Firetrap schreef:
Oxbow schreef:
Genre ala Dan Brown is inderdaad erg vet, alleen wel jammer dat ze zo voorspelbaar in elkaar zitten. Feiten + mysteries zijn moeilijk gaaf, maar altijd weer de man die samen met de vrouw een eeuwenoud geheim moet achterhalen en zo de wereld moet redden.
Voor de mensen die DB trouwens gave boeken vinden, heb ik als tip Steve Berry voor je. Vooral De Romanov Prophecy en de Alexandrië Connectie vond ik erg tof.
Ook David Baldacci schijnt gelijkenissen te vertonen, iemand hier toevallig al ervaring mee? Bedankt voor de suggesties iig

ga ze even bekijken. Ik vond overigens 'Het Verloren Symbool' echt meesterlijk vet, beste boek van Brown so far.
Baldacci heeft erg leuke boeken geschreven, ben normaal niet zo een fan van lezen maar elke keer wanneer ik een van zijn boeken begin ben ik er niet meer uit te slaan
tillie schreef:
Afgelopen weekend BLITZ en Drive gezien... alle 2 de films met een standaard verhaallijn^^
maar ik moet zeggen de acteur van Drive... Echt geniaal in de hele film maar iets van 20 zinnetjes zeggen

allebei wel erg vette films moet ik zeggen! Lekker veel actie en kijkt zeer plezierig weg