Expandables 2, weer ontiegelijk flauw (erger dan het vorige deel), maar wel weer simpel vermaak.
Total Recall, gewoon slecht
Total Recall, gewoon slecht
Snap sowieso niet waarom mensen dat zouden kijkenPommer wrote:Expandables 1 komt hoog in mijn lijstje kutste films ooit dus ik denk maar niet dat ik aan 2 begin
Heel vermakelijk hoor op een vrijdag/zaterdag avond vind ik.Mr Lellebel wrote:Snap sowieso niet waarom mensen dat zouden kijkenPommer wrote:Expandables 1 komt hoog in mijn lijstje kutste films ooit dus ik denk maar niet dat ik aan 2 beginIs gewoon een cast met allemaal A-acteurs op leeftijd die met pistooltjes lopen te zwaaien.
Denk dat ik daar niet echt tegen kan, bij de trailer keek ik al weg.. Zoiets als Human Centipede? Ben zelf meer van geesten/demonen of found footage horror filmsDakpan wrote:Gister The Theatre Bizarre gekeken, wie van zieke films houdt moet die zeker even gaan kijken haha. Gaat over een vrouw die naar een theater gaat en vervolgens 6 korte horrorfilms te zien krijgt. 3 van de 6 zijn erg goed en origineel, andere 3 deden me niet zo veel.
tis ook een deel 1 heJurheinen wrote:Net The Hunger Games gekeken, ik snap al die positieve verhalen over deze film niet. Vond het echt een langdradig zeikverhaal.
Ik heb de boeken gelezen, dit wordt een baas van een ThrillogieAniThing wrote:tis ook een deel 1 heJurheinen wrote:Net The Hunger Games gekeken, ik snap al die positieve verhalen over deze film niet. Vond het echt een langdradig zeikverhaal.
waar alles wordt uitgelegt en personages voorgestelt
ik vond het opzich nog wel een te pruimen film
Boeken blijf ik toch veel beter vinden dan de films, voor het eerste deel ging dit in ieder geval wel op.styl0w wrote:Ik heb de boeken gelezen, dit wordt een baas van een ThrillogieAniThing wrote:tis ook een deel 1 heJurheinen wrote:Net The Hunger Games gekeken, ik snap al die positieve verhalen over deze film niet. Vond het echt een langdradig zeikverhaal.
Het is gewoon trilogie hoor.styl0w wrote:Ik heb de boeken gelezen, dit wordt een baas van een ThrillogieAniThing wrote:tis ook een deel 1 heJurheinen wrote:Net The Hunger Games gekeken, ik snap al die positieve verhalen over deze film niet. Vond het echt een langdradig zeikverhaal.
Over Tom Hardy gesproken, gister The Dark Knight Rises gezien. Ik herkende Tom Hardy niet met dat masker op, en z'n stem was natuurlijk vervormd.Ritsurt wrote:This Means War net gekeken, toffe film
Tom Hardy blijft een baas
Haha wtf, ik wist het ook niet eens, het is dat je het nu zegtflevoboys wrote:Over Tom Hardy gesproken, gister The Dark Knight Rises gezien. Ik herkende Tom Hardy niet met dat masker op, en z'n stem was natuurlijk vervormd.Ritsurt wrote:This Means War net gekeken, toffe film
Tom Hardy blijft een baas
Film was tof! Alleen ik miste wel wat spanning, vooral tegen het einde van de film.