappoi!
Vond het wel een zeer sterke film, ben alleen totaal geen fan van die Shannon. Vind zijn kop echt irritant om naar te kijkenwrote:Gister heb ik Take Shelter gekeken.
pffff![]()
Michael Shannon
Minionswrote:Ze moeten gewoon een aparte film baseren op die dingen, beesten, wat het ook zijn :p
View on YouTube
Rec 3 vind ik echt te slecht voor woorden, lijkt wel een comedy vergeleken met de eerste 2 en ook zeer jammer dat ze de found footage stijl eruit hadden gehaald. Ik vond alleen het eerste half uur wel aardig daarna viel alles zwaar tegenwrote:gister REC³ gezien. eerste twee dalen waren vrij bruut, deze was ook zeker leuk. benieuwd naar het vierde, tevens laatste deel
found footage is niet m'n favo. in deel 1/2 wel erg goed gebruikt, maar ik vond deel 3 prima zo. benieuwd naar 't eindewrote:Rec 3 vind ik echt te slecht voor woorden, lijkt wel een comedy vergeleken met de eerste 2 en ook zeer jammer dat ze de found footage stijl eruit hadden gehaald. Ik vond alleen het eerste half uur wel aardig daarna viel alles zwaar tegenwrote:gister REC³ gezien. eerste twee dalen waren vrij bruut, deze was ook zeker leuk. benieuwd naar het vierde, tevens laatste deel
zal moeilijk wordenwrote:I'll be waitingwrote:komt als t goed is ook een 28 months laterHopelijk weer eentje van het niveau van 28 Days
Ik weet dat het een prequel is op de LOTR-trillogie, meer nietwrote:ik ben geen echte film kenner, maar de film(s) waar ik nog steeds met smart op wacht is toch echt The Hobbit. zou als het goed is eind dit jaar uitkomen, iemand die hier meer over weet?