S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
RAW-vizion wrote:Ik ben ook geen boeken fan, maar Dan Brown :worship:
Toevallig gisteren de Delta Deceptie uitgelezen, restant van de vakantie. Best wel slecht dat ze zijn boeken hebben verfilmd, bij bijvoorbeeld Harry Potter kon dat, maar een boek met daarin zeeën van informatie kun je niet ombouwen tot een boek. De Da Vinci Code was ook echt een kut film, datzelfde geldt voor Angels & Demons. Gewoon boek lezen!
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Precies, je moet alle info nog terug kunnen lezen e.d., dat kun je nooit in een begrijpelijke conversatie in een film stoppen.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Genre ala Dan Brown is inderdaad erg vet, alleen wel jammer dat ze zo voorspelbaar in elkaar zitten. Feiten + mysteries zijn moeilijk gaaf, maar altijd weer de man die samen met de vrouw een eeuwenoud geheim moet achterhalen en zo de wereld moet redden. :thumbdown:

Voor de mensen die DB trouwens gave boeken vinden, heb ik als tip Steve Berry voor je. Vooral De Romanov Prophecy en de Alexandrië Connectie vond ik erg tof.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Stinkjanus wrote:
RAW-vizion wrote:Ik ben ook geen boeken fan, maar Dan Brown :worship:
Toevallig gisteren de Delta Deceptie uitgelezen, restant van de vakantie. Best wel slecht dat ze zijn boeken hebben verfilmd, bij bijvoorbeeld Harry Potter kon dat, maar een boek met daarin zeeën van informatie kun je niet ombouwen tot een boek. De Da Vinci Code was ook echt een kut film, datzelfde geldt voor Angels & Demons. Gewoon boek lezen!
Beide supermooie boeken en hele leuke films :thumbsup:
T
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Afgelopen weekend BLITZ en Drive gezien... alle 2 de films met een standaard verhaallijn^^

maar ik moet zeggen de acteur van Drive... Echt geniaal in de hele film maar iets van 20 zinnetjes zeggen :corn:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Oxbow wrote:Genre ala Dan Brown is inderdaad erg vet, alleen wel jammer dat ze zo voorspelbaar in elkaar zitten. Feiten + mysteries zijn moeilijk gaaf, maar altijd weer de man die samen met de vrouw een eeuwenoud geheim moet achterhalen en zo de wereld moet redden. :thumbdown:

Voor de mensen die DB trouwens gave boeken vinden, heb ik als tip Steve Berry voor je. Vooral De Romanov Prophecy en de Alexandrië Connectie vond ik erg tof.
Ook David Baldacci schijnt gelijkenissen te vertonen, iemand hier toevallig al ervaring mee? Bedankt voor de suggesties iig :) ga ze even bekijken. Ik vond overigens 'Het Verloren Symbool' echt meesterlijk vet, beste boek van Brown so far.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
David Baldacci vind ik echt een heldenschrijver, net als Dan Brown :P

Maar ja, ik lees graag, dus ik vind wel meer schrijvers leuk ^^
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Firetrap wrote:
Oxbow wrote:Genre ala Dan Brown is inderdaad erg vet, alleen wel jammer dat ze zo voorspelbaar in elkaar zitten. Feiten + mysteries zijn moeilijk gaaf, maar altijd weer de man die samen met de vrouw een eeuwenoud geheim moet achterhalen en zo de wereld moet redden. :thumbdown:

Ook David Baldacci schijnt gelijkenissen te vertonen, iemand hier toevallig al ervaring mee? Bedankt voor de suggesties iig :) ga ze even bekijken. Ik vond overigens 'Het Verloren Symbool' echt meesterlijk vet, beste boek van Brown so far.
David Baldacci is ook zeker een aanrader, me pa heeft een hele zooi boeken van hem liggen!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Battleship gekeken. Leuk filmpje :) Nog is gewoon overal op schiete :D
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
nielstil wrote:Battleship
:sick:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Inception voor de 4e keer. Beste film evahhhh :worship:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Die Dan Brown verhalen gaan me iets te ver, zeker de verfilming. "De engel wijst naar 't westen! Ooh, dat betekent dat daar de katjie flakkie is ontstaan!! Ooh dussss moeten we naar de kerk der heilige geesten enz enz enz".

Ik vind het wel gek dat mensen zeggen dat je "gewoon" het boek moet lezen, dat staat er toch los van?
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
tillie wrote:Afgelopen weekend BLITZ en Drive gezien... alle 2 de films met een standaard verhaallijn^^

maar ik moet zeggen de acteur van Drive... Echt geniaal in de hele film maar iets van 20 zinnetjes zeggen :corn:
Drive is echt een geniale film :) .
Iemand The Dictator gezien toevallig?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Gister gezien, The Dictator. Wel geinige film, maar totaal anders dan Borat en Bruno vond ik. Dit is meer een film, die andere 2 meer documentaire-achtig.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Parvuz wrote:Gister gezien, The Dictator. Wel geinige film, maar totaal anders dan Borat en Bruno vond ik. Dit is meer een film, die andere 2 meer documentaire-achtig.
stomme film :P enige grappige is hoe die What Tha Fack zei en dat Rapecenter stukje.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Haha dat stukje met die bevalling is ook wel goed.
"Aaah i've got bad news, it's a girl, where is the trashcan?" :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
ohja klopt hahaha.

Trouwens...

The Dark Knight Rises (L) (L) (L) :love: :love: :love: :love: :drool: :drool: :drool: :drool: :loving: :loving: :loving: :loving: :$ :$ :$

Ik vind trouwens Bane een leukere villian als The Joker :P
Bane was veel dreigender als The Joker.

En een van de meest vette scenes in de film, dat Bane
Spoiler
Gotham overneemt, de speech, de lockdown, was echt 1 groot kippevel moment!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Idd, dat moment dat je gespoilerd hebt is heerlijk. Die stem van hem :worship:
Zo geweldig neergezet. Superbrede gast (meestal is zo'n villain dan dom en roekeloos), maar hij komt ook nog eens heel slim over door de woordkeuze en door zijn stem :worship: Heerlijk karakter!
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Haha ja die stem is prachtig :lol: bij een normaal uitziend persoon zou je hem uitlachen, maar bij hem is het vrij schrikbarend :P.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Firetrap wrote:

Baldacci heeft erg leuke boeken geschreven, ben normaal niet zo een fan van lezen maar elke keer wanneer ik een van zijn boeken begin ben ik er niet meer uit te slaan :thumbup:
tillie wrote:Afgelopen weekend BLITZ en Drive gezien... alle 2 de films met een standaard verhaallijn^^

allebei wel erg vette films moet ik zeggen! Lekker veel actie en kijkt zeer plezierig weg
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Daveytl wrote:Idd, dat moment dat je gespoilerd hebt is heerlijk. Die stem van hem :worship:
Zo geweldig neergezet. Superbrede gast (meestal is zo'n villain dan dom en roekeloos), maar hij komt ook nog eens heel slim over door de woordkeuze en door zijn stem :worship: Heerlijk karakter!
Hij heeft ook heel immens hoog IQ ;)

Ga hem nu nog een keertje kijken haha

Image
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ik weet het, maar ik bedoelde meer dat hij met een zware stem misschien wat dommer/ roekelozer was overgekomen, terwijl hij nu juist heel slim/ rustig/ doordacht overkomt alleen al door zijn stem.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Ja precies heb je gelijk in ;)

Ik hoop eigenlijk wel dat er een
Spoiler
Robin/Nightwing film komt :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Komt sowieso een
Spoiler