Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:00 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Ik ben ook geen boeken fan, maar Dan Brown :worship:

Toevallig gisteren de Delta Deceptie uitgelezen, restant van de vakantie. Best wel slecht dat ze zijn boeken hebben verfilmd, bij bijvoorbeeld Harry Potter kon dat, maar een boek met daarin zeeën van informatie kun je niet ombouwen tot een boek. De Da Vinci Code was ook echt een kut film, datzelfde geldt voor Angels & Demons. Gewoon boek lezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

Precies, je moet alle info nog terug kunnen lezen e.d., dat kun je nooit in een begrijpelijke conversatie in een film stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

Genre ala Dan Brown is inderdaad erg vet, alleen wel jammer dat ze zo voorspelbaar in elkaar zitten. Feiten + mysteries zijn moeilijk gaaf, maar altijd weer de man die samen met de vrouw een eeuwenoud geheim moet achterhalen en zo de wereld moet redden. :thumbdown:

Voor de mensen die DB trouwens gave boeken vinden, heb ik als tip Steve Berry voor je. Vooral De Romanov Prophecy en de Alexandrië Connectie vond ik erg tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
RAW-vizion schreef:
Ik ben ook geen boeken fan, maar Dan Brown :worship:

Toevallig gisteren de Delta Deceptie uitgelezen, restant van de vakantie. Best wel slecht dat ze zijn boeken hebben verfilmd, bij bijvoorbeeld Harry Potter kon dat, maar een boek met daarin zeeën van informatie kun je niet ombouwen tot een boek. De Da Vinci Code was ook echt een kut film, datzelfde geldt voor Angels & Demons. Gewoon boek lezen!

Beide supermooie boeken en hele leuke films :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 20:59 

Hardtraxxer

Afgelopen weekend BLITZ en Drive gezien... alle 2 de films met een standaard verhaallijn^^

maar ik moet zeggen de acteur van Drive... Echt geniaal in de hele film maar iets van 20 zinnetjes zeggen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Genre ala Dan Brown is inderdaad erg vet, alleen wel jammer dat ze zo voorspelbaar in elkaar zitten. Feiten + mysteries zijn moeilijk gaaf, maar altijd weer de man die samen met de vrouw een eeuwenoud geheim moet achterhalen en zo de wereld moet redden. :thumbdown:

Voor de mensen die DB trouwens gave boeken vinden, heb ik als tip Steve Berry voor je. Vooral De Romanov Prophecy en de Alexandrië Connectie vond ik erg tof.

Ook David Baldacci schijnt gelijkenissen te vertonen, iemand hier toevallig al ervaring mee? Bedankt voor de suggesties iig :) ga ze even bekijken. Ik vond overigens 'Het Verloren Symbool' echt meesterlijk vet, beste boek van Brown so far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 22:09 

Hardtraxx Crew

David Baldacci vind ik echt een heldenschrijver, net als Dan Brown :P

Maar ja, ik lees graag, dus ik vind wel meer schrijvers leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 11:26 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Oxbow schreef:

Ook David Baldacci schijnt gelijkenissen te vertonen, iemand hier toevallig al ervaring mee? Bedankt voor de suggesties iig :) ga ze even bekijken. Ik vond overigens 'Het Verloren Symbool' echt meesterlijk vet, beste boek van Brown so far.

David Baldacci is ook zeker een aanrader, me pa heeft een hele zooi boeken van hem liggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 11:53 

Hardtraxx Veteran

Battleship gekeken. Leuk filmpje :) Nog is gewoon overal op schiete :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:58 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Battleship

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 00:33 

Hardtraxx Addict

Inception voor de 4e keer. Beste film evahhhh :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:09 

Hardtraxx Addict

Die Dan Brown verhalen gaan me iets te ver, zeker de verfilming. "De engel wijst naar 't westen! Ooh, dat betekent dat daar de katjie flakkie is ontstaan!! Ooh dussss moeten we naar de kerk der heilige geesten enz enz enz".

Ik vind het wel gek dat mensen zeggen dat je "gewoon" het boek moet lezen, dat staat er toch los van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:18 

Hardtraxx Addict

tillie schreef:
Afgelopen weekend BLITZ en Drive gezien... alle 2 de films met een standaard verhaallijn^^

maar ik moet zeggen de acteur van Drive... Echt geniaal in de hele film maar iets van 20 zinnetjes zeggen :corn:

Drive is echt een geniale film :) .
Iemand The Dictator gezien toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:33 

Hardtraxx Veteran

Gister gezien, The Dictator. Wel geinige film, maar totaal anders dan Borat en Bruno vond ik. Dit is meer een film, die andere 2 meer documentaire-achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:09 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Gister gezien, The Dictator. Wel geinige film, maar totaal anders dan Borat en Bruno vond ik. Dit is meer een film, die andere 2 meer documentaire-achtig.

stomme film :P enige grappige is hoe die What Tha Fack zei en dat Rapecenter stukje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:20 

Hardtraxx Veteran

Haha dat stukje met die bevalling is ook wel goed.
"Aaah i've got bad news, it's a girl, where is the trashcan?" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:30 

Hardtraxx Veteran

ohja klopt hahaha.

Trouwens...

The Dark Knight Rises (L) (L) (L) :love: :love: :love: :love: :drool: :drool: :drool: :drool: :loving: :loving: :loving: :loving: :$ :$ :$

Ik vind trouwens Bane een leukere villian als The Joker :P
Bane was veel dreigender als The Joker.

En een van de meest vette scenes in de film, dat Bane Gotham overneemt, de speech, de lockdown, was echt 1 groot kippevel moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

Idd, dat moment dat je gespoilerd hebt is heerlijk. Die stem van hem :worship:
Zo geweldig neergezet. Superbrede gast (meestal is zo'n villain dan dom en roekeloos), maar hij komt ook nog eens heel slim over door de woordkeuze en door zijn stem :worship: Heerlijk karakter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Haha ja die stem is prachtig :lol: bij een normaal uitziend persoon zou je hem uitlachen, maar bij hem is het vrij schrikbarend :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Oxbow schreef:

Baldacci heeft erg leuke boeken geschreven, ben normaal niet zo een fan van lezen maar elke keer wanneer ik een van zijn boeken begin ben ik er niet meer uit te slaan :thumbup:

tillie schreef:

allebei wel erg vette films moet ik zeggen! Lekker veel actie en kijkt zeer plezierig weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:39 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Idd, dat moment dat je gespoilerd hebt is heerlijk. Die stem van hem :worship:
Zo geweldig neergezet. Superbrede gast (meestal is zo'n villain dan dom en roekeloos), maar hij komt ook nog eens heel slim over door de woordkeuze en door zijn stem :worship: Heerlijk karakter!

Hij heeft ook heel immens hoog IQ ;)

Ga hem nu nog een keertje kijken haha

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

Ik weet het, maar ik bedoelde meer dat hij met een zware stem misschien wat dommer/ roekelozer was overgekomen, terwijl hij nu juist heel slim/ rustig/ doordacht overkomt alleen al door zijn stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:06 

Hardtraxx Veteran

Ja precies heb je gelijk in ;)

Ik hoop eigenlijk wel dat er een Robin/Nightwing film komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:08 

Donateur

Komt sowieso een Robin film

:cool: :cool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:09 

Kan niet anders, alleen moet een andere regisseur het stokje overnemen
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic