Volgens mij heb ik die een tijd geleden op tv gezien, was wel vermakelijkchicken wrote:Vandaag "5 days of war" gekeken. Erg goede film over de korte oorlog tussen Georgië en Rusland, een paar jaar terug. Zeker een aanrader.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Vandaag voor het eerst Goodfellas gezien. Vette film maar als ik kijk naar waarderingen en recensies had ik er meer van verwacht.
-
A
Is dat een tong op de grond? Vloog zowat tegen het dak aanoostzaner wrote:Gister Grave encounters gezien samen met Rickie en Suikerklontje. Vage film.![]()
-
S
Net de film "The Last King of Scotland" gezien. Vermakelijk!
Ik wil deze heel graag zien! Oke, weer een reboot, maar ik hou nu eenmaal van superheldenfilms
View on YouTube
View on YouTube
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Solis wrote:superheldenfilms![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Deze wil ik graag nog zien: http://www.imdb.com/title/tt1251757/
GerardParvuz wrote:Wie houdt je tegen?
Ik heb gehoord dat hij babies schopt..
-
S
toen straks "Prometheus" gezien. Een zeer interessante en bizarre film!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Gisteravond Hunger Games gekeken, heb me wel vermaakt 
Ben best wel benieuwd naar die Grave Encounters 2! Moet eerst deel 1 nog maar eens gaan kijken.
Ook die trailer van "The Bay" heeft interesse bij mij gewekt. Toch voorgevoelens dat die film zuigt
Ben best wel benieuwd naar die Grave Encounters 2! Moet eerst deel 1 nog maar eens gaan kijken.
Ook die trailer van "The Bay" heeft interesse bij mij gewekt. Toch voorgevoelens dat die film zuigt
Net Alle Tijd gekeken met Paul de Leeuw. Vooraf niet echt hoge verwachtingen, maar best wel een indrukwekkende film. Erg mooi!
Scarface op tv, al weet ik het hoevaak gezien maar hij gaat gewoon niet vervelen. Heerlijk.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Alle American Pie films weer kijken, tot nu toe bij 3. Morgen weer 1
Blijft geweldig 
Net Underworld Awakening gekeken. Gruwelijke film. 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Gisteren weer eens Scarface gekeken op RTL7. Al Pacino. 
Vandaag weer eens Requiem for a Dream gekeken.
Blijft een mooie film
Blijft een mooie film
Unknown gezien. Wat een geweldige acteur is die Liam Neeson ook
Erg goed verhaal
The Avengers (moest die even inhalen ja): Heel geslaagd, maar Robert Downey Jr steelt toch de show hier he. Niet onverwacht moet ik zeggen
Men in Black 3: Heerlijke humor weer. Ik had het idee dat dit deel wel wat serieuzer was dan de vorige delen, maar hij was weer heerlijk te vermaken verder. Bij het einde had ik zelfs bijna een traantje weggepinkt
Men in Black 3: Heerlijke humor weer. Ik had het idee dat dit deel wel wat serieuzer was dan de vorige delen, maar hij was weer heerlijk te vermaken verder. Bij het einde had ik zelfs bijna een traantje weggepinkt
nielstil wrote:Unknown gezien. Wat een geweldige acteur is die Liam Neeson ookErg goed verhaal
Meen je dit?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Blijft mooi die film.BvG50 wrote:Gisteren weer eens Scarface gekeken op RTL7. Al Pacino.