Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Almighty wrote:Kan niet anders, alleen moet een andere regisseur het stokje overnemen
Waarom? :$
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Daveytl wrote:
Almighty wrote:Kan niet anders, alleen moet een andere regisseur het stokje overnemen
Liefst zoals dit.. Deze film was zo baas :drool: :drool: :drool: :drool: Alles klopte.. En vooral, er gebeuren dingen die je niet verwacht :cool:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Daveytl wrote:
Omdat Nolan met de batman reeks kapt.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
misschien is dat een hint :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Net In Time gekeken. Wel vet bedacht met die tijd! Prima film voor op de saaie dinsdagmiddag. :thumbup:
S
Net The Dictator gekeken :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Nu alweer Shawshank Redemption aan het kijken. Die scene op het dak, beste feel-good moment EVER in een film :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Nu alweer Shawshank Redemption aan het kijken. Die scene op het dak, beste feel-good moment EVER in een film :worship:
S
x2
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
stefaneke wrote:Net The Dictator gekeken :lol:
Haha toevallig, heb hem net ook zitten kijken :P
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Morgen Expendables marathon in de bios, lekker fout :cool: !
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Gisteren American reunion gekeken, zeer vermakelijke film. Al vond ik het allemaal wat voorspelbaar, maakte het niet minder grappig
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Intouchables, 1 emotion: :worship:

Heb lang niet zo'n goede film gezien zeg!
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 7 days ago
mr_vertigo wrote:Die Dan Brown verhalen gaan me iets te ver, zeker de verfilming. "De engel wijst naar 't westen! Ooh, dat betekent dat daar de katjie flakkie is ontstaan!! Ooh dussss moeten we naar de kerk der heilige geesten enz enz enz".

Ik vind het wel gek dat mensen zeggen dat je "gewoon" het boek moet lezen, dat staat er toch los van?
Boeken van Dan Brown zijn fenomenaal, en dan heb ik het nog niet eens alleen over Angels & Demons en Da Vinci Code. Al is dat een bekend verhaal met films en boeken. Je moet eigenlijk kiezen voor het 1 of het ander want 9/10 keer is het boek zoveel beter!
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 7 days ago
vanavond deze eens kijken, ben benieuwd

View on YouTube
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 8 days ago
View on YouTube

Wordt vet met meneer White :) Hij ziet er zo anders uit haha
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Welke Mr. White bedoel je? Er is er een in Reservoir Dogs, Breaking Bad en vast nog meer.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Solis wrote:Welke Mr. White bedoel je? Er is er een in Reservoir Dogs, Breaking Bad en vast nog meer.
BB
Hardtraxx Elite
tommetjeuh wrote:
Solis wrote:Welke Mr. White bedoel je? Er is er een in Reservoir Dogs, Breaking Bad en vast nog meer.
BB
Herkende 'm nauwelijks :lol: Duurt nog even voordat ie in de bioscoop komt.. 8 november pas.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Haha ik ook niet, moest het op imdb zoeken. Maar aangezien ik niks van hem heb gezien behalve Breaking Bad wil ik toch eens weten hoe hij anders acteert.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Nijidik wrote:Haha ik ook niet, moest het op imdb zoeken. Maar aangezien ik niks van hem heb gezien behalve Breaking Bad wil ik toch eens weten hoe hij anders acteert.
Moet je eens Malcolm in the middle kijken xD totale tegenpool
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Op een brakke ochtend voor een 2e keer the dictator gekeken ik kreeg bijna een beroerte van het lachen soms :lol:
Hardtraxx Elite
Nijidik wrote:Haha ik ook niet, moest het op imdb zoeken. Maar aangezien ik niks van hem heb gezien behalve Breaking Bad wil ik toch eens weten hoe hij anders acteert.
In Drive speelde ie ook mee? Dafuq.

Ik kijk teveel naar Breaking Bad.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Solis wrote:
In Drive speelde ie ook mee? Dafuq.

Ik kijk teveel naar Breaking Bad.
Doet ook mee in een paar afleveringen van How I Met Your Mother, als de baas van Ted :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Hij speelt ook in total recall als de president. ;)