Waarom?Almighty wrote:Kan niet anders, alleen moet een andere regisseur het stokje overnemen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Liefst zoals dit.. Deze film was zo baasDaveytl wrote:Waarom?Almighty wrote:Kan niet anders, alleen moet een andere regisseur het stokje overnemen
Omdat Nolan met de batman reeks kapt.Daveytl wrote:Waarom?Almighty wrote:Kan niet anders, alleen moet een andere regisseur het stokje overnemen
Net In Time gekeken. Wel vet bedacht met die tijd! Prima film voor op de saaie dinsdagmiddag. 
-
S
Net The Dictator gekeken 
Nu alweer Shawshank Redemption aan het kijken. Die scene op het dak, beste feel-good moment EVER in een film 
Nu alweer Shawshank Redemption aan het kijken. Die scene op het dak, beste feel-good moment EVER in een film 
-
S
x2
Haha toevallig, heb hem net ook zitten kijkenstefaneke wrote:Net The Dictator gekeken
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Morgen Expendables marathon in de bios, lekker fout
!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Gisteren American reunion gekeken, zeer vermakelijke film. Al vond ik het allemaal wat voorspelbaar, maakte het niet minder grappig
Intouchables, 1 emotion:
Heb lang niet zo'n goede film gezien zeg!
Heb lang niet zo'n goede film gezien zeg!
Boeken van Dan Brown zijn fenomenaal, en dan heb ik het nog niet eens alleen over Angels & Demons en Da Vinci Code. Al is dat een bekend verhaal met films en boeken. Je moet eigenlijk kiezen voor het 1 of het ander want 9/10 keer is het boek zoveel beter!mr_vertigo wrote:Die Dan Brown verhalen gaan me iets te ver, zeker de verfilming. "De engel wijst naar 't westen! Ooh, dat betekent dat daar de katjie flakkie is ontstaan!! Ooh dussss moeten we naar de kerk der heilige geesten enz enz enz".
Ik vind het wel gek dat mensen zeggen dat je "gewoon" het boek moet lezen, dat staat er toch los van?
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Welke Mr. White bedoel je? Er is er een in Reservoir Dogs, Breaking Bad en vast nog meer.
BBSolis wrote:Welke Mr. White bedoel je? Er is er een in Reservoir Dogs, Breaking Bad en vast nog meer.
Herkende 'm nauwelijkstommetjeuh wrote:BBSolis wrote:Welke Mr. White bedoel je? Er is er een in Reservoir Dogs, Breaking Bad en vast nog meer.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Haha ik ook niet, moest het op imdb zoeken. Maar aangezien ik niks van hem heb gezien behalve Breaking Bad wil ik toch eens weten hoe hij anders acteert.
Moet je eens Malcolm in the middle kijken xD totale tegenpoolNijidik wrote:Haha ik ook niet, moest het op imdb zoeken. Maar aangezien ik niks van hem heb gezien behalve Breaking Bad wil ik toch eens weten hoe hij anders acteert.
Op een brakke ochtend voor een 2e keer the dictator gekeken ik kreeg bijna een beroerte van het lachen soms 
In Drive speelde ie ook mee? Dafuq.Nijidik wrote:Haha ik ook niet, moest het op imdb zoeken. Maar aangezien ik niks van hem heb gezien behalve Breaking Bad wil ik toch eens weten hoe hij anders acteert.
Ik kijk teveel naar Breaking Bad.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Doet ook mee in een paar afleveringen van How I Met Your Mother, als de baas van TedSolis wrote:In Drive speelde ie ook mee? Dafuq.Nijidik wrote:Haha ik ook niet, moest het op imdb zoeken. Maar aangezien ik niks van hem heb gezien behalve Breaking Bad wil ik toch eens weten hoe hij anders acteert.
Ik kijk teveel naar Breaking Bad.