Sinds vorige week donderdag Pathe Unlimited (Regular) gehaald met twee maten. Twee x per maand naar de film en je zit al op de prijs die je betaald voor Unlimited
In Amsterdam gelukkig ook genoeg bioscopen dus dat is wel handig. Gisteren TDKR nog een x gezien. Echt een meesterwerk
Deze week ergens nog Intouchables gaan kijken 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Pirates Of The Carribean 2 was op, had alleen 1 gezien lang gelden. Gelijk deel 3 en 4 downloaden 
heeft je avatar spontaan een andere betekenisAlmighty wrote:Pirates Of The Carribean 2 was op, had alleen 1 gezien lang gelden. Gelijk deel 3 en 4 downloaden
geweldige acteur, geweldige film!
gister the usual suspects gezien. dat was wel een vermakelijke film!
gister the usual suspects gezien. dat was wel een vermakelijke film!
vanaaf uit respect the green mile kijke
Assassin's Bullet aka Sofia gezien vannacht was wel een leuk verhaaltje alleen moet je hem niet gaan kijken voor de actie.
-
A
Soort Paranormal on Steriods? Whop deel 1 gelijk downloaden, horror zoals het moet zijn! Eng, en niet goor ala Saw
Deel 1 nog nooit gezien, net een trailer gekeken.
Zieeeeeeen!
Zieeeeeeen!
Deel 1 vond ik wel vermakelijk, alleen werd het wel met de minuut vreemder. Ben wel benieuwd naar deze.
Iemand The Rite wel eens gezien? Komt op tv vanavond en lijkt me wel interessant.
Awesooooome, 1e deel vond ik ook al heel vermakelijk.Jolle wrote:Deel 1 vond ik wel vermakelijk, alleen werd het wel met de minuut vreemder. Ben wel benieuwd naar deze.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Hele dikke film is het, al 2x gezien. Maar blijft heeel goed, Anthony Hopkins is echt heldPommer wrote:Iemand The Rite wel eens gezien? Komt op tv vanavond en lijkt me wel interessant.
Erg dikke film inderdaad, geweldige acteur die Anthony Hopkins.RAW-vizion wrote:Hele dikke film is het, al 2x gezien. Maar blijft heeel goed, Anthony Hopkins is echt heldPommer wrote:Iemand The Rite wel eens gezien? Komt op tv vanavond en lijkt me wel interessant.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Grave Encounters 2, kan ik ook niet op wachten eerste deel is toch wel 1 van de beste Found Footage horror films die ik gezien heb
View on YouTube Deze lijkt me ook wel vet
Door de makers van Paranormal Activity.
Heb het helemaal gehad met die saaie found-footage films.
Was even leuk, nu gaan ze veel te lang door...
Was even leuk, nu gaan ze veel te lang door...
-
G
in die preview lijkt et net alsof een of andere random creepy dude ghost guy gepijpt wordtDakpan wrote:View on YouTube
Erg vet. Vond alleen die 'zombie' op het eind nogal cheap.DFH wrote:Grave Encounters 2, kan ik ook niet op wachten eerste deel is toch wel 1 van de beste Found Footage horror films die ik gezien hebView on YouTube Deze lijkt me ook wel vet
Door de makers van Paranormal Activity.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Die film is zeer vermakelijk inderdaad, tijdje geleden al gezien.Pommer wrote:Erg dikke film inderdaad, geweldige acteur die Anthony Hopkins.RAW-vizion wrote:Hele dikke film is het, al 2x gezien. Maar blijft heeel goed, Anthony Hopkins is echt heldPommer wrote:Iemand The Rite wel eens gezien? Komt op tv vanavond en lijkt me wel interessant.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vandaag "5 days of war" gekeken. Erg goede film over de korte oorlog tussen Georgië en Rusland, een paar jaar terug. Zeker een aanrader.