Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 7 days ago
This Means War gekeken gister. Leuke humor en met Tom Hardy zit je altijd wel goed! Vermakelijk!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
gister prometheus gekeken

erg interessante film!
doet er nog een schepje bovenop over onze oorsprong wat ik eigenlijk niet eens een gek id vind
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Gisteravond Mientras Duermes gekeken, erg vette film. Opbouw en de zwarte humor zijn subliem, en daarbij geeft het altijd een gevoel van voldoening als "de slechterik" wint.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Crazy, Stupid, Love. vannacht gezien omdat ik niet kon slapen. Was wel leuk om te zien voor een keertje.
S
Gisteren "The Great Escape"(1963) gezien. Geniale film :)
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Gisternacht prometheus gekeken, goede film maar toch nog vragen onbeantwoord gebleven.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Danny H wrote:Gisternacht prometheus gekeken, goede film maar toch nog vragen onbeantwoord gebleven.

welke vragen :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bloodsport gekeken.

Jean Claude Van Damme heeft weer mooie actiemomenten.
Maar het is echt zo slecht geacteerd dat ik meer zat te lachen dan op te letten.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
D-Nemacyst wrote:Bloodsport gekeken.

Jean Claude Van Damme heeft weer mooie actiemomenten.
Maar het is echt zo slecht geacteerd dat ik meer zat te lachen dan op te letten.
Die heb ik echt vaak gekeken vroeger :P
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
V/h/s gekeken, redelijk vage film met wel enkele goede schrikmomenten erin. Het is een soort collectie van opnames op videobanden die gekeken worden maar daar zit dan ook het wazige in wie neemt er nog iets op videoband in deze tijd.
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Danny H wrote:V/h/s gekeken, redelijk vage film met wel enkele goede schrikmomenten erin. Het is een soort collectie van opnames op videobanden die gekeken worden maar daar zit dan ook het wazige in wie neemt er nog iets op videoband in deze tijd.
Idd vage film, wel scary af en toe maar vind dat er teveel moord scenes in zitten maar wel een hele originele film ^^
G
vandaag Chronicle gekeken, wat een episch brute film :bomb:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ok, nadat Intouchables eindelijk weer 's een film waarvan ik dacht: Dit is echt briljant, denk ik nu 't zelfde bij Suits! Wat een briljante serie zeg :worship:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Ik heb net Cosmopolis gezien.

Erg sterke, absurde vage film. Heel interessant om naar te kijken. Zal wel 1 van de enige zijn, want de film krijgt bijna alleen maar slechte recensies. Ik vond hem juist heel mooi. Van de 5 punten zou ik er 4 geven.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
oldboy aangezet, ben benieuwd! :)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Gisteren weer Fightclub gezien :D Wat een geniale film blijft dat
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Gisteren MIB III gekeken. Leuk om te kijken :) Niet meer, niet minder
T
Rawbin wrote:Gisteren weer Fightclub gezien :D Wat een geniale film blijft dat
Net afgekeken xd
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
safe gekeken, goede film, kijkt prima weg, jason statham sws +1

Iemand nog suggestie voor goede actie/thriller? Liefst wat onbekendere of meer dan 2 jaar oud, tegenwoordig ken ik ze allemaal wel zo een beetje!
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 19 minutes ago
teupie wrote:safe gekeken, goede film, kijkt prima weg, jason statham sws +1

Iemand nog suggestie voor goede actie/thriller? Liefst wat onbekendere of meer dan 2 jaar oud, tegenwoordig ken ik ze allemaal wel zo een beetje!
Jason Statham :worship:
Heb net Thor en Iron Man 1/2 gezien mooie films zijn dat.
Verder kan ik je Inception aanraden:)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
teupie wrote:safe gekeken, goede film, kijkt prima weg, jason statham sws +1

Interview with a hitman :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Gister drie films gekeken :P :

The Rum Diary: Vond het maar een vage film, het moet een comedy zijn en hij was met momenten ook wel grappig, maar ik had meer het idee dat het een soort drama was (noemen ze dat geen tragikomedie?).

The Guard: Heerlijke film om naar te kijken als je zin hebt in wat actie en Britse humor, zonder al te veel na te hoeven denken.

The Life of David Gale: Hele dikke film, leuke wendingen in het verhaal en eigenlijk is ie ook de hele tijd spannend. En Kevin Spacey is altijd +1 :worship: Zeker een aanrader voor degenen die ook een beetje van die psychologische shit houden.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
View on YouTube

View on YouTube

Gaat deze maand zeker bekeken worden :yay:
G
D-Nemacyst wrote:View on YouTube
Gaat deze maand zeker bekeken worden :yay:
:worship:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
G1LL wrote:Ok, nadat Intouchables eindelijk weer 's een film waarvan ik dacht: Dit is echt briljant, denk ik nu 't zelfde bij Suits! Wat een briljante serie zeg :worship:
Verkeerde topic? ;) Geweldige serie idd.