Gister The Theatre Bizarre gekeken, wie van zieke films houdt moet die zeker even gaan kijken haha. Gaat over een vrouw die naar een theater gaat en vervolgens 6 korte horrorfilms te zien krijgt. 3 van de 6 zijn erg goed en origineel, andere 3 deden me niet zo veel.
Gister The Theatre Bizarre gekeken, wie van zieke films houdt moet die zeker even gaan kijken haha. Gaat over een vrouw die naar een theater gaat en vervolgens 6 korte horrorfilms te zien krijgt. 3 van de 6 zijn erg goed en origineel, andere 3 deden me niet zo veel.
Denk dat ik daar niet echt tegen kan, bij de trailer keek ik al weg.. Zoiets als Human Centipede? Ben zelf meer van geesten/demonen of found footage horror films Laatst PA3 gekocht met de bioscoop versie en de extended, de bioscoop versie vond ik niet echt intressant, maar de extended zit veel meer schrik momenten in PA4 komt er ook aan, trailer:
Over Tom Hardy gesproken, gister The Dark Knight Rises gezien. Ik herkende Tom Hardy niet met dat masker op, en z'n stem was natuurlijk vervormd. Film was tof! Alleen ik miste wel wat spanning, vooral tegen het einde van de film.
Over Tom Hardy gesproken, gister The Dark Knight Rises gezien. Ik herkende Tom Hardy niet met dat masker op, en z'n stem was natuurlijk vervormd. Film was tof! Alleen ik miste wel wat spanning, vooral tegen het einde van de film.
Haha wtf, ik wist het ook niet eens, het is dat je het nu zegt .
Als je nog een goede film met hem wilt raad ik je Warrior aan, was voor mij de beste film van 2011