boondock saints 3 aangekondigt

Serieus?AniThing wrote:boondock saints 3 aangekondigt![]()
![]()
![]()
Serieus?AniThing wrote:boondock saints 3 aangekondigt![]()
![]()
![]()
Ik hou wel van zo een detective-achtige dingen waarbij je tot het einde niet weet waar je het antwoord moet zoeken... Films als Taken, s7ven, Law Abiding citizen,.... en deze ook maar dan net iets van een minder niveau. maar alsnog goedmr_vertigo wrote:nielstil wrote:Unknown gezien. Wat een geweldige acteur is die Liam Neeson ookErg goed verhaal
Meen je dit?Liam Neesion zeker een baas, maar het verhaal in die film is nou niet echt goed ofzo
21 jump street?Fusionmania wrote:Heeft iemand nog aanrader voor een leuke comedy en film zoals [url=http://www.imdb.com/title/tt0317740/\]The Italian Job[/url]?
Ken ik al maar toch bedankt!nielstil wrote:21 jump street?Fusionmania wrote:Heeft iemand nog aanrader voor een leuke comedy en film zoals [url=http://www.imdb.com/title/tt0317740/\]The Italian Job[/url]?
Same, ga denk ik dit weekend even kijkenProject 141 wrote:Let me know, vraag me echt af of ie leuk is
Ga je mond spoelen! Beste verfilming van een boek dat ik sinds tijden gezien heb.NaarDeQlote wrote:net maar eens the hunger games gekeken, wat een boutfilm is dat
Boek vond ik vele malen beter, de film vertolkt de essentie van het verhaal niet goed genoeg vind ik, ondanks dat wel een vette filmMellow wrote:Ga je mond spoelen! Beste verfilming van een boek dat ik sinds tijden gezien heb.NaarDeQlote wrote:net maar eens the hunger games gekeken, wat een boutfilm is dat
AniThing wrote:
film gaat over snoepfabriek red band?
eerste waar ik aan dacht bij het zien van red band naam
Het wordt echt heeel wisselend ontvangenMellow wrote:Ga je mond spoelen! Beste verfilming van een boek dat ik sinds tijden gezien heb.NaarDeQlote wrote:net maar eens the hunger games gekeken, wat een boutfilm is dat
yea ga vanaaf heen. ben benieuwdkakabeeyo wrote:Zondag de film Ted gezien.
Geniale film
Opzich geen slechte film nee, maar de 'grappige stukjes' waren bijna minder aanwezig dan hele drama met relatie etc etc. Nee vond hem niet bijzonderkakabeeyo wrote:Zondag de film Ted gezien.
Geniale film
Gelukkig komt er een sequel. En is het natuurlijk een prequel op AlienJVDM wrote:Ted is awesome.
Gister Prometheus gekeken, beetje een dubbel gevoel aangezien het gegeven awesome is maar ik toch denk dat er meer in gezeten had. Maar toch ook wel weer moeilijk om er iets mee te doen. Maar wel leuk. Zeg maar.