Die wil ik ook nog zien. Zojuist terug van Ted, was echt een grappige film .. Peter Griffin stemFiretrap wrote:Nu pas The Avengers gezien. Pfff, gekkenhuis hoe goed die is. Wat een productie, maargoed dat mocht ook wel als je het budget ziet.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
5 days of war gezien, wat een crappy cheesy film zeg, vooral dat einde, wat een belachelijke afloop 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wist ik beide niet, leuk.stefaneke wrote:Gelukkig komt er een sequel. En is het natuurlijk een prequel op AlienJVDM wrote:Ted is awesome.
Gister Prometheus gekeken, beetje een dubbel gevoel aangezien het gegeven awesome is maar ik toch denk dat er meer in gezeten had. Maar toch ook wel weer moeilijk om er iets mee te doen. Maar wel leuk. Zeg maar..
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Ik had eigenlijk meer actie verwachtFiretrap wrote:Nu pas The Avengers gezien. Pfff, gekkenhuis hoe goed die is. Wat een productie, maargoed dat mocht ook wel als je het budget ziet.
Afgelopen zondag The Expendables 2 gezien. Zeer vermakelijke film! Ik vond het verhaal een stuk beter dan in deel 1.
Moet je deel 1 gezien hebben om deze normaal te kunnen kijken?flevoboys wrote:Afgelopen zondag The Expendables 2 gezien. Zeer vermakelijke film! Ik vond het verhaal een stuk beter dan in deel 1.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Nee.Nightbreaker wrote:Moet je deel 1 gezien hebben om deze normaal te kunnen kijken?flevoboys wrote:Afgelopen zondag The Expendables 2 gezien. Zeer vermakelijke film! Ik vond het verhaal een stuk beter dan in deel 1.
Net The Departed gezien. Wat een ge-wel-dige film! 
Net Project X maar weer eens gekeken
Blijft heldig
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ghost Rider 2: Spirit Of Vengeance misschien kijken vanavond. Ook Avengers in huis nu 
Lekkere film is dat ja, 2 weken terug met mijn meisje in de bios gezienflevoboys wrote:Afgelopen zondag The Expendables 2 gezien. Zeer vermakelijke film! Ik vond het verhaal een stuk beter dan in deel 1.
Interview with a Hitman gezien net
Zelden dat een film zo'n impact op me heeft 
Het einde is ook tofZenda wrote:Net The Departed gezien. Wat een ge-wel-dige film!
Nee iddJVDM wrote:Nee.Nightbreaker wrote:Moet je deel 1 gezien hebben om deze normaal te kunnen kijken?flevoboys wrote:Afgelopen zondag The Expendables 2 gezien. Zeer vermakelijke film! Ik vond het verhaal een stuk beter dan in deel 1.
Dat ze in slaap vallen bij die boom? dat iedereen elkaar zo vertrouwd.. nee dan kan ik het niet serieus meer nemen.Mellow wrote:Ga je mond spoelen! Beste verfilming van een boek dat ik sinds tijden gezien heb.NaarDeQlote wrote:net maar eens the hunger games gekeken, wat een boutfilm is dat
Net blood and bone gekeken. vet als je van snelle korte gevechten houdt. met nog een simpel verhaaltje erachter . Daarna ook even the 5 year engagement gekeken. Was te doen, hier en daar echt grappig. Maar toch een half uurtje te lang.
Intouchables gekeken. Tering, in tijden niet zo'n goede film gezien! 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Net The Avengers gekeken, wat een heldenfilm is dat zeg, Tony Stark 
Nijidik wrote:Net The Avengers gekeken, wat een heldenfilm is dat zeg, Tony Stark
xD
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Die woordkeuze was bewustAsyrian wrote:*plaatje*Nijidik wrote:Net The Avengers gekeken, wat een heldenfilm is dat zeg, Tony Stark
xD
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Net The Avengers gekeken. Vette film 
Dit weekend The Expendables 2 gezien. Leuk voor 1x, lekker die standaard grappen 
Gister Unknown gezien, vermakelijke film
Straks Fight Club of Cowboys vs Aliens kijken denk ik.
fight club is héél vet.Pommer wrote:Gister Unknown gezien, vermakelijke filmStraks Fight Club of Cowboys vs Aliens kijken denk ik.
delange wrote:fight club is héél vet.Pommer wrote:Gister Unknown gezien, vermakelijke filmStraks Fight Club of Cowboys vs Aliens kijken denk ik.
cowboys vs aliens heeft mij echt positief verrast
Inderdaad zeg, had hem nog nooit gezien maar hij is zeker dik! *delange wrote:fight club is héél vet.Pommer wrote:Gister Unknown gezien, vermakelijke filmStraks Fight Club of Cowboys vs Aliens kijken denk ik.
Spoiler
Wel vaag dat ie niet gewoon dood gaat als ie zichzelf door zn bakkes schiet maarja